![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan wel een goed glas apprecieren na het eten of s avonds als ik niks meer te doen heb. Maar ik stop ook op tijd, ik heb nog nooit echt doorgedronken met de bedoeling van mij zat te drinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zo'n beetje alsof ik zou zeggen, ik rook/eet/gebruik wiet maar niet om high van te worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee ik drink gene Whiskey , Calvados, Gin of andere sterken drank om zat te worden, net zo min als ik zwaar bier drink om zat te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Het bijdrage van Freekdanser aan dit onderwerp is weinig, hij heeft deze draad nochtans ingezet!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik neig eerder te geloven dat alcohol een smaakelement bezit dat onontbeerlijk is voor het maken een lekkere wijn. Alcoholvrije wijnen zijn ronduit wansmakelijke ranzige brouwsels, ik ken ook niemand die de scherpe, zure smaak van NA-bier echt apprecieert. Ook is het zo dat te veel alcohol in een wijn (+14%) de kwaliteit en het genot achteruitgaan, het evenwicht is verstoort, de alcohol verdooft letterlijk het smaakpallet. De meeste Russen vinden dat allemaal zever en willen zo snel en zo goedkoop mogelijk dronken worden. Vodka leent zich daar perfect toe. Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 juli 2011 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Raar feit: sinds ik 5 jaar geleden ben gestopt met roken smaakt ineens alle pils naar gaandeweg rioolwater tot afwaswater.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Staatssecretaris
|
![]() Chance dat ik nooit gerookt heb dan, want er zitten daar toch een paar zeer lekkere bieren tussen.
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() kan allemaal goed zijn, maar na 3 whiskeys (of je ze nu drinkt voor de smaak of voor de goesting) ben je zat. En na 4 blauwe chimay's idem hoor.
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En daarenboven zijn alle roesmiddelen wel aangenaam om te gebruiken, tmoest maar zo plezant niet zijn ![]() ![]()
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 13 juli 2011 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#132 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dat dan ook mag betekenen in uw geest.
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Parlementslid
|
![]() Je leest niet goed... Mocht het hetzelfde smaken en mocht er niet zat va nworden zou ik het ook drinken.
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees precies wat er staat, je mag het helemaal in bold zetten, dat verandert niets.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Parlementslid
|
![]() Ah ok, dan interpreteer je het gewoon fout
![]()
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het punt is dat Jack zei dat de alcohol (een bepaald % alleszins) ook nodig was voor de smaak.
Jij zegt het toch anders nee? Voor u maakt het niets uit, de alcohol erin of eruit? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb al eens een joinke gesmoord maar ben dara te scheef van, mocht dat nu gewoon zijn als tabak zou ik dat af en toe ook wel willen rook puur voor de smaak. Dus is er wel meer nut aan alcohol drinken buiten zat willen worden... de smaak.
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 13 juli 2011 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
je gebruikt drugs niet om de smaak, uw hersenen (en de reclamewereld) overtuigen u daarover, maar je gebruikt drugs vanwege de werking van de drug. Wie niet bewust omgaat met druggebruik zet de deur naar misbruik en verslaving open; Ik weet het in de huidige samenleving is het niet de bedoeling verantwoordelijk te zijn voor het eigen gedrag, doch het kan echt geen kwaad hoor.
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij, als alcoholicus, staan de zaken anders. Ik kan alleen maar drinken als er plaats voor is, als dat gecontroleerd gebeurt. Want ik drink tot de lichten uitgaan, smaak heeft daar weinig of niets mee te zien. Wat niet wegneemt dat ik Carlsberg het lekkerste bier vind.
![]() |
![]() |