Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Wat doen we met criminele vreemdelingen?
Voor het vuurpeleton en hun linkse handlangers erbij! 12 15,00%
De elektriesche stoel. 1 1,25%
Op de boot en afzetten in wakketoekoe. 41 51,25%
Stop ze er in de overvolle gevangenissen maar bij. 14 17,50%
Laat ze toch doen, tzijn toch zo'n lievertjes! 12 15,00%
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juli 2004, 23:26   #121
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Schaf de snel-Belgwet af en zorg voor ietwat strengere voorwaarden voor het verwerven van de Belgische nationaliteit. Allochtone Belgen die dan binnen de 3 jaar na het verwerven van die Belgische nationaliteit, een zware misdaad plegen, mogen van mijn part hun Belgisch paspoortje indienen en terug opt vliegtuig gezet worden. De niet-Belgen kunnen zonder pardon buiten gezet worden bij zware misdadige feiten. Eens Belg, moet men je gewoon netzoals autochtonen in de gevangenis stoppen of thuis met zo'n enkelbandje laten rondlopen.
Natuurlijk moet de oorzaak voor de gepleegde delicten niet enkel bij de allochtonen gelegd worden. Daarom is er vanuit de overheid een goed gefinancieerd opvolgings- en coördinatiebeleid veroorloofd tov achteropgestelde of verwaarloosde allochtonen maar ook autochtonen.

Natuurlijk valt er te discussiëren over een zware misdaad. Ik zou persoonlijk stellen: een zware misdaad is een misdaad waarbij de strafmaat boven de zoveel jaar ligt.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 23:38   #122
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
Schaf de snel-Belgwet af en zorg voor ietwat strengere voorwaarden voor het verwerven van de Belgische nationaliteit. Allochtone Belgen die dan binnen de 3 jaar na het verwerven van die Belgische nationaliteit, een zware misdaad plegen, mogen van mijn part hun Belgisch paspoortje indienen en terug opt vliegtuig gezet worden. De niet-Belgen kunnen zonder pardon buiten gezet worden bij zware misdadige feiten. Eens Belg, moet men je gewoon netzoals autochtonen in de gevangenis stoppen of thuis met zo'n enkelbandje laten rondlopen.
Natuurlijk moet de oorzaak voor de gepleegde delicten niet enkel bij de allochtonen gelegd worden. Daarom is er vanuit de overheid een goed gefinancieerd opvolgings- en coördinatiebeleid veroorloofd tov achteropgestelde of verwaarloosde allochtonen maar ook autochtonen.

Natuurlijk valt er te discussiëren over een zware misdaad. Ik zou persoonlijk stellen: een zware misdaad is een misdaad waarbij de strafmaat boven de zoveel jaar ligt.
geen slecht voorstel....

Maar er tevens voor zorgen dat eens de drie jaren voorbij zijn deze mensen ook vrij van racisme kunnen leven in ons land. DUs de straffen voor racisme verzwaren !
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 23:51   #123
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus

Val nu om. Nu hebben wij het gedaan. Wij zijn de schuld dat al die heilige islamzieltjes plots crimineel worden, joodjes neersteken, oudjes in mekaar slaan, alles jatten wat niet vast zit.....

Hier is iemand zwaar aan het ontsporen
Arme Ibé!
Ja, Dorus, je hebt het goed gelezen , die jongeren zijn hier inderdaad opgegroeid en nemen niet alleen van thuis invloeden mee, maar ook vanuit de maatschappij. Vergelijk Marokkaans jongeren in Europa met Marokkaanse jongeren in Marokko, je zal zien wat ik bedoel en je zal ook zien dat de ouders alles schuld geven op niets uitdraait, want ook in Marokko hebben ze ouders en toch liggen de feiten daar anders, dus het moet inderdaad wel liggen aan bepaalde factoren in België. Ik noem een paar mogelijkheden: racisme/discriminatie, onbegrip, ongeduld,...jij mag het afmaken.

groetjes
Ibeke,
Echt niet elegant van jou, die arme Dorus zo af te maken...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 23:56   #124
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:

Ja, Dorus, je hebt het goed gelezen , die jongeren zijn hier inderdaad opgegroeid en nemen niet alleen van thuis invloeden mee, maar ook vanuit de maatschappij. Vergelijk Marokkaans jongeren in Europa met Marokkaanse jongeren in Marokko, je zal zien wat ik bedoel en je zal ook zien dat de ouders alles schuld geven op niets uitdraait, want ook in Marokko hebben ze ouders en toch liggen de feiten daar anders, dus het moet inderdaad wel liggen aan bepaalde factoren in België. Ik noem een paar mogelijkheden: racisme/discriminatie, onbegrip, ongeduld,...jij mag het afmaken.

groetjes
Ibeke,
Filo is rap kontent hé. Maar dat moet je met Ibé wel zijn.
Ibéke weet dat er al decennia gepalaverd wordt zonder resultaat. Maar toch vindt ze ons ongeduldig!
Ibé is gewoon vooringenomen en dom. Ze profiteert voluit van onze welvaart, maar weigert er toe bij te dragen.
Mag ik vermoeden dat Filo ook zo eentje is. Veel blabla, maar verder niks. Fascistische nonsens. Holle slogans.

'Ach, stik in uw lamlendigheid, of wees een man die Vlaming zijt' (Reninca)
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2004, 00:28   #125
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Vertel eens Ibé, waarom lusten de andere Maghrebijnen de Marokkanen rauw?

Wat voor jou telt, kindje, is je eigen kringetje. Iemand die zich sociaal engageert voor de eigen autotone bevolking vindt bij jou geen genade. Een sociaal engagement moet per definitie voor allochtonen zijn en dan nog bij voorkeur voor Marokkanen.
Heel de Maghreb kotst u uit. Geen Algerijn, geen Tunesiër wil met u geassocïëerd worden.
Uw mannen zijn opgewonden geilaards, die slechts oog hebben voor eigen lust en libido, uw kinderen zijn egoïstische boefjes, die zelfs ouden van dagen niet respecteren.
Maar jij, Ibé, jij komt hier een grote mond opzetten. Jij weet nochtans beter. Jij weet hoe je als vrouw behandeld wordt. Jij weet hoe je bent verkocht voor 5 kamelen en een geit. Jij weet hoe je onder een rustre geschoven bent door je ouders. Jij weet hoe je broers alles mochten, jazelfs hun zusjes onteren. Jij weet het. Maar je grote mond, je aggressiviteit moeten verbergen hoe bang je bent. Jij durft niet terug naar de zandbak. En je kan ook hier niet blijven. Daarom ga je eisen. Je ziet geen uitweg. Dus word je aggressief.

Ik ken die reacties meisje. Ik draai al 10 jaren mee in Antwerpen-Noord. Ik heb er 5 van verdaan met palaveren en luisteren naar al die goede voornemens en beloftes. Niets, maar dan ook niets is verwezenlijkt. Integendeel. Alles wat jullie willen is zoveel mogelijk geld uit onze samenleving kloppen en dan vertrekken om een andere volk uit te zuigen.

Parasieten. Niets anders.
Mijn zorg gaat naar mijn mensen. Uw soort veracht ik. Ja. Daar heb ik alle reden toe.
Bewijs mij uw goede wil. Toon mij die éne belofte uit de tienduizenden die je gedaan hebt, die je vervuld hebt. Je kan niet. Je wil niet. Je bent alleen uit op bedrog. Bedrog om nog meer geld te beuren.
Ons geld.
Ik zeg u. Het moet stoppen.
En ja, ik ben oud. Ik zal het misschien niet meer zien. Maar mijn kinderen en kleinkinderen wel.
Het zal dagen in het oosten en stinken in het zuiden. Uw zuiden!
Oud 2 juli 2004, 11:16   #126
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Ibeke,
Filo is rap kontent hé. Maar dat moet je met Ibé wel zijn.
Ibéke weet dat er al decennia gepalaverd wordt zonder resultaat. Maar toch vindt ze ons ongeduldig!
Ibé is gewoon vooringenomen en dom. Ze profiteert voluit van onze welvaart, maar weigert er toe bij te dragen.
Mag ik vermoeden dat Filo ook zo eentje is. Veel blabla, maar verder niks. Fascistische nonsens. Holle slogans.

'Ach, stik in uw lamlendigheid, of wees een man die Vlaming zijt' (Reninca)
Schelden...zegt méér over jou dan over degene tegen wie je scheldt verder: Mat 5.3

Maar juist JIJ bent wel de laatste die mij van fascistische praat mag beschuldigen
Oud 2 juli 2004, 11:18   #127
filosoof
Banneling

Standaard

dubbel
Oud 2 juli 2004, 11:44   #128
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vertel eens Ibé, waarom lusten de andere Maghrebijnen de Marokkanen rauw?

Wat voor jou telt, kindje, is je eigen kringetje. Iemand die zich sociaal engageert voor de eigen autotone bevolking vindt bij jou geen genade. Een sociaal engagement moet per definitie voor allochtonen zijn en dan nog bij voorkeur voor Marokkanen.
Heel de Maghreb kotst u uit. Geen Algerijn, geen Tunesiër wil met u geassocïëerd worden.
Uw mannen zijn opgewonden geilaards, die slechts oog hebben voor eigen lust en libido, uw kinderen zijn egoïstische boefjes, die zelfs ouden van dagen niet respecteren.
Maar jij, Ibé, jij komt hier een grote mond opzetten. Jij weet nochtans beter. Jij weet hoe je als vrouw behandeld wordt. Jij weet hoe je bent verkocht voor 5 kamelen en een geit. Jij weet hoe je onder een rustre geschoven bent door je ouders. Jij weet hoe je broers alles mochten, jazelfs hun zusjes onteren. Jij weet het. Maar je grote mond, je aggressiviteit moeten verbergen hoe bang je bent. Jij durft niet terug naar de zandbak. En je kan ook hier niet blijven. Daarom ga je eisen. Je ziet geen uitweg. Dus word je aggressief.

Ik ken die reacties meisje. Ik draai al 10 jaren mee in Antwerpen-Noord. Ik heb er 5 van verdaan met palaveren en luisteren naar al die goede voornemens en beloftes. Niets, maar dan ook niets is verwezenlijkt. Integendeel. Alles wat jullie willen is zoveel mogelijk geld uit onze samenleving kloppen en dan vertrekken om een andere volk uit te zuigen.

Parasieten. Niets anders.
Mijn zorg gaat naar mijn mensen. Uw soort veracht ik. Ja. Daar heb ik alle reden toe.
Bewijs mij uw goede wil. Toon mij die éne belofte uit de tienduizenden die je gedaan hebt, die je vervuld hebt. Je kan niet. Je wil niet. Je bent alleen uit op bedrog. Bedrog om nog meer geld te beuren.
Ons geld.
Ik zeg u. Het moet stoppen.
En ja, ik ben oud. Ik zal het misschien niet meer zien. Maar mijn kinderen en kleinkinderen wel.
Het zal dagen in het oosten en stinken in het zuiden. Uw zuiden!

Dorus, ik heb het geprobeerd, maar je wil niet luisteren. Ik geef hieronder een kort overzicht van onze mislukte dialoog en stel voor dat de lezer zelf oordeelt wie er vooringenomen en agressief is:

PS: Heb het zo bewerkt dat alles wat jou privacy zou kunnen schenden eruit is. Over mijn eigen privacy beschik ik zelf.

Ibeke: Waarom doe jij zo vervelend, Dorus?

Tot Dorus akkoord is.

Ibeke: Kijk, Dorus, ik zeg niet dat dit alles niet bestaat. Ik wil gewoon niet dat je er mensen bijrekent die het wel degelijk goed voorhebben. Geloof het of niet, maar ik heb dit zelf ooit in mijn vriendenkring opgeworpen; ik zei: Waarom doet niemand iets aan de ***********? Ik bedoel: Er is geld voor cultuur, voor werken, maar niet voor een *****...In het metrostation Groenplaats ben ik zelfs op zo'n ***********************hem gevraagd of hij geen *******kon krijgen: Hij zei dat ze hem dat niet wouden geven omdat hij nog nooit ************. Ik zeg: Meneer, ik heb ook nog nooit van mijn leven ***********(buiten *************)en ik heb toch ***********gekregen op mijn eerste jaar unif, want toen **************************. Ik heb ook meerdere malen mijn *************afgestaan aan ****************of zelfs iets te ******************(loop er namelijk elke dag voorbij aan het centraal station om mijn bus 17 naar Wilrijk te pakken).
Ik weet dat ********misbruikt worden, moet je mij niet vertellen. Maar, Dorus, waarom doe je dan net vervelend tegen mij? Ik bedoel: wat doe ik dan verkeerd? Ik heb voor zover ik weet nog nooit ontkent dat wat jij hierboven zegt waar is of zou kunnen zijn (indien ferme itspraken)...alleen dat niet iedereen zo is, hoe'n grote meerderheid het ook is. Ik kan er ook niet tegen dat je steeds de islam erbij betrekt. Sinds wanneer mag je **********in de islam, sinds wanneer mag je ***********in de islam? Neen, Dorus, dat mag niet, niet tegen een moslim en niet tegen een ander...tegen niemand mag je onrecht plegen. Ik weet dat het stom klinkt, maar onze profeet (vzmh) had Joodse en Christelijke buren met wie hij goed overeen kwam. Doe als mij, Dorus, ik geef ook iedere Jood een kans. Je zal weinig Arabieren tegenkomen die dat doen. Ik ben ook niet akkoord met wat er in Palestina gebeurd, maar daarom hoef ik mijn Joodse vriendin en mijn 2 Joodse ex-collega's niet minder respect.
PS: ***********dat adres van ************************************Bvb. kledij, vorig jaar 2 zitbanken en slaapkamermeubels (************************************) ************************************************** *******************************campagnes? ***********************Amnesty International, *************, **************************************Groetjes
+ Dorus: alles wat ik tot nu toe heb verteld is ongelogen en echtgebeurd.

Tot Dorus akkoord is.

Ibeke: Ik heb mijn man zelf gekozen. Uitgaan doe ik überhaupt niet omdat ik van mezelf uit ook al erg conservatief ben. Moest ik het wel willen dan zou ik het ook niet mogen, maar ik wil het niet dus stoort me niet. Wil je dan ook geen *******************? ...Ik bedoel als ik ********************enzo, of gaat het echt alleen om ********************?
doei

[...]

Ibeke: ...moest je ooit toch openstaan voor ************** geef mij dan een seintje.

Tot Dorus akkoord is.

Ibeke: Ok, ik zal het tegen niemand zeggen

Tot Dorus akkoord is.

-EINDE DIALOOG-

Ik heb geen enkele belofte gedaan, Dorus, wel een aanbod, maar dat heb je meermaals duidelijk afgewezen. Kom mij dan niet zeggen dat ik mijn beloften niet houd.

Zelfs een onredelijk mens heeft rechten, sorry Dorus, was het even vergeten. Net zoals jij iedere keer vergeet dat ik een allochtoon ben die het goed voor heeft.
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2004, 11:45   #129
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Speciaal voor filo en zijn vriendjes, een oud grapje, recht uit het OCMW!

Ik ben erin geslaagd om een uitkering te krijgen voor de Bouvier van mijn buren.
Eerst wilde het OCMW er niet voor betalen, maar ik heb het toch kunnen
uitleggen !
"Maar mijnheer, het is een hond" zei die trut.
Toen heb ik haar gezegd : "Hij heeft er niet voor gekozen een hond te zijn, en je mag hem niet discrimineren op basis van zijn ras..."
Daar had ze niet van terug, maar ze bleef aarzelen.
Na vijf minuutjes onderhandelen haalde ik een ander argument boven :
"Hij is bruin, hij heeft krulhaar, spreekt geen woord Nederlands en heeft nog nooit een dag gewerkt in zijn leven. Bovendien steelt hij alles waar hij zin in heeft."
Toen kreeg Woefke niet enkel een werkloosheidsuitkering, maar er werd hem ook kindergeld, gratis medische verzorging en een sociale woning aangeboden.
't Is maar een kwestie het te kunnen uitleggen nietwaar !

Oud 2 juli 2004, 11:49   #130
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

@Ibé,

van jou had ik niet anders verwacht. Najib had mij ervan verwittigd: Marokkanen zijn onbetrouwbaar en vals.
Als je nu al privéconversaties gaat publiceren, bewijs je nog maar eens hoe laag je gevallen bent.

Werkelijk walgelijk.

Antwoorden op mijn vragen kan je natuurlijk niet. Want je hebt nooit iets anders gedaan dan geparasiteerd. Jij en de jouwen.
'Praten', wat eigenlijk oeverloos lullen is bij jullie, is alleen maar een middel om langer en meer te profiteren.

Ik ben blij dat je dat toegeeft.
Oud 2 juli 2004, 11:50   #131
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@Ibé,

van jou had ik niet anders veracht. Najib had mij ervan verwittigd: Marokkanen zijn onbetrouwbaar en vals.
Als je nu al privéconversaties gaat publiceren, bewijs je nog maar eens hoe laag je gevallen bent.

Werkelijk walgelijk.
Wil ik het wissen?
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
Oud 2 juli 2004, 11:53   #132
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
@Ibé,

van jou had ik niet anders veracht. Najib had mij ervan verwittigd: Marokkanen zijn onbetrouwbaar en vals.

Werkelijk walgelijk.
Wil ik het wissen?
...ik ben niet vals, ik probeer gewoon alles in mijn bereik om met jou een dialoog aan te gaan...trouwens ik zou nooit persoonlijke details zomaar publiek maken, dat weet je. Je deed ook niet anders dan schelden en tieren, dus zo privé was het nu ook niet, he. Maar inderdaad, dat had ik niet mogen doen dat van die pb's, maar je hebt wel gereageerd, dus dat vind ik dan weer wel goed...Sorry, Dorus.
Oud 2 juli 2004, 11:59   #133
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Violenta nemo imperia continuavit diu! (Seneca, Troades 67)
Oud 2 juli 2004, 12:09   #134
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Violenta nemo imperia continuavit diu! (Seneca, Troades 67)
Matheüs 24:12 : En omdat de ongerechtigheid vermenigvuldigd zal worden, zo zal de liefde van velen verkouden.

Maar niet die van mij...als je ooit afkoelt, wil ik het best nog eens proberen.
Oud 2 juli 2004, 12:11   #135
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Speciaal voor filo en zijn vriendjes, een oud grapje, recht uit het OCMW!

Ik ben erin geslaagd om een uitkering te krijgen voor de Bouvier van mijn buren.
Eerst wilde het OCMW er niet voor betalen, maar ik heb het toch kunnen
uitleggen !
"Maar mijnheer, het is een hond" zei die trut.
Toen heb ik haar gezegd : "Hij heeft er niet voor gekozen een hond te zijn, en je mag hem niet discrimineren op basis van zijn ras..."
Daar had ze niet van terug, maar ze bleef aarzelen.
Na vijf minuutjes onderhandelen haalde ik een ander argument boven :
"Hij is bruin, hij heeft krulhaar, spreekt geen woord Nederlands en heeft nog nooit een dag gewerkt in zijn leven. Bovendien steelt hij alles waar hij zin in heeft."
Toen kreeg Woefke niet enkel een werkloosheidsuitkering, maar er werd hem ook kindergeld, gratis medische verzorging en een sociale woning aangeboden.
't Is maar een kwestie het te kunnen uitleggen nietwaar !

...Wat een zonde, hadden ze beter aan die dakloze op de Groenplaats kunnen geven waar ik het over had...die zat er echt belabberd bij.
Oud 2 juli 2004, 12:12   #136
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@Ibé,

van jou had ik niet anders verwacht. Najib had mij ervan verwittigd: Marokkanen zijn onbetrouwbaar en vals.

Werkelijk walgelijk.

Antwoorden op mijn vragen kan je natuurlijk niet. Want je hebt nooit iets anders gedaan dan geparasiteerd. Jij en de jouwen.
'Praten', wat eigenlijk oeverloos lullen is bij jullie, is alleen maar een middel om langer en meer te profiteren.

Ik ben blij dat jij blijft luisteren, Dorus, maar zeg me eens. Hoe profiteer ik dan volgens jou? Je hebt al mijn achtergrondgegevens ondertussen (zowel via open als via pb's). Ik geef je hierbij ook uitdrukkelijk de toestemming om alles publiek te maken waarmee jij denkt dat je mij als parasiet denkt te kunnen bewijzen. Ik luister.
Oud 2 juli 2004, 12:25   #137
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@Ibé,

Werkelijk walgelijk.

...Bij nader inzien...Over mijn eigen inbreng denk ik dat ik zelf wel mag beschikken, dus die laat ik staan.
Oud 2 juli 2004, 12:47   #138
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@Ibé,

Werkelijk walgelijk.

En nu is het jouw beurt om je te verontschuldigen voor die onterechte seksuele beschimping.
Oud 2 juli 2004, 14:56   #139
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Gloria in excelsis deo
et in terra, pax hominibus,
bonae voluntatis.

Overigens ga ik nooit in op chantage, maar gezien je beperkte mogelijkheden, doe ik een uitzonderlijke geste.
Oud 2 juli 2004, 19:38   #140
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Gloria in excelsis deo
et in terra, pax hominibus,
bonae voluntatis.

Overigens ga ik nooit in op chantage, maar gezien je beperkte mogelijkheden, doe ik een uitzonderlijke geste.
Matheüs 5:3...
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be