![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Autochtonen belgen een minderheid? Dat is idd debiel.
Een belg is een belg dat jij ondercheid gata maken op basis van bepaalde kenmerken die meestal niks te zake doen is jouw probleem. Citaat:
MIJ stoorde dat niet toen ik in brussel woonde en ik begin er dan ook nooit over. Citaat:
En de brusselaar word al jarenlang bang gemaakt voor vlaanderen daarmee geholpen door de soms heel domme houding van vlaamse politici EN bepaalde achterlijke groeperingen zoals TAK/voorpost. Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zouden Brussel wel "op historische grond" kunnen claimen als een stad die vanouds bij de Nederlanden hoort. Maar ja, opnieuw de bange blanke provinciale vlaminkjes eh. |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor velen zijn dat eerder neutrale termen die een feit benoemen, voor sommigen houdt die terminologie ook een waarde-oordeel in. Ik gebruik die termen in een neutrale, beschrijvende betekenis, niet meer, niet minder. Nu kunt u in alle toonaarden proberen te ontkennen dat het aantal 'allochtonen' in Brussel blijft toenemen, maar als u hier nog eens komt rondkijken zult u zélf ook wel kunnen vaststellen dat dat weinig zin heeft. Wat mij betreft zijn de 'allochtonen' inderdaad de 'plaatsvervangers' (in de neutrale betekenis van het woord) van de 'oorspronkelijke' bevolking. Maar die 'plaatsvervangers' zijn wél landgenoten, met - volgens mij in elk geval - dezelfde rechten en plichten als u en ik. En ik heb daar inderdaad geen probleem mee. 2. Dat klopt. Het zou u nochtans sieren mocht u ook even de rol van "De Grote Bangmaker" willen belichten. 3. Dat klopt ook. De meeste van die mensen hebben doorgaans andere 'culturele gevoeligheden' om onder te lijden. Gelukkig staat "Vlaanderen" in de omgang dáármee al een stap verder dan "Franstalig België". (*) Laat u a.u.b. niet in de luren leggen door de schijn van het tegendeel. (*) De 'ironie van de geschiedenis' wil dat het uitgerekend dankzij het Vlaams Blok/Vlaams Belang is dat "Vlaanderen" gedwongen werd tot een ernstige en meer doordachte aanpak van het 'vreemdelingen-probleem'. "Franstalig België" kon zich de tijdelijke 'luxe' van de struisvogel-politiek veroorloven, maar daarvoor is de gouden tijd voorbij.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overtijd was er een programma waar het over Straatsburg en Brussel ging. Uiteindelijk zal er maar èèn plaats overblijven, en de Fransen waren heel zeker dat het Straatsburg ging zijn, "want Brussel heeft niet eens een luchthaven." En dat klopt. En wees gerust, Brussel gaat zijn vieze klauwen niet in Zaventem slagen.
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hebben jullie al eens geprobeerd in 1830. Is mislukt.
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien worden de Etrusken dan de baas hier.
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gezien de nederlandstaligen in Brussel nog met twee en een paardekop zijn zie ik echt niet in waarom het Brusselse gewest in Vlaams onderwijs zou moeten investeren. De Vlamingen investeren in Vlaams onderwijs hier omdat ze de illusie hebben dat dat Brussel terug Vlaams zal maken. En net zoals de rand nooit nog echt Vlaams zal worden zal Brussel dit zeker nooit meer zijn. Binnen 10 jaar zal het aantal Vlamen in Brussel onder de 5% gezakt zijn. Een te verwaarlozen bevolkingsgroep dus. Laatst gewijzigd door speurneus : 18 januari 2011 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar waarschijnlijk heb jij hun tweede zinnetje niet gehoord. "Mais c'est fort regrettable que ces flamands sont des racistes" |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wat betekent 'nooit'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 januari 2011 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu vraag ik me toch wel af hoe véél tijd u al in mijn klaslokaal hebt doorgebracht, en waar precies u uw afluisterapparatuur hebt verstopt. Ik zou u in elk geval willen aanraden een oorarts te raadplegen, en ook uw speurneus even te laten nazien. Volgens mij zit ze verstopt. Al bij al kunt u nog van geluk spreken dat u over een ongebreidelde fantasie beschikt ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 januari 2011 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat zijn 2 verschillende zaken. De splitsing van BHV is louter administratief. De facilliteiten afschaffen is een doeltreffende beslissing.
|
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist ja. Franstaligen gaan stoppen met naar Vlaanderen verhuizen omdat ze om de 6 jaar een brief van de gemeente in hun bus krijgen die hen in het Nederlands oproept om te gaan stemmen.
|
![]() |
![]() |
#140 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
" in brussel toenemen maar op zich maakt dat 0.0 uit. Citaat:
Hoe ga je trouwens om met de annexatie van bepaalde vlaamse gemeentes ? Zijn dat allemaal allochtonen hun nakomelingen, of zonder die meegeanexeerd als brusselaars? Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||||||
![]() |