![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een kind afgestaan ter adoptie verlies je elke dag voor de rest van je leven, een abortus is iets definitiefs. Wat is het ergst, je kind die vermist is of dood terug gevonden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad. "Zou" een mooi leven kunnen hebben. Het zou ook een hel kunnen zijn. Wat indien de moeder dit risico niet wil nemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
--- Genesis: Tegen de vrouw zegt G'd: "Je pijn zal erg groot zijn; je zal in pijn kinderen baren." --- Zelfs als het de vrucht van verkrachting is, moet je de zwangerschap uitzweten is kennelijk impliciet bedoeld in dat vers, volgens onze rauwe katholieken en andere bijbelfanaten dan toch. Dat lijkt me dan een tweede misdrijf die men tegen haar pleegt. Laten we het dus niet erger maken dan het al is en de vrucht/sporen van het eerste misdrijf zo snel mogelijk afvoeren..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u stelt dat een moeder zich toch hecht aan een voldragen kind, is er geen reden voor abortus te kiezen als gevolg van verkrachting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 november 2012 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het wil net lukken dat twee koppels uit m'n vriendenkring voor adoptie gekozen hebben. Zo goed als ondoenbaar om een belgisch kindje te krijgen, buitenlandse kinderen zijn zoooooveel makkelijker te adopteren en zelfs dat is geen makkelijke/goedkope onderneming. Zoals ik al zei: gebaseerd op feiten dus. Niet nodig om uit de hoogte te doen en er duimen bij te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zich weigert neer te leggen bij democratische besluitvorming en die zich aan de wet onttrekt op het moment dat katholieke instituties betrokken zijn Laatst gewijzigd door eno2 : 11 november 2012 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zich weigeren neer te leggen bij democratische besluitvorming en die zich aan de wet onttrekken op het moment dat katholieke instituties betrokken zijn Laatst gewijzigd door eno2 : 11 november 2012 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als tegenprestatie ( of beter om jullie wat gewillig te zijn in jullie ijver ) zouden we kunnen afspreken dat we dat hoopje cellen niet door de mixer halen maar netjes verwijderen en in te viezen op jullie kosten wachtende op een uitkomst. Ben eens benieuwd hoeveel Pro Vita vrouwen die 'taak' op zich wensen te nemen Laatst gewijzigd door praha : 11 november 2012 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijgevolg heeft iedere arts nog steeds de gewetensvrijheid overeenkomstig te handelen. U echter toont aan dat u denkt vanuit een dogmatische onverdraagzaamheid: u wil mensen dwingen tot zaken die in strijd zijn met hun geweten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 november 2012 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Zijn er dan nooit zwangere nonnen geaborteerd na verkrachting door de Kongolese Simba's indertijd? Ik dacht van wel. Het wordt natuurlijk hevig ontkend door de kerk, maar het gerucht is wel hardnekkig. Want als de kerk ontkent, wil dit nog niet zeggen dat het niet is gebeurd. Dat weten we nu ondertussen wel.
Laatst gewijzigd door system : 12 november 2012 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gestorven op 17 weken zwangerschap bij miscarriage Misgeboorte = moeder dood, kind dood ![]() Twee vliegen in 1 klap voor de katholieke Ieren ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 14 november 2012 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |