![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() En als beroepskosten ingebracht?
![]() |
#122 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Afkomst gelinkt aan sociale achterstand en gebrek aan integratie speelt misschien een rol, bedoelde ik daarmee.
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moeten we nu doen met die mensen? Proberen veroordelen voor rascisme zoals ze dat met het VB proberen?
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Staatssecretaris
|
![]() Filip zegt dan Mohammed, dat is toch duidelijker!
![]() |
#126 |
Minister
|
![]() Is dat de menselijke kant van het vredegerecht, mensen op straat zetten als ze de huur niet kunnen betalen waarover de Clercq het had ? Ik denk dat ze Torfs gewoon hebben aangenomen om de christelijke moraal terug wat in de CD&V te krijgen. Helaas kan men moraal niet aanleren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat ze thuis doen wat ze willen als ze daar al IETS mogen maar hier moeten ze zich gedragen. Ik verzette me vroeger ook tegen negatieve reacties die over multiculturele waarden gingen. Deels omdat dit mij & ons ingeprent werd of aangepraat. Om het kort te houden Torkilson: wij verliezen altijd. We winnen niets. Zelfs met een gelijkspel zou ik tevreden zijn ![]() Anderzijds en dit is enkel mijn mening, als ik zin heb om een andere cultuur op te snuiven dan zou ik veertien dagen op vakantie gaan in een ander land. (neen ik ben geen strandtoerist, "wij" reizen om te leren he) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik kom regelmatig in contact met buitenlanders, zo zijn er bijvoorbeeld meer Turken met blonde haren en blauwe ogen dan men denkt. West-Europees uiterlijk, maar toch Turk. Neenee, de stereotiepen van vroeger die men toen wel nog grotendeels kon toepassen zijn al lang achterhaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vorige week waren er zelfs blonde zwarten op tv. (Rudy Vranckx in Congo, prachtige documentaire overigens) We weten nu wel waarom die man heeft geschoten. Laatst gewijzigd door Tejokus : 4 juni 2010 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Ze Oogsten Nu Wat Ze Gezaaid Hebben !!!!!!!!!!!!!!
Laat Er Nog Maar Meer Binnen VAN DIE VREEMDE GANGSTERS In Ons Belgenland Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 4 juni 2010 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kans dat iemand die thuis problemen heeft ook hier voor problemen zal zorgen in niet denkbeeldig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een metaaldetector kost de begin investering en wat stroomverbruik. Zet er twee gewapende bewakers (liefst in burger dan nog) bij. Ik denk dat dat op termijn goedkoper is dan twee mensenlevens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Parlementslid
|
![]() Het zou nogal vanzelfsprekend moeten zijn dat je aan de ingang van een gerechtshof:
- gewapende bewaking hebt - een metaaldetector - camera's - en nog beter: dat alle bezoekers hun identiteitskaart moeten inruilen voor een bezoekerspasje of hun naam moeten registreren aan de hand van hun identiteitskaart die dan daadwerkelijk gecontroleerd wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Vraagske aan de advokaten in spe onder jullie. Wanneer spreken we van moord met voorbedachte rade? Men gaat naar het vredegerecht met een wapen. Wacht totdat bijna iedereen weg is. Gaat naar voor en vraagt ken je me nog? Dan schiet hem 2 maal naar elke persoon. En dat noemen ze doodslag? Wanneer spreken we dan voorbedachte rade? Een moslim neemt wraak zeer koelbloedig en dat noemen ze maar doodslag. Seffens is het de schuld van de rechter.
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 4 juni 2010 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Arbiter : 5 juni 2010 om 01:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand. Dat de man van Iraanse afkomst is, maakt de kans wel groot. Niet dat het er veel toe doet.
Wat me meer stoort en wat ook door grimbergen werd vermeld: Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Arbiter : 5 juni 2010 om 01:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Net de beelden op het nieuws gezien en ik stel me toch ook vragen over de opleiding van onze politieagenten. Iemand gezien hoe een van die mannen per ongeluk zijn wapen afvuurde bij het ontladen? Nog een geluk dat er niemand anders gewond is geraakt. Die kerel in burger kon er in ieder geval niet mee lachen. |
|
![]() |
![]() |