![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is dewinter populist? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
61 | 70,93% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
25 | 29,07% |
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb anders nog niet veel gehoord van de massamoorden en zuiveringen van de grieken tegenover de turken in perzië de laatste millenia...
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kan het zijn dat uw historisch besef niet echt je dat is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() In elk geval zullen die dan alleszinds geen racistisch karakter hebben gehad...
(Ik ben overigens geen gesciedenisleraar, dus neem me niet kwalijk) Maar dat was niet de essentie van mijn post...
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wacht nog altijd op suggesties:
Ik ben benieuwd welke slogan Filip Dewinter nu weer zal bedenken om de criminele affaires die met vrij veel bruut geweld naar buiten komen, om daar een populistische kwinkslag aan te geven. Zoiets als bv "Wij zijn ook maar mensen", of "Missen is menselijk", "We doen allemaal wel ooit iets verkeerd", "Luister naar mijn woorden maar zie niet naar mijn daden", "Dealen, stelen en moorden mag, maar alleen als het in het belang van het Vlaamsche Volk is" enz... ik denk dat jullie d'r vast nog veel kunnen bedenken ![]()
![]() |
#127 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij zal de top wel een of andere afwijking in zijn 'dietsche' stamboom vinden, ergens een jood of een spanjaard of oostenrijker of romein tussen zijn voorvaderen... Hij zal waarschijnlijk wel een "hoog" 'vreemdelingen gehalte gehad hebben, niet?
![]()
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want zoals we allemaal weten leven en leefden de mensen in de marxistische dictaturen allemaal in peis en vree, was er daar geen corruptie, had iedereen net evenveel,... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten tweede weet jij meer dan goed genoeg dat LSP een anti-stalinistische partij is... LSP zijn trotskisten, dus met dictaturen hebben we niets te maken... en ik ben dat gezaag hier nu beu over he... Jij wist dat al lang genoeg. Als je toch dictauren zoekt of misdadigers voor mij aan te klagen, maak dan tenminste dat het trotskisten zijn... Ik ga jou toch ook niets verwijten ivm de misdaden van Stalin...
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |