![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt de redenering ook omdraaien; islam verbiedt vrouwen te leven/ werken zonder hoofddoek ( tenminste een aantal moslims denken dit)
Vanuit dat standpunt zou je vooral hoofddoeken op school en werkvloer niet moeten toelaten; anders steun je een religie die geen vrijheid toelaat. Want dat gaat hier wat in de discussie verloren, er zijn ook moslima's die er helemaal geen probleem mee hebben om op het werk de hoofddoek af te zetten. Tot grote ergernis van die moslims die denken dat het moet. Juist de laatsten voelen zich gesteund in hun visie door uiterst links die uit naam der vrijheid eigenlijk onderdrukking steunt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 8 februari 2009 om 13:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Heel het discours is gewoon een schaamlap... ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 februari 2009 om 13:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Onzichtbaarheid is tot niets een excuus.
We zijn het dus eens dat "dat sommigen selectief tegen onderdrukking zijn." Citaat:
Ik merk duidelijk een selectieve verontwaardiging. Ik reageer nooit als een geloof er van langs krijgt. Ik kom nooit op godsdienst en levensovertuiging. En voor alle duidelijkheid, zoals ik ook in deze draad al stelde; ik ben tegen een verplichting van de hoofddoek, en tegen een verbod van de hoofddoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik pak nergens moslimmeisjes aan en stoot ze niet af. Dan doen valse progressieven door de verdrukkers in hun visie te steunen. Verder trek ik op een forum de registers open die mij bevallen. Jij toch ook? Wie ben jij om daar commentaar over te leveren? Laatst gewijzigd door Gilette : 8 februari 2009 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik herhaal dus mijn vraag: vanaf welk nummertje in de argumentatie ben je het niet eens? Citaat:
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() [quote]Volgens mij heb je hier dus vooral over jezelf, gezien je verontwaardiging over de onderdrukking van Jehova en joodse vrouwen, en het feit dat de onderdrukking van de gehoofddoekte islamitische vrouw je volledig koud laat. Van selectivteit gesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar staat die? Laatst gewijzigd door artisjok : 8 februari 2009 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||||||||
|
![]() Citaat:
ikke Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Blijkbaar alemaal quotes die de verdrukkers steunen. Begrijpe wie kan...
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stelde meermaals duidelijk dat ik tegen de verplichting van het dragen van de hoofddoek ben. Jij reageerde nog niet op het meisje dat Jehovah getuige is en wiens geloof haar voorschrijft dat ze vrouwenkleren moet dragen. Bijgevolg neemt ze niet deel aan de zwemles, en enkel aan de turnles indien ze een rok mag dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad, jij steunt in dit land de verdrukkers door je te verzetten tegen een hoofddoekverbod. Verzet tegen het hoofddoekverbod in de privé of openbare instellingen confirmeert de verdrukker in zijn visie. Je lost dus niets op, in tegendeel, je maakt het hier nog erger door het signaal dat je aan de verdrukker geeft van 'doe maar verder, je hebt al onze support'. Daar is niets moeilijks aan te begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: