![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest wordt dan rechtstreeks door een ministerie beheerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En die gelijkheid wat moet ik mij daarbij voorstellen? Iemand die geboren wordt in een familie waar de vader 100 miljoen op zijn bankrekening heeft staat of iemand die geboren is in een familie waar beide ouders werken aan minimumloon; hoe gelijk kunnen we die stellen? En in hoeverre is dat erfrecht geen aanfluiting op UW democratie? Overigens zie ik niet in waarom er geen democratie zou kunnen bestaan in een land waar het landshoofd een vorst is... maar dan ècht niet. Dat het geen "pure" democratie is dat lijkt me dan weer vanzelfsprekend... maar welk land in deze wereld is een "pure" democratie? en hoe wenselijk is die vorm van democratie?
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Waarom zou er op die boot in Godsnaam vier man zijn als de Vorst er niet op zit? En van waar haal jij die vier? BRONNEN please!
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
|
![]() Citaat:
![]() typisch...
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Nee eerder aan zaken die juist niet op Uw tv komen...
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
|
![]() Citaat:
Als je die eerste vergelijking wil doen zou je moeten de vergelijking trekken tussen de president van België en de Koning van België. Wel wie zal er volgens U het meest aanzien genieten? U moet goed beseffen dat over de hele wereld maar heel weinig mensen zo bekrompen zijn als U hé...
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 16 december 2010 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie denk je?Ik denk dat Helmut Lotti ook een gekend president zou kunnen zijn of Eddy Wally. Laatst gewijzigd door Garry : 16 december 2010 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Staatssecretaris
|
![]() Helemaal ni veel werk, hij moet me niemand overleggen. Super makkelijk. Geen vervelende commissies enzo.
Wel een risico dat hij zichzelf een serieus loon zal geven, wat de besparing dan helemaal teniet doet. En er bestaat ook de kans dat hij niet in staat is om een coherente kloppende wet te schrijven, dat zou wel een probleem kunnen geven.
![]() |
#136 | |
|
![]() Uiteraard niet maar België, als land, kent meer dan 1/6 (als je naar bevolkingsaantallen zou kijken en dat je aanzien zou kunnen meten in functie van landen hé...) van het aanzien van Frankrijk of Italië. Je moet lezen wat er staat...
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() Wie stelt dat een president duurder zou zijn dan de koninklijke familie of zelfs de koning op zich liegt.
Want op lintjes knippen en op onze kosten de wereld afdweilen doet een eerste minister nu al alles wat een president doet. Een ambtswoning heeft hij al maar indien de gemeenschap dat echt wenst... Eén van de vele paleizen, kastelen en landgoeden die nu door de Belgische staat onderhouden worde voor de koninklijke familie zal er wel afkunnen zeker? Kan je één kost noemen die voor een president moet gedaan worden die nu niet voor het koningshuis gedaan wordt? Ik kan er een hele resem opnoemen die voor het koningshuis gedaan worden die bij een presidentschap vervallen. Het levenslange onderhoud van zijn mogelijke opvolgers om er maar één te noemen. En dan spreken we nog niet eens over het ondemocratische gehalte van die instelling. Zie je een zoon van een Belgische of Vlaamse president al automatisch senator worden? Of automatisch zijn vader opvolgen zonder de minste inbreng hieromtrent door de bevolking. Alleen ideologisch verblinde koekentrommelroyalisten kunnen vergeven worden voor het vasthouden aan de waanvoorstelling dat een president duurder zou zijn... De rest zijn gewoon hypocriete leugenaars. Punt uit!
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Staatssecretaris
|
![]() Silvio berlusconi is geen president.
![]() |
#140 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |