![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() De verticale schuifbalk is een stijlvolle forumverschijning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Van wie was hij een dubbelnick misschien?
![]() |
#127 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een dubbelnick niet vervalt in oude gewoonten zoals de meesten, waarom dat bannen?..misschien juist omwille van de inhoud. Dat zou censuur zijn. In ieder geval een scherp en inhoudelijk geïnformeerd forummer. Sommigen willen een open discussie en anderen willen vooral verhinderen dat bepaalde meningen en feiten vermeld worden. De moderatie zou best wat meer aandacht aan die laatste categorie geven in plaats van zich te laten vangen door diens (gecoördineerde?) acties om bepaalde forummers te bannen. Het zou niet de eerste keer zijn. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 november 2012 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is leuk om te horen. Ik vind dat je eigenlijk ook wel een heel eigen stijl hebt en je kan soms verdomd grappig uit de hoek komen.
De kunstwereld (wat ik er van ken toch) vindt dan weer dat mijn 'gebrek aan een herkenbare stijl' (iets wat ik juist apprecieer in mijn oeuvre) een hindernis is voor mijn succes. Maar wel willen ze zogezegd 'originaliteit' hoor. Schizofrene wereld niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind Eigenzinnig en demper twee stijlvolle forummers, die twee hebben zoveel intelligentie en kennis dat is niet met een pen te beschrijven.
Echt een grote aanwinst voor dit forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad scherp en inhoudelijk, en zeer zeker niet 'hervallen in oude gewoonten', 't heeft nog lang mogen duren.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn genomineerden voor "stijlvolle" verschijning op dit forum: SDX, Pietje, Marie van de Koster, Cookie-monster. Allemaal zijn zij "zachtaardige" forummers, waarmee ik bedoel dat zij hun mening uiten op een zeer beschaafde wijze. Dit in tegenstelling tot zovelen die hier iedereen uitschelden, kleineren, vernederen...indien je niet in hun plaatje past.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik neem uw nominatie in ontvangst met een stijlvolle buiging. Hierbij nomineer ik NieuwNoors die de liefste is op dit forum ![]() ![]() Ook Esperanza wil ik vermelden al ben ik het niet altijd met haar eens. Mogelijk leest zij dit niet eens maar ik vind haar bijdragen zowat de interessantste die hier te lezen zijn, er zijn er weinigen die zoveel kunnen zeggen met zo weinig woorden. En zij heeft een heel eigen "stijlvolle" stijl.
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zien we ook allemaal graag, zulle, Munglik. Kom, droog die traantjes
![]()
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thx
![]() NieuwsNoors & bovengenoemde door NieuwNoors inclusief Munglik ![]() Ook Esperanza is ok !! Awel , zelfs Maddox vind ik ok !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst was Zappa op tv en ik riep nog "Kijk nou, hier heb je Pietje op tv!!" "Is dat niet Frank Zappa?", vroeg mijn vrouw en toen was ik in de war.
![]() |