![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel uur slaap jij gemiddeld per weeknacht? | |||
Minder dan 5 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 22,73% |
5 - 6 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,64% |
6 - 7 |
![]() ![]() ![]() |
9 | 40,91% |
7 - 8 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,64% |
8 - 9 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
Meer dan 9 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik een post van jou zie, gaat-ie ofwel vergezeld van allerlei droevige smilies, ofwel met woorden als "stress", "erg", "arm", "gehandicapt", "werkloos" &c. Of beide, wat het meeste voorkomt.
Dan wordt het natuurlijk allemaal wel een béétje een self-fulfilling prophesy...
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik doe in ieder geval mijn best om de volle vijf uur te halen. Al vind ik gewoon lekker 8 uur ook wel erg prettig, zeker als je van het weekend en de week ervoor nog wat in te halen hebt.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 3 februari 2015 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 5 uur is echt wel kort .. als ik dat zou doen, dan ben ik op het einde van de week een zombie ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ook, maximum een uur of vier. De eerlijkheid noopt me eraan toe te voegen dat ik in het weekend twee keer tien uur slaap. Waardoor ik de zondagnacht nooit in slaap raak en wel eens hoogstens een uur daadwerkelijk heb geslapen.
In de week raak ik nooit voor vier uur 's ochtends in bed, en in het weekend is dat niet anders, maar lig ik er al gauw eens tot twee uur in de namiddag in. Ik ben gewoon veel te actief 's avonds om te kunnen gaan slapen. Gelukkig is mijn wederhelft ook geen typische ochtendmens... Vroeger deed me dat allemaal niks, maar ben er nu 38 en begin toch stilaan te merken dat ik al vlugger eens hoofdpijn krijg halverwege de week door het slaapgebrek. Ik kan er duidelijk minder tegen dan vroeger, maar weet ook niet meteen hoe ik het kan oplossen. Werken doe je nu eenmaal overdag, en dus zou je 's nachts moeten slapen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft zijn eigen ritme hé. Een nicht van mij heeft het syndroom van Marfan. Die slaapt iedere dag twaalf uur, en ze is nooit uitgerust.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In bed kan ik zelfs niet slapen , volgas rugpijn !! In mijne zetel lig ik ontspannend , en mijn nek ligt met een kussen op de zijkant ![]() Ik heb rugpijn als gevolg van ongevalletje een aantal jaren geleden ![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=240
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet proberen om vroeger op te staan, je bij elkaar te pakken en een fikse wandeling maken. Na een tijd heb je minder slaap nodig en voel je je veel beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |