![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is schoolfotograaf of zo???
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn homo onderwerpen worden goed gelezen door homo's .
Begin over seks en ze zijn daar .
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zou jij uw vader helpen wassen , als hij dat aan jou vraagt ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou mijn pa dus niet helpen met hem te wassen . Trouwens , mijn pa is geen homo , hij zou het niet aan mij vragen . En ik niet aan hem .
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morosofieën zijn altijd leuk om te lezen, zeker als ze over sex gaan.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wat met een noodgeval , bv: mond-op-mond beademing op uw pa ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat begint met zachte smeekbedes in de aard van "hmm" die steeds persistenter wordt. Als gij dan begint worde rap vergeten en is't "oh ni stoppen" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Breek mij de mond niet open! Ge denkt als pubergasje amai ik ben hier abnormaal... until boy meets girl lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Weet jij überhaupt wat een verslaving is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar moet toch eens worden over nagedacht. Toch alleszins als ze op de koop toe nog een kindje willen adopteren. Nu en dan begrijp ik Kind & Gezin wel eens.
Maar, vergeet de hoerenlopers niet. Die meiden in 'Villa Tinto' in Antwerpen zitten er niet uit pure verveling. En de klant is koning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gezien de Holebi beweging al lang niet meer alleen de homofielen telt (lesbiennes incluis) maar ook bi (of zeg gerust maar omni) sexuelen. Je er ook een beduidend groot aantal meelopers in vindt, gaande van hetero's die naar 'spannende dingen' zoeken tot gefrustreerde mensen die met hun sexualiteit niet echt goed kunnen omgaan (en in onze niet echt natuurlijke samenleving zijn dat er nogal wat). Plus dan nog eens alles wat zijn kapstok aan dit allegaartje probeert op te hangen. Waarvan de laatste twee nieuwe kandidaten de pedofielen en bestialiteit liefhebbers zijn (ik spreek nu internationaal, niet beperkt tot België. Daarmee rekening gehouden en effectief het aantal echte homofielen proberen in te schatten kom ik slechts tot een kleine 3%. En waarschijnlijk zit ik er dan ook nog over gegeven dat het aantal echte homofielen in vergelijkbare zoogdieren onder de 2% ligt (want ook daar mag je een gefrustreerde stier die alles bespringt wat in zijn buurt komt omdat hij als het ware in eenzame opsluiting wordt gehouden (zet hem maar eens voor de keuze tussen een gewillige koe en een andere keuzemogelijkheid, de keuze zal snel gemaakt zijn...)). Ik denk trouwens ook dat de Holebi's in hun drang naar erkenning door expansie een slechte keuze doen. Omdat de vraag stilletjes aan niet meer is of je homofilie al dan niet aanvaardt maar wel of je eender welke smeerlapperij van eender welk niveau wil/moet aanvaarden.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |