Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2008, 19:43   #121
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Eén individu zeker niet, daarvoor is dat crapuul te laf. Ze opereren altijd als een bende hyena's.
Tsja, het is nu eenmaal een volk dat zeer sterk samenhangt, net zoals de Italianen .
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2008, 19:43   #122
anakin
Partijlid

anakin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeg, wat taalfouten betreft, leer eens zonder dt-fouten schrijven.
Rustig Duym, seffens zijt ge nog ene "spellingracist"
Oud 15 december 2008, 19:44   #123
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Zeg, wat taalfouten betreft, leer eens zonder dt-fouten schrijven.
Zitten we hier in "tien voor taal" ofzo?
Oud 15 december 2008, 19:44   #124
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Ja, en dan? Ik snap niet wat u wil aantonen uw post?
Dat integratie bij "echte moslims" echt niet aanslaagt.
Probeer maar eens 45 jaar in Vlaanderen te leven en te werken en nog steeds geen woord Nederlands te willen spreken. Frans met haar op, met moeite.

En mijn buurman is zeer zeker niet de enige hier in't straat met die eigenaardigheid.

Laatst gewijzigd door maddox : 15 december 2008 om 19:46.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2008, 19:45   #125
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anakin Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd dat alle moslims terroristen zijn Weiße Rose(is het zo goed) Je kan echter niet ontkennen dat er tegenwoordig veel moslimterroristen onder de terroristen zijn.
Ok, dan verstaan we elkaar!
Oud 15 december 2008, 19:48   #126
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nogmaals, ik ontken nergens de problematiek van allochtone moslimjongeren. Ik ontken wel dat elke moslim slecht zou zijn, maar blijkbaar is dat een misdaad?
Wat is in feite het nut van uw tussenkomst in deze draad ? U antwoordt op geen enkele vraag. waar zegt iemand dat alle moslims terroristen zijn ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2008, 19:48   #127
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nogmaals, ik ontken nergens de problematiek van allochtone moslimjongeren. Ik ontken wel dat elke moslim slecht zou zijn, maar blijkbaar is dat een misdaad?
Wat is in feite het nut van uw tussenkomst in deze draad ? U antwoordt op geen enkele vraag. waar zegt iemand dat alle moslims terroristen zijn ?
Oud 15 december 2008, 19:59   #128
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ben ik hier VB-politici aan het zwart maken? . Ik heb weldegelijk respect voor die partij, maar daarom hoef ik het nog niet eens te zijn met hen!

Ik heb ook nooit geweldloze moslims goedgepraat. Mss moet u eens een cursus begrijpend lezen gaan volgen?

Straks word ik nog afgedaan als een volksverrader, omdat ik zeg dat niet alle moslims terroristen zijn... lachwekkend gewoon.
U bedoelt waarschijnlijk ' ik heb ook nooit moslims die geweld gebruiken goedgepraat'. Volg zelf een cursus begrijpend schrijven.
Oud 15 december 2008, 20:18   #129
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ERLICH? Weet je nu nog altijd niet dat achter deze forumnaam een HIJ schuilt?
Het gaat mij totaal niet om die film of wat dan ook. Het gaat mij hier om correct aangesproken te worden, ookal is het een forumnaam.

P.S: blijkbaar hebt u de film/boek niet gezien/gelezen, want de verzetsgroep was al actief vanaf 1942, terwijl de slag om Stalingrad pas in 1943 beslecht werd .
Dus toch door de film en het boek de nicknaam. Om eerlijk te zijn, correct heb het niet gelezen en toen men de film draaide heb ik de rug gedraaid. Wat betreft stalingrad, augustus '42 tot februari '43 indien niet correct moogt u me altijd verbeteren. Zoals blijkt, heb ik geen boodshap aan een boek of film overgoten met wat drama waar linkse mensen op geilen, hou het liever bij feiten.

En neem me vooral niet kwalijk, maar Weise Rose wie gaat daar nu ne vent achter zoeken hé. U bent toch nen echte vent hé, want anders ga ik niet kunnen weten wanneer ik 'hij' of 'zij' moet gaan gebruiken.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2008, 20:19   #130
vesivius
Partijlid

Standaard

Wat ik hier lees doet mij de wenkbrauwen toch fronsen.
Er zijn geen "goede moslims" dat bestaat niet elke moslim is een would be terrorist. de buur die vreedzaam naast u leeft kan een duivelse man zijn of bent u het profiel van de mannen die de aanslag op New York pleegde vergeten?
door hun religie (en daarom moeten zij niet fundamentalistisch zijn) mogen zij alles tegenover ongelovige, liegen in de eerste plaats. Ik begrijp de mensen niet op dit forum die het over goede moslims hebben omdat ze vandaag nog geen christen (westerse) mens vermoord of verkracht hebben zullen zij het daarom morgen niet doen? Indien ze het toch zo goed met ons voor hebben waarom blijven zij dan aanhanger van een godsdienst (?) die strijd en haat predikt?
En wat de vergelijking met andere terroristen betreft, hoeveel aanslagen heeft de ETA in Europa (buiten Spanje) gepleegd ?
vesivius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2008, 20:28   #131
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[i]"
Citaat:
Het niet eens zijn met iemands mening is niet hetzelfde als geen respect hebben voor die mening
Moet eerlijk zijn, nu ontgaat me er toch iets? Weet u wat een paling is, dat is een dier dat moeilijk te grijpen is door zijn gekronkel en z'n glibberigheid. U, bent moeilijk te begrijpen.

De vraag om on-topic te blijven, wat denkt u van zulke bedreiging en moet men zulks naast zich neerleggen. Want u weet, van zulke woorden kunnen ook daden komen, vb.: Theo van Gogh. De straatterreur die door deze moslim's word gevoerd wanneer één van hun drugdealers of dader van een ander crimineel feit tegen de lamp loopt, is die terecht en moet men zich bij zulk gedrag blijven neerleggen.

Is het terecht dat personen die zulk gedrag veroordelen en zeggen dat het niet langer zo kan, de naam racist krijgen opgeplakt? Is het logisch, dat men de boodschapper van het onheil aanvalt en bij wijze van spreken uit de maatschappij zet inplaats van de daders van het onheil?

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 15 december 2008 om 20:38.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2008, 20:33   #132
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zitten we hier in "tien voor taal" ofzo?

Nee, maar jij bent wel degene die anderen wijst op hun schrijffouten.
Al vergeten? Toch niet de ziekte van alzheimer?
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2008, 20:36   #133
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vesivius Bekijk bericht
Er zijn geen "goede moslims" dat bestaat niet elke moslim is een would be terrorist. de buur die vreedzaam naast u leeft kan een duivelse man zijn of bent u het profiel van de mannen die de aanslag op New York pleegde vergeten?
door hun religie (en daarom moeten zij niet fundamentalistisch zijn) mogen zij alles tegenover ongelovige, liegen in de eerste plaats. Ik begrijp de mensen niet op dit forum die het over goede moslims hebben omdat ze vandaag nog geen christen (westerse) mens vermoord of verkracht hebben zullen zij het daarom morgen niet doen? Indien ze het toch zo goed met ons voor hebben waarom blijven zij dan aanhanger van een godsdienst (?) die strijd en haat predikt?
En wat de vergelijking met andere terroristen betreft, hoeveel aanslagen heeft de ETA in Europa (buiten Spanje) gepleegd ?
Vandaar waarschijnlijk dat ze haast nooit openlijk de terroristische daden van hun geloofsgenoten veroordelen.
Oud 15 december 2008, 20:47   #134
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Geen enkele vraag? Alleen op uw vraag heb ik nog geen antwoord gegeven.

Dus bij deze:

Dat zeggen die personen niet expliciet, maar ik kan aan hun post afleiden dat ze het niet eens waren met mijn stelling: "niet elke moslim is een terrorist".
Oud 15 december 2008, 20:48   #135
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
U bedoelt waarschijnlijk ' ik heb ook nooit moslims die geweld gebruiken goedgepraat'. Volg zelf een cursus begrijpend schrijven.
Een fout woordgebruik heeft niets met begrijpend lezen te maken.
Oud 15 december 2008, 20:59   #136
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geen enkele vraag? Alleen op uw vraag heb ik nog geen antwoord gegeven.

Dus bij deze:

Dat zeggen die personen niet expliciet, maar ik kan aan hun post afleiden dat ze het niet eens waren met mijn stelling: "niet elke moslim is een terrorist".
Als ze het niet gezegd hebben ,hebben ze het niet gezegd. Hoe U dat interpreteert is voor uw rekening. Misschien interpreteert U wel volkomen verkeerd.
Oud 15 december 2008, 20:59   #137
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een fout woordgebruik heeft niets met begrijpend lezen te maken.
Maar wel met begrijpend schrijven .
Oud 15 december 2008, 21:06   #138
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Dus toch door de film en het boek de nicknaam. Om eerlijk te zijn, correct heb het niet gelezen en toen men de film draaide heb ik de rug gedraaid. Wat betreft stalingrad, augustus '42 tot februari '43 indien niet correct moogt u me altijd verbeteren. Zoals blijkt, heb ik geen boodshap aan een boek of film overgoten met wat drama waar linkse mensen op geilen, hou het liever bij feiten.

En neem me vooral niet kwalijk, maar Weise Rose wie gaat daar nu ne vent achter zoeken hé. U bent toch nen echte vent hé, want anders ga ik niet kunnen weten wanneer ik 'hij' of 'zij' moet gaan gebruiken.
Uw rug gedraaid? Dan hebt u een zeer goede film gemist.
De slag om Stalingrad duurde idd van 22 augustus 1942 tot 2 februari 1943. De verzetgroep 'Die Weisse Rose' was al vanaf 1942 actief en niet pas na de slag om Stalingrad zoals u zei .

"Zoals blijkt, heb ik geen boodshap aan een boek of film overgoten met wat drama waar linkse mensen op geilen, hou het liever bij feiten."
Die film bracht anders heel wat feiten naar voren, maar dat heb je in films met een waargebeurt verhaal wel vaker me dunkt. Natuurlijk zit er ook wat drama in verwerkt, dat ontken ik niet.

"En neem me vooral niet kwalijk, maar Weise Rose wie gaat daar nu ne vent achter zoeken hé."
Ik ben idd een echte vent. Ik zie niet in waarom er achter zulke forumnaam geen echte vent zou kunnen zitten?
Oud 15 december 2008, 21:12   #139
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik snap niet dat mensen denken dat ALLE moslims een potentieel gevaar zijn.
Als ik jouw redenering verder trek, dan kom ik tot de conclusie dat IEDER mens een potentieel gevaar is. Ik heb redelijk wat moslimvrienden, dat geef ik eerlijk toe. Ik heb geen probleem met die mensen en zei niet met mij. Ik heb trouwens nog maar 1 keer problemen gehad met een moslim, terwijl ik toch in een stad woon waar redelijk wat moslims wonen.
Oud 15 december 2008, 21:13   #140
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat de ETA betreft. Deze hebben al zo'n 825 slachtoffers op hun geweten.

Hieronder een link met al hun aanslagen:

http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl...ergrond_id=445
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be