![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet toegeven, tijdens de periode die ik spendeerde als manusje-van-alles bij een traiteur waren de leukste en meest arbeidsbevredigende feestjes bij de gewone mens, die met moeite het huwelijk- of communiefeest konden betalen.
De goorste vettigste boel die ik heb mogen opruimen was van partijfeestjes-de besloten versie,waar geen sympatisanten waren, maar alleen partijleden met poen. En de duurste, meest walgelijke avond die ik meegemaakt heb was van 3 politici in een bordeel. Oftewel, ik weet niet Ice-Man's verhalen kloppen, maar ongeloofwaardig komen ze mij niet over. 't is de voornaamste reden waarom ik een gloeiende hekel heb aan politici.
![]() |
#124 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |