![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is daar iets mis mee dat men in Islamitische landen een hoofddoek moet dragen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
het is al laat, al weer veel te laat om maghrib op tijd te bidden. ik vertrek hier dus subiet. toch even bedankt voor je beleefde groet. het gebeurt op dit soort forums veel te weinig dat mensen mekaar beleefd aanspreken. zelfs al ben ik het met bijna alles wat jij schrijft oneens, die beleefdheid ontroert me. ik bid dat god je er voor beloont. als ik bij een volgend internautisch avontuur weer meer tijd heb, ga ik incha'allah ook in op de inhoudelijke kant van je post. vrede, redwasp
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Och ja de ene keer bakt de ene zijn haring en de ander keer de andere zeker. En als die van het VB al niet meer bakt (in de veronderstelling dat het zo is) is dat omdat men van alle kanten hem niet wil doen bakken. Tja het is maar wie de publieke opinie naar zijn hand kan zetten die wint. Enige verschil is dat er niet echt vooruitgang geboekt wordt en dat het al decennia aan de gang is waarin we af en toe met voldoende welgeplaatste kluitjes in het riet gestuurd worden. |
|
![]() |
![]() |