![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
't Is gewoon een belachelijke actie, ongeacht of er politieke motieven achter zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toch wel, er is degelijk een verschil. En het verschil tssn beiden is dat manipuleren iemand beinvloeden is op slinkse, en of bedriegelijke wijze. Dus manipuleren is veel negatiever dan beinvloeden.
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Neem gerust je eigen "theorie" aan, en slaap verder zacht, van je onnozele hersenspinsels lig ik alleszins niet wakker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Valt wel op dat de "belgen" weer overdreven hard ontkennen dat het door een "belg" zou kunnen gebeurd zijn hé ...
![]() Redelijk verdacht ... ![]() *gooit wa olie op't vuur* ![]()
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() Indien 't de enige auto wasdaarmet dergelijke beschadigingen zou er natuurlijk wel sprake zijn van bewust vandalisme. Maar blijkbaar zijn er mensen die bij gebrek aan zinniger activiteiten dan maar andermans eigendom beschadigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
En dat je je eigen domme stoot op de kap van Belgicisten wilt schuiven is vooral erg laag. ![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Ik vind het niet grappig, je 'grap'.
![]()
![]() |
#131 |
Minister
|
![]() Ik vind uw lompheid, domheid en vooringenomenheid wel grappig.
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 6 juli 2008 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() Mijn excuses dat ik hier zorg voor een disonnante noot, maar toen ik de foto van nabij bekeek liep er toevallig iemand voorbij die vroeg wat dat te betekenen had. Ik legde het uit. Hij reageerde dat de bestuurder van de wagen duidelijk tegen een paaltje, betonblok of ander leuks heeft gezeten, wat volgens hem kan zonder dat je er iets van merkt. Dat kan dus misschien ook wel.
Los daarvan is het een spijtige zaak. Ik hoop voor u dat de kosten meevallen en dat het je niet meer overkomt. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 juli 2008 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga ook voor een disonnante noot zorgen! Mijn wagen zit vol putten en builen. Daar hangt geenene sticker van welke organisatie of televisiemaatschappij op of wat dan ook ! Zelfs gene sticker van meli park uit de jaren 90 gelijk ge hier op sommige van die versleten opel kadetts uit de buurt ziet plakken !
Iemand een idee wie ik aansprakelijk zou kunnen stellen voor die putten of builen? De mannen van Green Peace , misschien ? Of nee , de kaloten ! Neen , mijn vrienden de belangers hebben het gedaan ! Ja , die waren het ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is reclame? Overtuiging, beïnvloeding, manipulatie of opdringing?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij ons plakt er toch wat op: onze leeuw, eentje met Vlaanderen Tegen Racisme en een Baskische sticker. Nog nooit problemen gehad. Nergens, behalve onderweg naar Baskenland en terug, en aan de grens- en betaalposten. 'k Heb enkel last van staatsvandalisme.
En niet te vergeten natuurlijk: de sticker met daarop "Kom op tegen België"
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 7 juli 2008 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenzij je ladderzat achter het stuur zit
![]()
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
achteraan in brand wegens "ein PKw von Ausländer".... Jezelf verplicht of niet verplicht kenbaar maken als zijnde "buitenlander" kan bijgevolg altijd gevaarlijk zijn overal lopen er krankzinnige nationalisten rond !
![]() |