![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'n Complotje op z'n tijd is best wel spannend, 't mag echter geen obsessie worden, want dan wordt 't zielig. Aangezien ik niet werd uitgenodigd voor 't 'achterhoekje' (maar wel degelijk 1 van de hoofdrollen vertolkte), moet ik me tevreden stellen met de kruimels die me toegeworpen worden over leden en 'nieuwe' leden van 't 'nieuwe' clubbeke. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 juni 2012 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vond de berichten van BocxoA-1 absoluut niet gepast voor dit forum |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Momentje k' zal ze even gaan opvissen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik lees je morgen. Voor nu, welterusten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Momentje k' zal ze even gaan opvissen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Berichtjes van BocxoA-1 , ik denk dat die vetzak hier op een verkeerd forum zit
Poepseks -------------------------------------------------------------------------------- Hoi! Ik werd door enkele medeforummers gevraagd om u te contacteren. Zij hebben mij gezegd dat u nogal verlegen bent, maar eens anale seks bij jou wilt proberen. En dat dit discreet moet worden gehouden. Ik heb vrij veel ervaring (ook met vibrators), kan ik je helpen? MVG Joren __________________ Bad religion drives out good religion over time. Berichtje 2 Poepseks -------------------------------------------------------------------------------- Beste, Ik snap dat het idee van anale seks eerst eng is en inderdaad, het kan nogal tricky zijn. Maar ik begrijp perfect de problemen en zal er uiteraard rekening mee houden. Goed, watergebaseerd glijmiddel en een zalf nadien doet wonderen. Ik zal uiteraard ook niet te hard en te diep gaan in het begin, zodat u goed kan wennen aan de ervaring. MVG, Joren __________________ Bad religion drives out good religion over time. Het niet verlegen zijn , dergelijke foto's op een forum posten en dat aan je naam linken dat vind ik echt wel heel erg . Foto van BocxoA-1 Mijnheer bocxoA-1 linkt graag zijn naam aan deze foto en praktijken . http://images.encyclopediadramatica.se/5/5d/Hello.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik spreek over marmer beelden van sensationele vrouwen . Hiermee bedoel ik dat je materiaal kan importeren , mensen , of een vrouw niet , denk ik . Dat om te reageren op de schunninge reacties ten aanzien van iemand die met een allochtone vrouw gehuwd is . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Ik heb altijd horen zeggen dat het ergste in het leven is: alleen zijn.
Kunnen forummers dat bevestigen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Als dat verboden is , mijn excuses ervoor ? staan er zware gevangenis straffen op ?
Ik begrijp het enerzijds , en in geval mensen een normale opmerking of een normaal gesprek met me voeren , zou ik dat ook nooit doen . Maar ik was het een beetje beu , en vind dat ik ook het recht heb om mijn idee over iets staande te houden , Ik heb in ieder geval even veel rechten om mij te houden aan mijn levenswijze en niet aan anaal penetreren te doen , dan een homosexueel die houd van anaal penetreren . en als je schunnige uitnodigingen of voorstelletjes wil doen , dan is dit forum daar niet geschikt voor . |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben wel voor een paar meer dingen dan dit JALOERS op jou. Iemand heeft mij verlinkt bij mod voor het flooden van jouw anaal-draad, die in Koetjes & Kalfjes hoorde. Maar ik ga je niet verlinken voor het publiceren van PM ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2012 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |