![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() "Het Eigen Schaap Eerst Plein" ...iedereen tevreden
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaming houdt niet van Belgische baronessen, de Antwerpenaar nog minder.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien de Vlaming wèl voor baronessen had gestemd, dan had de Marokkan gewonnen. De vraag was opgezet met een "verdeel en heers" principe.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 december 2013 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bewijst dan dat het extreem-links kartel dat Borgerhout terroriseert niets van de Antwerpenaar begrijpt. Kan natuurlijk niet, als je alle contact met de dagelijkse realiteit verloren bent en in een of andere multikullige utopie ronddwaalt.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik had het zo nog niet gezien. Goed inzicht! ![]()
![]() |
![]() |
#127 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ben er geen voorstander van, maar dat sommige zeggen dit is België en niet Marokko vind ik er ook wel over. En dat het langs de andere kant nuks met België te maken heeft. Evenmin heeft Kennedy iets Met België te maken, maar er is een Kennedytunnel. Evenmin heeft Roosevelt of Simon Bolivar iets met België te maken, maar toch is er een Rooseveltplaats en Bolivarplein. Maar ik zie dat niemand daar last van heeft. Maar als het naar een Marokkaan vernoemd wordt is het een stap te ver. Nochtans zijn er in Marokko tientallen straten met een Belgische naam, maar ik hoor er geen enkele Marokkaan over klagen. Dit bewijst weer wat voor zuurpruimen de meeste Vlamingen zijn, drama over het kleinste ding. Wees toch gelukkig dat je een goed leven hebt en hou u met belangrijkere dingen bezig, zoals de hervorming van de pensioenen.
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou toch wel eens graag weten wat die "belgische " straatnamen in Marokko dan wel zouden zijn. Ik ben daar zeer benieuwd naar. en om het over Kennedy of Roosevelt te hebben: de ontzettend grote investeringen in de Antwerpse haven en de Chemische bedrijven rond Antwerpen hebben vele Antwerpenaren jobs en inkomen opgeleverd: dan noem je met plezier die tunnel (die bij opening hét neusje van de zalm was), de KENNEDY tunnel, uit respect voor het land dat ons zoveel heeft geholpen. Idem dito met Roosevelt die toch wel een leuke duit in het zakje deed in de strijd tegen de nazi's (maar ja daar heeft U geen uitstaans mee natuurlijk: voor jullie is het Death to America nietwaar... en het boekje van Dolfje is nog steeds een bestseller in de islamitische landen. Nou ja, bestseller, het enige boek dat wat verkoopt of zoiets). Bolivar is dan weer een ander paar mouwen: hij maakte deel uit van het gevolg rond Napoleon en heeft vast daarmee zijn sporen verdiend. Tenslotte hebben we ook een "Napoleondok" in Antwerpen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ten tweede: Ik ben hier opgegroeid, werk net als iedere goede burger van dit land, ik betaal belastingen etc.. Ik maak me wel degelijk zorgen over de toekomst, want als het brugpensioen niet wordt afgeschaft en de pensioenleeftijd niet omhoog getrokken wordt, dan zal er een groot tekort ontstaan. Ten derde Ben ik NOOIT tegen de VS geweest, wel tegen de debielen die de VS besturen. Zonder de VS zouden we op veel vlakken niet ver zitten, en zou ik nu geen iPad vasthebben waarop ik dit bericht typ. Het is een prachtigland, en het staat op men lijst van landen die ik ooit wil bezoeken. En hier zijn de straten in Marokko dan: rond-point Albert-Premier in Casablanca, rue d'Amérique in Tangier, rue Alexandre Dumas in Tangier, rue Normandie in Tangier, Boulevard Emile Zola in Casablanca, Quartier Belvédère in Casablanca, rue du Chevalier-Bayardin in Casablanca, rue Jean Jaurès in Casablanca, rue Molière in Casablanca, rue Saint-Laurent in Marrakech. En zo zijn er nog heel veel en ze zijn niet allemaal Belgisch, maar so what. Ik zie geen enkele Marokkaan daar over zeuren. Dit was de mening van een 'migrant'
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en de straten die je opnoemt.... Belgisch???? me dunkt dat het een Franse kolonie was zo te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben blij dat mijn stem heeft geholpen!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien toch eens die geschiedenisles terug openslaan, want strategische en economisch belangrijke delen van Marokko maakten deel uit van Spanje. Al Khattabi was bijvoorbeeld een Spaans ambtenaar gedurende een deel van zijn leven.
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot nader order ligt Borgerhout nog steeds in Provincie Antwerpen, Vlaams Gewest, België en niet in Spanje. We vragen toch ook niet om Casablanca om te dopen naar "Leopoldstad"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 december 2013 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() 2!!! Ik zie trouwens nog altijd niet in wat die mens nu eigenlijk heeft betekend voor ons Belgie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moéten we in Borgerhout een Terloplein hebben? Waarom moéten er straten bestaan die "Kruidlaan" heten of "Fruithoflaan"?
![]() |