![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ter zake. Het is zonder meer duidelijk dat men daar te maken heeft met een clubje erg intelligente jongens om zo vol in beeld, enkel verhuld in een badhanddoek, een nachtkleed, en een bijgekleurde sinterklaasbaard te gaan uitbazuinen dat zij die opeengestapelde metalen rommel zullen opblazen. Harde werkers ook kennelijk, zij het dat zij tussen hun bedrijvigheden door nog even de tijd konden vinden om gezamenlijk de onnozelaar uit te hangen. Maar toch even ernstiger : wanneer zullen de moslims uiteindelijk eens begrijpen dat het gedrag van dergelijke uilskuikens een bijzonder negatieve invloed heeft op de publieke perceptie van de islam en de belijders ervan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het probleem is dat hun pedofeet (vrede zij met hem) een nog veel groter uilskuiken was, en dat ze de koran van die kerel, of zo men wil van zijn God, moeten eren.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Maar los daarvan vraag ik me af, hoeveel positiever de publieke perceptie van de islam er dan uit zou zien zonder die geshifte uilskuikens ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Het is mijn mening dat uw mening hier niet ter zake doet. Uw afkeuring of goedkeuring over esthetiek van bepaalde gebouwen geeft nog geen recht om die dingen met geweld op te blazen. Als u zich zo laconiek uitlaat hoeft u ook op niet veel begrip voor uw mening te rekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
En dit enkel omdat ik van de gematigden onder hen, altijd het, ja maar... hoor, ipv een duidelijke veroordeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Verder zou ik die Sharia4B groep gewoon negeren, de Veil diensten zullen ze wel in de gaten houden. Blaffende honden bijten niet die schijten gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Boeboe Rimram,
OK, 't was leuk, die verkleedpartijtjes, die hilarische one-man-shows, we hebben ons echt een breuk gelachen met uw "oproepen". Maar nu moet je je toch eens bekendmaken: ik gok dat je Philippe Geubels bent. Komaan kerel, doe die baard uit kamelenschaamhaar eens af en toon ons welke (zeer getalenteerde) komiek je bent. Indien je echt bent: doe zo verder! Jij brengt humor met de grote H in de Islam. Moest ik ooit een kartoon van de baardaap-profeet willen tekenen, ik zou mijn inspiratie bij u halen, gijse mislukte fooraap. Doe zo verder! Lachen is gezond! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Het atomium op zich, daar geef ik niet om.
Breken ze het af, blazen ze het op, stort het ineen..... ik ga er niet om treuren. Oké, het is een symbool voor ons land , maar dat kan je evengoed zeggen van de corruptie, pedofilie en clowneske flaters die onze politici begaan. Allemaal evengoed beroemd en berucht in het buitenland als onze chocolade,bieren en Brugse kant. Wat me wel stoort is de reden van de dreiger en zijn gedachtengoed. Die zwarte blok in Mekka is ook mijn ding niet, maar ik roep niet op , noch dreig ik, om die blok beton daar op te blazen. De moslimgemeenschap kan en mag dan wel roepen dat ze afstand doen van de uitspraken van S4B en daar niet mee akkoord gaan....., maar waarom roepen ze dan zo stil ?? ![]() Hoofddoekenverbod, uitwijzing van bepaalde asielzoekers, arrestatie van de een of andere moslim , enz..... ze komen op straat, rellen tot en met, auto's in brand, winkelruiten sneuvelen,.....het kan niet op......waarom nu zo geen massabetoging/rellen ??? Iemand die daar kan, wil of mag op antwoorden?
![]() |
#132 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() Eigenlijk best wel grappig. Ze willen een sharia in dit land maar vergeten dat ze door die zelfde sharia al lang streng gestraft zouden zijn. Mongolen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() één (1) woord........ MOSLIMVARKENS .........!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() Mja, klopt. Maar dat is dan nog geen vrijgeleide om hetgene wat nog rest van monumenten en tempels van deze aardkloot te verwijderen...
![]() |
#136 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het kan best zijn dat Arabische overwinnaars vanalles vernield hebben, wat niet geldt voor de Ottomanen. Dezen veranderden - analoog aan het hierboven beschreven procédé - kerken in moskees. De Hagia Sophia bijvoorbeeld, om een open deur in te trappen.
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kunnen moslims zich distantiëren van 'tgeen hij loopt te verkondigen, terwijl ze maar al te goed wéten dat w�*t hij verkondigt islam ìs. Voor ons komt hij over als 'n parodie op moslims, enkel omdat hij wat te vroeg aan z'n 'missie' begint, 't aantal is nog niet hoog genoeg.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Imran kan zijn ding doen, en Hoste kan 't ridiculiseren, maar daar heeft hij 't lef niet voor!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak van 't atomium 'n moskeet, iedereen blij!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zo komt dat ding ook eens tot zijn recht.
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |