![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
NU blijkt dat zelfs haalbaar (ik heb het niet over coalities hier) te zijn. Daardoor vermoed ik ook dat N-VA op basis van deze teksten gaat groeien. Er waren nog genoeg zwevende kiezers die zich lieten afschrikken door het separatistisch karakter van N-VA. Die kunnen nu ook thuiskomen.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 6 november 2013 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom liegebeest? Dit is toch het politieke spelletje van gewoonte die ook de anderen toepassen. Gezien de manier waarop de zelfverklaarde democratische partijen de NVA behandelen kan hij ze niet genoeg voor schut zetten! Met BDW zijn ze waarschijnlijk nog niet klaar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is perfekt gepland !!! Laatst gewijzigd door Boduo : 6 november 2013 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het volgende, dat het N-VA programma helemaal niet om een onafhankelijk Vlaanderen draait? Of dat Jan "natuurlijk zijn we separatisten" Peumans een zonderlinge en alleenstaande extremist is in de N-VA? Of denk je werkelijk dat confederale staten niet onafhankelijk zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bewijst vooral dat ze er een heilige schrik van hebben. En dat het dus niet zo onmogelijk is als ze wel zouden willen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doelde namelijk niet op De Wever, maar op "God de Vader" die denkt dat hij alles beter weet dan De Wever.
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand wil met de N-VA in zee gaan. Hun enige schrik is dat ze misschien wel zullen moeten.
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het klopt wat je jezelf wijsmaakt had Di Rupo in 2005 zijn keutel niet ingetrokken maar zijn zelf voorgesteld referendum over "het voortbestaan van België" laten doorgaan.
![]() |
![]() |
#133 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat die ook gezegd heeft geen federale ambitie te hebben, maar wat is het woord van eender welke politieker nog waard? Rien de knots. Na de verkiezingen komen er twee Franstalige songs over het niet nakomen van hun beloften : "Non, rien de rien, non je ne regrette rien" en " J'ai tout oublié". Laatst gewijzigd door subocaj : 6 november 2013 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het tweede begrijp ik niet.
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=subocaj;6874266]Hij heeft altijd Kris Peeters nog achter de hand, om met wat toegevingen aan CD&V, die hij zal moeten doen en om de Walen over de streep te trekken naar voor kan schuiven als ersatz premier.
Ik weet wel dat die ook gezegd heeft geen federale ambitie te hebben, maar wat is het woord van eender welke politieker nog waard? Rien de knots. Na de verkiezingen komen er twee Franstalige songs over het niet nakomen van hun beloften : "Non, rien de rien, non je ne regrette rien" en " J'ai tout oublié".[quote] Die 2 laatste songs zijn héél juist. Ook voor sommige Vlaamse partijen . Laatst gewijzigd door Boduo : 6 november 2013 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien meneer De Wever enige kans op slagen wil raad ik hem aan asap Donald Muylle en Peeter De Rover op zijn lijsten te zetten. NB. hij mag mij ook altijd bellen, ik ben niet te beroerd om een minister postje binnen te halen.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 6 november 2013 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |