![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mensen met lage inkomsten, (vooral hedendaags) hebben geen tijd noch voldoende middelen om hun kroost degelijk op te voeden noch; hen een gelukkige jeugd te kunnen bieden. (Meestal hebben ze het te druk met het beklimmen van de berg 'Kapitalisme' genoemd alsook van de geneugten ervan te willen genieten alvorens de eerste € vruchten geplukt worden) De rijke 'Kasteelheer' met rendabele financiële en/of materiële inkomsten, welk niet te veel van hun tijd opslorpt, is uiteraard het geschikte model om van kinderen te houden en om aan massa voortplanting te doen. Dat onze Monarchistische vorsten, prinsen en prinsessen voor kroostrijke gezinnen zorgen is, een ontegensprekelijke keuze dat niet te weerleggen is. Dat de belastingbetaler er moet voor opdraaien, is uiteraard een ander verhaal. Degelijke opvoeding is het belangrijkste dat men de kinderen van de volgende generatie zou moeten kunnen bieden. Is het dan ook wel verantwoord deze gewichtige taak aan 'items' toe te vertrouwen welke er zelfs niet in slagen voor hun eigen in te staan. Hiermee bedoel ik extreem, al deze werkloze gezinnen, kansarmen of uitgewezen migranten, daklozen waarvan de slimsten hun gebreken waaronder hun kinderen (mis) gebruiken om apathie bij de voorbijgangers te wekken en aldus toch nog wat geld kunnen sprokkelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() iedereen homoseksueel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
* Vintage film met Charlton Heston waarop op een bepaalde ouderdom mensen tot "groen koekjes" gemaakt worden om de reat van voeding te voorzien. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 4 juni 2012 om 02:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Absoluut, die weten niet van ophouden. Al een jonge vruchtbare moslima tegengekomen zonder kinderwagen ? Kinderen is een absolute must voor hen. En liefst nog een stuk of 3-4. En dat is niet steeds voor het kindergeld. Ik denk dat ze evenveel kinderen zouden maken met 0 € kindergeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verwondert me trouwens dat jonge mensen zo verstandig kunnen redeneren - en dit in tegenstelling met de andere pro-baby ouderen van het forum. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 4 juni 2012 om 03:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van te stoppen met de kinderen is het beter alle oude van dagen boven de 65 verplichten altijd een "hemelpil" bij zich te dragen, zodat ze deze meteen kunnen slikken als ze het even niet zien zitten.
Niet de kinderen, maar de mateloze vergrijzing is het probleem.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() Overbevolking is een groot probleem.
Blijkbaar zijn er steeds meer mensen die dit beginnen in te zien. Ik ervaar alleszins het verschil met een 10-tal jaar terug toen ik bijna alleen in de woestijn stond te roepen. Ik ben dus wel blij met het feit dat het bewustzijn hieromtrent groeit. Wat kunnen we doen met dit groeiend bewustzijn? We kunnen proberen het nog meer te doen groeien. We kunnen proberen om van de druppels die hier en daar vallen samen een tsunami te maken die niet meer te negeren valt en die zich wel moet vertalen in politieke verschuivingen. Het is hier reeds gezegd en het klopt dat er op veel andere plaatsen in de wereld de nood aan inperking van geboorteaantallen veel groter is dan bij ons. Dit ontslaat ons echter niet van de plicht om zelf reeds bepaalde stappen proberen te zetten. Stel je voor dat in Vlaanderen een kindpolitiek gevoerd zou worden om 1 kind/persoon of 2 kinderen/koppel aan te moedigen. Het zou een trendbreuk zijn met het verleden. Het zou een vb kunnen zijn voor Nederland, Luxenburg, de rest van Europa en waarom niet, de rest van de wereld. Mochten we er in slagen om in Europa dergelijke wetgeving te introduceren dan zouden we ook met meer geloofwaardigheid aan andere delen van de wereld kunnen vragen om op dit vlak ook het nodige te doen. Men zou ontwikkelingshulp kunnen koppelen aan inspanningen die op dat vlak gebeuren zodat ook via deze weg een stimulus gegeven wordt om de juiste weg te gaan bewandelen. We hebben zelfs het geluk dat sommige het licht al gezien hebben. Denken we maar aan China die ons op dit vlak reeds een stapje voor zijn, hoewel ik de Chinese methode persoonlijk veel te drastisch vind, ben ik wel blij met hun inzicht op dit vlak. Maar wij zijn dus nog niet zo ver. Het is dus belangrijk dat de golf ergens ontstaat. Het kan evengoed hier zijn, dus waarom niet proberen. Een eerste stap zou dit eigenste forum kunnen zijn. Tot nu toe zat er weinig cohesie in het starten en opvolgen van threads over dit onderwerp. Ik heb gemerkt dat er een aantal mensen hier op dit forum echt wel hopen op verandering op dit vlak. Als al deze mensen hun krachten bundelen en samen aan de kar gaan duwen ben ik overtuigd dat dit de impact van hetgeen we apart kunnen bereiken ver zal overschrijden. We zouden als eerste stap bvb een poging kunnen om een thread te starten die nooit meer verdwijnt vooraleer ons doel (aanpassing van onze eigen wetgeving mbt kinderbijslag) gerealiseerd is. Als er hier zich een 5-tal leden kandidaat stellen om zo'n thread actueel te houden dan denk ik dat dit goed moet te doen zijn (in principe zou dan 1 posting/maand/lid voldoende moeten zijn om dit eerste doel te realiseren) Wat denken jullie (Nietzsche, OilOnFire, De Prof eet, Koenraad Noël, Circe, Kiko, Pixelpower, Eigenzinnig, Parsprototem, Nynorsk, Blue sky, alle anderen die ik hier vergeet... ? Wie doet mee? Laatst gewijzigd door satiper : 4 juni 2012 om 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind je poging aanbevelingswaardig Satiper, maar ik vrees dat zolang er onzichtbare vriendjes zijn die hun volgelingen aanprijzen om zoveel mogelijk volgelingen te produceren, je boodschap een roep in de woestijn zal zijn.
China is inderdaad drastisch, met zéér kwalijke (ongeplande) gevolgen: vermits alleman een jongetje wil is het tekort aan vrouwen schrijnend. Het china-model was niet zo dramatisch geweest als men gewoon de natuur zijn gang had laten gaan ipv de vrouwelijke baby's te vermoorden of te aborteren. Doordat er nu weer een halve generatie verdwijnt zal hun overbevolkingsprobleem binnen twintig jaar waarschijnlijk zijn opgelost, maar zit de huidige generatie met een immense opdracht om met twee personen (m/v) voor minstens 4 ouders en eventueel nog eens 8 grootouders te moeten zorgen. Dit is vragen om holocaustachtige toestanden. Uw systeem lijkt me daarentegen best doenbaar: kindergeld voor 1 tot max. 2 kinderen. Hoogste kindergeld voor het eerste, wordt afgebouwd met het tweede. (ipv andersom). Vanaf het derde kind = eigen verantwoordelijkheid. Geen andere extra verminderingen/subsidies/toeslagen vanaf drie kinderen. Zal wel al serieuze gevolgen hebben denk ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Vreemdeling
|
![]() een verbod of een beperking van 1 kind zouden eerder veel problemen creëren.
beter zou zijn: zorgen voor gelijke rechten voor alle mensen stoppen met kinderen te subsideren (eventueel een geboortebeperking van 3 kinderen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke rechten heb ik die jij niet hebt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
gelijke rechten voor iedereen wereldwijd. bijvoorbeeld: een vrouw in iran heeft niet de zelfde rechten als een man. wil je overbevolking tegengaan moet je er voor zorgen dat iedereen in de eerste plaats gelijke rechten heeft en niet meteen geboorte beperking opleggen. Laatst gewijzigd door Nicnacer : 4 juni 2012 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ga er ook min of meer van uit dat je het wel ziet zitten om bij het clubje te komen dat zich tot doel stelt om overbevolking blijvend onder de aandacht te houden. Zoals gezegd als we aan een vijftal vrijwilligers geraken dan vergt het niet eens zoveel moeite om dit doel al te verwezenlijken. Als we ons vandaag dit beschieden doel voor ogen houden dan zijn we idd nog ver van waar we ooit hopen terecht te komen, maar dat is ook niet erg. Een huis wordt ook steen per steen gebouwd. Mss zullen we zelfs zelf nooit het huis te zien krijgen waar we aan bouwen, maar het kan al een goed gevoel geven om te bouwen aan iets waarvan je denkt dat het waardevol is. Dus welkom bij de club (1) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ieder vogeltje zingt zoals ie gebekt is. Ik ging vroeger ook wel iets heftiger te keer. Soms is het ook wel goed om eens luid te schreeuwen wil je gehoord worden. Maar nog beter is wanneer verschillende stemmen één symfonie vormen. Ik hoop dat we daar kunnen toe komen, ook al zijn er intern meningsverschillen over de uiteindelijke uitwerking van hetgeen nagestreeft wordt. Daar zitten we echter nog veraf en dus is het goed dat we ons voor het ogenblik achter een eenvoudig en goed te realiseren doel scharen, waar we reeds overeenstemming over hebben. Ik begrijp dat ook jij hier uw steentje eventueel (mits voldoende geïntreseerden) wel wil toe bijdragen. Dus zeg ik ook tegen jou bedankt en welkom bij de club (2) Laatst gewijzigd door satiper : 4 juni 2012 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bevolking- en economische groei, baat slechts aan de superrijke poenmaniakken en economisch-financiële uitbaters allerlei! Het moet gaan gedaan zijn om op Westerse bodem, met autochtone middelen aan de doorlopende band 'Moslims' miserie fabriekjes te blijven produceren. Jonge vruchtbare moslima, zijn niet alleen kroostrijke moeders maar eveneens, ontelbare binnengesmokkelde 'Trojan' wapens, waarmee ze ons stilaan komen overweldigen, verdrijven en/of overheersen. Denk erom: Iedere 'Moslim' is potentieel een meester in hypocrisie, liegen en plantrekkerij. Het zit hun in de genen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Gouverneur
|
![]() Hum
![]() ![]() Laatst gewijzigd door OilOnFire : 4 juni 2012 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |