Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juli 2004, 13:48   #121
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje

Klinkt nog ongeloofwaardiger dan je vorige posts. Ga maar stikken in je braaksel

de waarheid komt soms zo hard aan dat velen ze niet WILLEN geloven,
dus stik maar in je eigen "braaksel" om het in je eigen woorden te zeggen !
"jouw" waarheid, is dus evangelie ??? Bewijs je "waarheid" maar eens En als je niet kan, hou je beter je klep
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2004, 13:52   #122
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Citaat:

de waarheid komt soms zo hard aan dat velen ze niet WILLEN geloven,
dus stik maar in je eigen "braaksel" om het in je eigen woorden te zeggen !
Laadieeees and gentlemen, in the left corner from Belgium; THE iCE-MAN, in the right corner also from Belgium, Pietje.. may the best win!
Excuus, Gorefest, k'liet me even gaan, k'wist niet dat al die van "t'Paleis" in Brussel braaf waren, als ik ze zo bezig zag dacht ik dat het allemaal zo'n varkens waren maar k'was nonkel Boudewijn vergeten, dat was nog nen brave mens, die wist het maar hij deed er zélf niet aan mee, alléé dienen heb ik daar nooit gezien tenminste !
Oud 6 juli 2004, 17:15   #123
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik moet toegeven, tijdens de periode die ik spendeerde als manusje-van-alles bij een traiteur waren de leukste en meest arbeidsbevredigende feestjes bij de gewone mens, die met moeite het huwelijk- of communiefeest konden betalen.
De goorste vettigste boel die ik heb mogen opruimen was van partijfeestjes-de besloten versie,waar geen sympatisanten waren, maar alleen partijleden met poen.
En de duurste, meest walgelijke avond die ik meegemaakt heb was van 3 politici in een bordeel.

Oftewel, ik weet niet Ice-Man's verhalen kloppen, maar ongeloofwaardig komen ze mij niet over. 't is de voornaamste reden waarom ik een gloeiende hekel heb aan politici.
Oud 6 juli 2004, 20:52   #124
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Laadieeees and gentlemen, in the left corner from Belgium; THE iCE-MAN, in the right corner also from Belgium, Pietje.. may the best win!
Excuus, Gorefest, k'liet me even gaan, k'wist niet dat al die van "t'Paleis" in Brussel braaf waren, als ik ze zo bezig zag dacht ik dat het allemaal zo'n varkens waren maar k'was nonkel Boudewijn vergeten, dat was nog nen brave mens, die wist het maar hij deed er zélf niet aan mee, alléé dienen heb ik daar nooit gezien tenminste !
Ge hoeft u daarvoor niet te excuseren hoor, ik vind da af en toe wel eens 'sjiek' om te zien als ze hier eens wat 'harder' discussiëren dan normaal, vooral het 'beleefde' schelden is af en toe hilarisch

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be