![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Walgelijke uitspraken vind ik dit mocht het van een VB er komen het was voorpaginanieuws....
geen enkele mens in minderwaardig. Het systeem is fout en schiet daar op ipv op de mens. Net zoals het VB vroeger en nu teveel de migrant viseerde en te weinig de partijen en het beleid die dit mogelijk maakten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 30 juni 2014 om 18:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Culturen zijn niet gelijkwaardig maar voor mij is elke mens gelijkwaardig.... Dat wil uiteraard niet zeggen dat elke mens dezelfde rechten heeft of moet hebben. Want dat is gelijkheidsdenken. iedereen moet gelijk aan de startlijn vertrekken maar niet iedereen moet gelijk aankomen.
Een mens kan een minderwaardig leven leiden of lijden maar dat maakt hem als persoon niet minderwaardig. Blijkt dat de n-va toch maar rare vogels op zijn lijsten staan heeft ...... allicht ook iets wat ze van het VB overgenomen hebben. Vind toch dat de partij die man moet op de vingers tikken. Het is niet belang van vlaanderen dat men de eigen bevolking gaat indelen in waardige en minderwaardige mensen. Volgens mij zijn zulke uitspraken en de ultra liberale ruk die zulke figuren aantrekt hetgene wat de n-va nog van de 38 procent of meer houdt in VL. Men doet de traditionelen daar een groot cadeau mee. Laatst gewijzigd door ilfalco : 30 juni 2014 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Af en toe valt hun masker...... Smeer dat maar uit in de media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister
|
![]() Citaat:
N-VA haar masker is afgevallen. In tegenstelling tot de andere partijen, durven zij, als enige partij, het aan om de problematiek van werkonwilligen die heel het sociaal stelsel op de helling zetten, aan te kaarten. Laat de media dit inderdaad maar breed uit smeren !
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat te zeggen van deze quote van ex-politicus voor Sp.a Piet van Eeckhout?
Advocaat Piet Van Eeckhaut Citaat:
Véél poeha rond gemaakt?
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() Het fragment vind ik wat kort voor de kadering. Gaat het heir specifiek om werkonwilligen? Ik denk niet dat iemand van oorsprong inferieur is. Of we nu Hitler echter geen inferieure mens tav Ghandi mogen noemen vind ik dan weer een andere vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140630_01161646
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 1 juli 2014 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Dat er meer is dan economische meerwaarde, dat is hopelijk voor niemand twijfelachtig. Maar in de context van 'werk zoeken' heeft dit geen enkele argumenteerwaarde. Het feit dat er manifeste werkonwilligen zijn die de rest van de werkwillige werkzoekenden zoals o.a. diegenen hierboven beschreven, 'een slechte naam geven', is voor mij al reden genoeg om die 'minderwaardig' te noemen, temeer daar ons sociaal stelsel mede daardoor onder sterke druk komt te staan. Ik moet niet ver kijken, ik woon naast iemand die nog geen dag gewerkt heeft en al gans zijn leven 'op de ziekenkas staat'. Maar zijn garage is wel picobello ingericht voor zijn beroep....en 't is daar wreed druk. Dat het gebruik van dit pejoratieve woord aangegrepen wordt om een partij te betichten van "asociaal, terugkerend naar fascisme en dergelijke" toont nog maar eens aan dat velen terug naar school zouden mogen gaan om (weer)te leren begrijpend lezen, naarmate de context waarin iets wordt gezegd/geschreven.
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat vanzelfsprekend over mensen die werkonwillig zijn, maar wel gewillig om te mogen genieten van de solidariteit van zij die wel werken. En wij herhalen dat er verder nog vele categorieën zijn van minderwaardige mensen (maar die, integenstelling tot de mening van die andere kloef van een medeforummer, wel degelijk gelijke rechten in gelijke omstandigheden hebben). Wie een misdrijf pleegt in de aard van misbruik van minderjarigen: minderwaardig. Wie een ander oplicht, en zeker slachtoffers als weerloze bejaarden: minderwaardig. Wie zijn biologische dochter haar 16° op dagelijkse basis behandelt als zijn dochter, maar haar later zelfs weigert te woord te staan, laat staan te erkennen: minderwaardig. Een voetbalhooligan: minderwaardig. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Partijlid
|
![]() Bij mij in de wijk zijn er tonnen mensen die geeen officiele dienstverband hebben en toch kei en keihard werken en rete veel geld maken: hashkweek, xtc handel, subsidie voor klapstichtingen. Jij denkt dat ze werkonwillig zijn, maar toch maken ze meer monnie dan jij ooit zal zien in je leven.
Laatst gewijzigd door modderfokker : 1 juli 2014 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even minderwaardig als de pooier die buitenlandse meisjes enz. uitbuit en in feite mishandelt. Even minderwaardig als de uitbuiter van buitenlandse illegalen in diverse sectoren van illegale arbeidscircuits. Even minderwaardig als huisjesmelkers. ... Allemaal minderwaardigen die veel centen binnenrijven, maar toch minderwaardig zijn. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die man is dement en pseudo-fascistisch ingesteld. beetje zoals het kwart van de NVA stemmers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |