![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Partijlid
|
![]() Rustig Duym, seffens zijt ge nog ene "spellingracist"
![]() |
#123 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer maar eens 45 jaar in Vlaanderen te leven en te werken en nog steeds geen woord Nederlands te willen spreken. Frans met haar op, met moeite. En mijn buurman is zeer zeker niet de enige hier in't straat met die eigenaardigheid.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 december 2008 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is in feite het nut van uw tussenkomst in deze draad ? U antwoordt op geen enkele vraag. waar zegt iemand dat alle moslims terroristen zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is in feite het nut van uw tussenkomst in deze draad ? U antwoordt op geen enkele vraag. waar zegt iemand dat alle moslims terroristen zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En neem me vooral niet kwalijk, maar Weise Rose wie gaat daar nu ne vent achter zoeken hé. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#130 |
Partijlid
|
![]() Wat ik hier lees doet mij de wenkbrauwen toch fronsen.
Er zijn geen "goede moslims" dat bestaat niet elke moslim is een would be terrorist. de buur die vreedzaam naast u leeft kan een duivelse man zijn of bent u het profiel van de mannen die de aanslag op New York pleegde vergeten? door hun religie (en daarom moeten zij niet fundamentalistisch zijn) mogen zij alles tegenover ongelovige, liegen in de eerste plaats. Ik begrijp de mensen niet op dit forum die het over goede moslims hebben omdat ze vandaag nog geen christen (westerse) mens vermoord of verkracht hebben zullen zij het daarom morgen niet doen? Indien ze het toch zo goed met ons voor hebben waarom blijven zij dan aanhanger van een godsdienst (?) die strijd en haat predikt? En wat de vergelijking met andere terroristen betreft, hoeveel aanslagen heeft de ETA in Europa (buiten Spanje) gepleegd ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De vraag om on-topic te blijven, wat denkt u van zulke bedreiging en moet men zulks naast zich neerleggen. Want u weet, van zulke woorden kunnen ook daden komen, vb.: Theo van Gogh. De straatterreur die door deze moslim's word gevoerd wanneer één van hun drugdealers of dader van een ander crimineel feit tegen de lamp loopt, is die terecht en moet men zich bij zulk gedrag blijven neerleggen. Is het terecht dat personen die zulk gedrag veroordelen en zeggen dat het niet langer zo kan, de naam racist krijgen opgeplakt? Is het logisch, dat men de boodschapper van het onheil aanvalt en bij wijze van spreken uit de maatschappij zet inplaats van de daders van het onheil?
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 15 december 2008 om 20:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dus bij deze: Dat zeggen die personen niet expliciet, maar ik kan aan hun post afleiden dat ze het niet eens waren met mijn stelling: "niet elke moslim is een terrorist". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() De slag om Stalingrad duurde idd van 22 augustus 1942 tot 2 februari 1943. De verzetgroep 'Die Weisse Rose' was al vanaf 1942 actief en niet pas na de slag om Stalingrad zoals u zei ![]() "Zoals blijkt, heb ik geen boodshap aan een boek of film overgoten met wat drama waar linkse mensen op geilen, hou het liever bij feiten." Die film bracht anders heel wat feiten naar voren, maar dat heb je in films met een waargebeurt verhaal wel vaker me dunkt ![]() "En neem me vooral niet kwalijk, maar Weise Rose wie gaat daar nu ne vent achter zoeken hé." Ik ben idd een echte vent ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik jouw redenering verder trek, dan kom ik tot de conclusie dat IEDER mens een potentieel gevaar is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hieronder een link met al hun aanslagen: http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl...ergrond_id=445 |
|
![]() |
![]() |