![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blij dit te lezen;voor bembem dan , maar vraag even aan een vrouw in je omgeving mijn punt uit te leggen want dat lijk je niet begrepen te hebben!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de vrouwen die werken terwijl meneer thuis zit en zapt, dat wil je ook liever niet weten! Het verschil met vrouwen is dat die heren niets doen, terwijl vrouwen wanneer ze niet werken wel voor man en eventuele kinderen plus huishouden zorgen. Wereldwijd zie je vrouwen werken, terwijl manlief onder de boom met dorpsoudsten zit, thee drinkt in de lokale vzw of kletst in de moskee, mijmert over...hoe te zorgen dat zij niet doorgrijgt wat voor een stuk onbenul hij eigenlijk is, zelfs God staat steevast aan hun kant! ( volgens die heren dan toch...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er komt nog wel technologie waarbij zowel man en vrouw buiten het voortplantingsproces worden gehouden en waarbij een soort van instrument de zwangerschap voor zijn rekening neemt. Dan zijn zowel mannen als vrouwen overbodig geworden in het voorplantingsproces.
Weten de vrouwen ook ineens hoe het voelt; met al die kunstmatige inseminatie tegenwoordig. Het vaderfiguur is totaal overbodig geworden en seks is een biologisch spelletje geworden. ^^
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verschillen betekenen niet dat je voorbestemd bent tot bepaalde rolpatronen, of niet gelijkwaardig wat rechten betreft. En daar gaat emancipatie over, niet over hoeveel vrouwelijke truckschauffeurs of mannelijke kleuterleiders er zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vergeet dan dat voor vrouwen er verplichte verwijdering is van de werkvloer afhankelijk van je job, na zoveel maanden.Maar ook voor u , emancipatie houdt in dat iedere job openstaat voor mannen en vrouwen, misschien is die invulling bij politie er wel omdat veel vrouwen wanneer er kinderen zijn deeltijds of 4/5de werken. Mannen doen dit veel minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Seks heb je niet steeds met de bedoeling om zwanger te worden, dat hoop ik tenminste voor u! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn wijkagent is een vrouw. En piepjong is die zeker niet!
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 21 december 2014 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.brusselnieuws.be/nl/video...terechtgekomen Die zal na 43 jaar werk ook wel ouder zijn dan 50 ![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 21 december 2014 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat binnen politie " de makkelijke jobs naar vrouwen gaan en mannen gediscrimineerd worden" wel willen veel mannen vooral " actie" en liever niet op den bureau zitten, wat vaak als degradatie wordt aangevoeld. En ja, hoe je een slachtoffer naar beneden brengt is een bepaalde techniek die je aanleert, wat u bedoeld met " emancipatie moet zijn grenzen hebben" is niet duidelijk, en ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die haar job niet naar behoren doet, omdat ze thuis ook nog het huishouden erbij neemt. Het is eerder anders, vrouwen zullen sneller omwille van het gezin met vaak jonge kinderen, partime werken, ouderschapsverlof opnemen, wat gevolgen heeft voor hun loopbaan, maar dat nemen vrouwen wel maar mannen niet erbij. Hetzelfde voor zorgverlof wanneer later ouders ondersteuning nodig hebben, vrouwen doen dat veel vaker dan mannen. Gelijkheid tussen mannen en vrouwen heeft trouwens niets te maken met omwille van fysieke verschillen, uit te sluiten van jobs. Dan zou je kunnen stellen dat alle chirurgen vrouwen moeten zijn, omdat hun handen kleiner zijn en ze dus precieser kunnen werken dan mannelijke collega's. Emancipatie betekent wel dat iedere job moet open staan voor mannen en vrouwen, gelukkig is dat doel bereikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe lang is die al wijkagent? Hoelang heeft zij interventie gereden?
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() Dames, ik ben zelf bij de politie geweest in een grootstad en weet waarover ik spreek. Voor de buitenwereld ziet er alles mooi uit. Als buitenstaander hebben jullie weinig zicht op de werking binnen de politiekorpsen en gissen jullie maar wat raak. Toen de eerste vrouwen in het korps kwamen, waren dat meestal vrouwen die 'ballen' aan hun lijf hadden en verbaal sterk waren. Nu zie ik bijvoorbeeld veel frêle meisjes die zich laten intimideren door onze islamitische stieren of ander canaille en liever zo snel mogelijk van straat verdwijnen.
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die de fysieke eisen van agent niet kunnen voldoen , die worden wijkagent . Bij mn laatste nachtje uit ben ik in de bak beland .(khad blijkbaar de allochtone flik gezegd dat ie van mn lijf moest blijven ). (met nog een paar stevige bewoordingen daarbij .) Och ja , dutje doen , 125 euro betalen . Trinnétje met begeleiding komt me vrijlaten. (1) ze heeft hulp nodig om de celdeur open te krijgen. (2) ze is bang .(3) de mannelijke flikjes springen om haar te helpen . Hoe is dat sexy 25 jarig meisje flik geworden ? Nu is dit geen aanval tegen vrouwelijke flikskes , er zijn situaties waarbij sexy een voordeel is . Maar bij confrontaties heb ik liever mannen zonder nagellak bij mij . |
|
![]() |
![]() |