Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2014, 06:37   #121
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Hiersé, 't was zijn eerste keer blijkbaar niet.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-gefilmd.dhtml

Castreer dat varken en gooi het er uit !
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 07:33   #122
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ik vind het onvoorstelbaar grof om alle mannen als verkrachters af te schilderen!

Als jij met je knots in de hand nog vasthangt in de prehistorie, goed, maar spreek op z'n minst voor jezelf!

Mss is dat weerzinwekkend gedrag schering en inslag in jouw milieu maar ik ken alvast geen enkele man die een vrouw aangerand of verkracht heeft,
En toch heeft ze gelijk.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 07:47   #123
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht

Zoals ik dus reeds had voorspelt,

Citaat:
De hoofdverdachte van een groepsverkrachting in Willebroek heeft de orgie van de twee meisjes van 15 en 16 jaar met zijn iPhone gefilmd. Erdjan H. (21), van afkomst een Roma uit Servië, en zijn drie vrienden blijven wel beweren dat van misbruik geen sprake is.
De meisjes hadden volgens hen gelogen over hun leeftijd en namen maar wat graag deel aan de stoeipartij, klinkt het.
Citaat:

Een Albanese vriendengroep daagde op aan de Schijnpoort in Antwerpen, bij het Sportpaleis. "Maar het ging niet richting centrum. Ze stelden voor om bij hen thuis in Willebroek eerst wat te drinken en te feesten. Dat leek ons ook wel leuk."
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...s-whisky.dhtml

Nog iemand die haar ongelijk geeft?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem
Ik vind wel dat Jantje gelijk heeft als ie zegt dat ze stom zijn geweest van in die auto te stappen, alleen domme geiten doen zoiets anno 2014: bij een stel wildvreemde kerels in een auto stappen.. en dan zijn ze verbaasd dat ze met de gebakken peren zitten, nou ik niet hoor. Ik zeg niet dat ze het helemaal gezocht hebben, maar ze hebben er zeker een aandeel in.

Met dank aan de multikul.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 14:47   #124
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind het onvoorstelbaar grof om alle mannen als verkrachters af te schilderen!

Als jij met je knots in de hand nog vasthangt in de prehistorie, goed, maar spreek op z'n minst voor jezelf!

Mss is dat weerzinwekkend gedrag schering en inslag in jouw milieu maar ik ken alvast geen enkele man die een vrouw aangerand of verkracht heeft,
Mag ik vragen hoe oud jij bent? Je post hierboven lijkt me ontzettend naief. Mannen kunnen hun tuig misbruiken. Ik zeg niet dat dat voor elke man zo is. Ik generaliseer niet zoals jij deed in je bovenstaande post. Maar er is altijd de mogelijkheid. En bepaalde culturen zetten direct of indirect aan tot hatelijk en discriminerend gedrag ten opzichte van vrouwen. Zoals ook hier weer eens aangetoond is bij deze groepsverkrachting. De Islam is een religie die zo'n cultuur aanmoedigt, een cultuur waarin vrouwen opzettelijk dom worden gehouden, en hen te laten kweken. Vrouw achter de haard. Mond toe, gleuf open. Het ergste is dan nog dat de meeste moslima's zich willens nillens netjes schikken naar de grilletjes van hun echtgenoot. Een religie/cultuur die vrouwenbesnijdenis promoot is in mijn ogen puur barbarisme en dan ook weerzinwekkend.
In dit geval gaat het om Roma-jongeren die al vanaf hun geboorte zijn terechtgekomen in een verloederde omgeving waar achterlijkheden zoals het huwen op 15 jaar als volkomen normaal worden beschouwd. Het gevolg is dan ook duidelijk merkbaar gebleken. Ik vraag mij af hoe het toch komt dat we zoveel minder herrie hebben met Joden en Aziaten in ons land? De problemen lijken steeds weer uit dezelfde hoek te komen, dat kan ondertussen niet meer ontkend worden, denk ik.

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 18 februari 2014 om 14:52.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 15:09   #125
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Als realist lijkt het me niet zinloos om je eerst eens grondig te informeren. Wat het beleid aangaat kun je aardig wat informatie bij elkaar sprokkelen op
http://www.milquet.belgium.be/nl/sen...-stilte-%C2%BB

Met vriendelijke groet,
Den Duisteren Duikboot
Kheb zoveel mogelijk bijeengesprokkeld.
Kheb een veroordeelde groepsverkrachter gevonden die ongestoord verdergaat.
De doorbroken stilte leid tot vrijgelaten crapuul die ongestoord verdergaat.
Wat ga je nu doen?
Hem stoppen met je brochure?
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 15:41   #126
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht

Daders groepsverkrachting ‘wisten niet dat ze iets fout deden’

Niet te geloven hé...

Maar dan :
Citaat:
Daarnaast gaven ze ook aan dat zigeuners seks mogen hebben van zodra een meisje vruchtbaar is, en dat ze dus niet wisten dat ze iets fout deden.
Loopt er geen draadje over een zondvloed van zigeuners richting Gent met de verkiezingen? Arme Gentenaren...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 15:54   #127
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik vermoed ook dat het risico op groepsverkrachting groter is in (sub)culturen waar jongens onder een dwingende groepsdruk staan om hun mannelijkheid te bewijzen en vrouwen als tweederangsmensen worden beschouwd. Die meisjes uit Antwerpen leken ook wel erg makkelijk te scoren. Binnen hun eigen cultuur zullen ze niet zo gauw zulke jonge meisjes vinden die je zomaar in een auto naar Willebroek kunt rijden zonder toestemming van de ouders.
Je doet alsof het enkel een fenomeen van allochtonen is.

Ik denk dat elke groep in staat is tot zulke groepsverkrachtingen mits dat natuurlijk gereframed wordt. Die gaan onderling ook niet zeggen, kom, we gaan eens samen een meisje verkrachten, die kaderen dat in "ze heeft dat graag" of een of andere macho redenering waardoor zij geen daders, maar stoere binken worden. Het kan zelfs het individuele overstijgen, bv. bij verkrachtingen in oorlogstijd, waarbij vaak dit soort terreur nog als patriottisch wordt omschreven.

Het is via preventie die ballon doorprikken dat men dit fenomeen kan tegenhouden voor het plaats heeft en indien dat niet lukt, zal een vernederende straf meer zin hebben dan de stoere binken in de bak te steken, waar ze nog "tougher" uitkomen...
plǝɹǝʍ ǝp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 16:38   #128
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Zoals ik dus reeds had voorspelt,

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...s-whisky.dhtml

Nog iemand die haar ongelijk geeft?

Met dank aan de multikul.

Bedankt Jan, ze moeten niet bezig zijn precies alsof ik beweer dat het helemaal die meisjes hun schuld is, en tussen haakjes gezegd zijnde: iemand van 15-16 jaar hoort toch wel te weten dat je niet met onbekenden in een auto stapt, net zoals iedere tien-jarige weet (althans daar ga ik van uit) dat ie geen snoepjes van onbekenden moet aanvaarden en/of er mee meelopen ...

NB: verkracht worden op straat is iets totaal anders dan verkracht worden omdat je als naïeve/domme gans bij een stel wildvreemden in de auto bent gekropen, bij het eerste heb je 0 tot bijna geen verantwoordelijkheid, bij het andere heb je het imo. sorry dat ik het zeg ergens wel 'gezocht' ...

(En zeker als je dan nog eens gezellig whisky met ze gaat zuipen ..)

Ter illustratie:
Als ik morgen word overreden door een dronken bestuurder, dan is dat pech.
Als ik in een voertuig stap bij een dronken chauffeur en ik heb nadien een accident, dan is dat ook pech - maar dan heb ik er ergens wel eigen verantwoordelijkheid in ...

Ik neem aan dat die meisjes een normale intelligentie hebben, en geen debieltjes of simpelen van geest zijn. Waren het nu downkes geweest, dan had ik nog gezegd van "ja ze kunnen er niet aandoen hé " .. Maar wanneer iemand een 'normaal IQ' heeft dan vind ik dat je op 15-16 jaar verstandiger moet weten te zijn. Vooral dat de jeugd van tegenwoordig veel meer weet qua gevaren en al dan zeg maar mijn generatie.

Laatst gewijzigd door bembem : 18 februari 2014 om 16:51.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 16:46   #129
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plǝɹǝʍ ǝp Bekijk bericht
Je doet alsof het enkel een fenomeen van allochtonen is.

Ik denk dat elke groep in staat is tot zulke groepsverkrachtingen mits dat natuurlijk gereframed wordt. Die gaan onderling ook niet zeggen, kom, we gaan eens samen een meisje verkrachten, die kaderen dat in "ze heeft dat graag" of een of andere macho redenering waardoor zij geen daders, maar stoere binken worden. Het kan zelfs het individuele overstijgen, bv. bij verkrachtingen in oorlogstijd, waarbij vaak dit soort terreur nog als patriottisch wordt omschreven.

Het is via preventie die ballon doorprikken dat men dit fenomeen kan tegenhouden voor het plaats heeft en indien dat niet lukt, zal een vernederende straf meer zin hebben dan de stoere binken in de bak te steken, waar ze nog "tougher" uitkomen...
Nu heb je me echt tegen de haren gestreken.Er bestaat maar 1 geloof die dat goedpraat.Je kan dit probleem vermijden door de koran buiten de wet te stellen.In de CAR is mn daar al aan uit.Misschien moeten we onze broeders gaan helpen.En die achterlijken uit het land schoppen.
Misschien moet Europa dat ook doen.
Oud 18 februari 2014, 16:47   #130
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
En bepaalde culturen zetten direct of indirect aan tot hatelijk en discriminerend gedrag ten opzichte van vrouwen. Zoals ook hier weer eens aangetoond is bij deze groepsverkrachting. De Islam is een religie die zo'n cultuur aanmoedigt, een cultuur waarin vrouwen opzettelijk dom worden gehouden, en hen te laten kweken. Vrouw achter de haard. Mond toe, gleuf open. Het ergste is dan nog dat de meeste moslima's zich willens nillens netjes schikken naar de grilletjes van hun echtgenoot.
Grappig dat dat toch per sé vermeld moet worden in een topic over een groepsverkrachting door streng gelovige christenen... Waar het klaar en duidelijk is dat hun cultuur tov vrouwen hier een zeer belangrijke rol in speelt.

Bij de politiek correcten blokkeert hun brein natuurlijk meteen, want het zijn toch enkel de moslims die zich zo gedragen...
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 16:50   #131
vlaams realist
Banneling

Standaard

Tzou niet abnormaal zijn dat er een paar duizend hun christelijke broeders gaan helpen.
Na de moslimmoordpartijen kan je niet anders.
Oud 18 februari 2014, 17:06   #132
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nou, los gezien van de islam, zijn het misschien gewoon slechte jongens hé ..

Volgens jullie theorie moet er in Indonesië - het grootste moslim land ter wereld, nogal wat op los verkracht worden

O, en die film met jonge Jodie Foster (ben de titel vergeten) waarbij ze het slachtoffer is van groepsverkrachting, dat waren wel geen moslims hé ..
Oud 18 februari 2014, 17:09   #133
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Volgens vele mensen hun normen, ja. Volgens de islam, alleen als de jongedames moslima's waren met familie die om hun geeft.

Citaat:
Volgens jullie theorie moet er in Indonesië - het grootste moslim land ter wereld, nogal wat op los verkracht worden
Hangt van de interpretatie af. Binnen de islam is iemand verkrachten moeilijk.

Citaat:
O, en die film met jonge Jodie Foster (ben de titel vergeten) waarbij ze het slachtoffer is van groepsverkrachting, dat waren wel geen moslims hé ..
Dat was dan ook een film.
Oud 18 februari 2014, 17:17   #134
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

Dat was dan ook een film.

*een film gebaseerd op waar gebeurde feiten ..
Oud 18 februari 2014, 17:37   #135
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
*een film gebaseerd op waar gebeurde feiten ..
Dat kan, beweer ik ergens iets anders?

Maar we mogen noteren dat U de andere opmerkingen niet probeerd te weerleggen.
Oud 18 februari 2014, 17:58   #136
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat kan, beweer ik ergens iets anders?

Maar we mogen noteren dat U de andere opmerkingen niet probeerd te weerleggen.

Als ik die weerleg dan krijg ik dezelfde antwoorden, daarmee ..
Oud 18 februari 2014, 18:05   #137
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ik die weerleg dan krijg ik dezelfde antwoorden, daarmee ..
Hoe gaat U zaken die gestaafd worden met de nodige soerahs en hadiths kunnen weerleggen?
Oud 18 februari 2014, 18:06   #138
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

nee maar, ik schilder alle mannen helemaal niet zo af ...
Oud 18 februari 2014, 18:14   #139
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:

Mn beste,er bestaan geen moslimlanden.Er bestaan alleen maar landen die bezet worden door achterlijke moslims.
Voor één keer slagen de bewoners terug.En nu is het erg dat de bewoners van de CAR terugslagen?????
Misschien moeten de moslims is op hun plaats gezet worden?
Oud 18 februari 2014, 18:18   #140
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe gaat U zaken die gestaafd worden met de nodige soerahs en hadiths kunnen weerleggen?

ok ok laten we het over een andere boeg gooien ..

bvb. wat er dagelijks in de Aerschotstraat gebeurt, ik noem dat verkrachting wat die meisjes daar ondergaan, iets waar veel zogezegde brave Vlaamse huisvaders aan deelnemen .. zij verkrachten dan wel niet nadat ze naïve meisjes oppikken in hun auto en ze nadien thuis dronken voeren en drogeren .. Maar ze gaan wel meisjes die eenzelfde lot ondergaan hebben, misbruiken. Ik weet niet of de meeste pooiers/mensenhandelaars 'moslim' zijn, maar er zullen allicht een stel 'niet moslim' tussen zitten ... Dit om te illustreren dat hier de focus nogal wordt gelegd op de 'slechte islam' terwijl er ook een heleboel moslims zijn die 'niet verkrachten' ... evenals 'niet moslims' die zich ook niet altijd koosjer gedragen ...
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be