Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 oktober 2004, 00:02   #121
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
We'll see.
Kom wel niet verontwaardigd doen als BHV effectief gesplitst wordt.

PS: Je beseft toch dat je met dergelijke posts exact hetzelfde zegt als het Vlaams Blok?
Ja tuurlijk. Zij kunnen ook niet altijd ongelijk hebben.
Oud 14 oktober 2004, 02:20   #122
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

1. Nog steeds hebben de BlUBbers het onderscheid tussen flaminganten en nationalisten niet begrepen.
2. Iedereen weet onderhand al dat de N-VA een kliek is die Bourgeois aan zijn door de Belgische staat verschafte ministerpostje moest helpen. Diegenen die B-H-V onverwijld zouden splitsen zitten in de oppositie: het Vlaams Blok.
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2004, 07:38   #123
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Diegenen die B-H-V onverwijld zouden splitsen zitten in de oppositie: het Vlaams Blok.
Via onthouding bij stemming?
Oud 14 oktober 2004, 07:48   #124
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik niet.
Maar wel de Belgicisten of laten we het zeggen zoals het is: "een handjevol Belgicisten". Yann en andere BUB'ers veralgemenen graag. Ik zal nooit zeggen dat de Belgicisten de IJzertoren hebben opgeblazen.

Trouwens: je moet echt eens naar ginder gaan en je ziet daar dan de resten van de 1ste toren en je weet - nog beter dan voorheen - waarom je Vlaams Nationalist bent.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2004, 07:49   #125
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
1. Nog steeds hebben de BlUBbers het onderscheid tussen flaminganten en nationalisten niet begrepen.
2. Iedereen weet onderhand al dat de N-VA een kliek is die Bourgeois aan zijn door de Belgische staat verschafte ministerpostje moest helpen. Diegenen die B-H-V onverwijld zouden splitsen zitten in de oppositie: het Vlaams Blok.
En dan het maar raar vinden dat de N-VA nooit "de uitgestoken hand" aanvaard van het VB ...

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2004, 08:15   #126
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Maar wel de Belgicisten of laten we het zeggen zoals het is: "een handjevol Belgicisten". Yann en andere BUB'ers veralgemenen graag. Ik zal nooit zeggen dat de Belgicisten de IJzertoren hebben opgeblazen.

Trouwens: je moet echt eens naar ginder gaan en je ziet daar dan de resten van de 1ste toren en je weet - nog beter dan voorheen - waarom je Vlaams Nationalist bent.
Och ze hadden die rotzooi van begin af aan moeten slopen.
Oud 14 oktober 2004, 08:37   #127
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat zegt genoeg.

Solidariteit binnen een land is onverantwoord voor onze flamimbo's, maar onnodige uitgaven voor publiciteitscampagne's zien ze blijkbaar wel zitten. Dat ze het dan ook maar zelf betalen! In hoofdletters: ZO BELACHELIJK ALS HET GROOT IS.
1. "Onze flamimbo's" zeggen helemaal niet dat solidariteit onverantwoord is. Je bent weer aan het liegen.

2. Publiciteit is gratis.

3. Het onafhankelijk maken van Vlaanderen zal sowieso bepaalde kosten met zich meebrengen. Als deze efficiënt gespendeerd worden om de economie te verbeteren, zie ik daar geen graten in.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2004, 08:38   #128
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ga hier niet meer op in want het heeft geen zin. Hoe meer argumenten van mijn kant, hoe meer er met oneliners en emoticons geantwoord wordt.
En uit welke topic mag dat dan blijken? Want veel argumenten heb ik in deze topic nog niet gezien.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 14 oktober 2004, 08:39   #129
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals hier, ik stel een vraag:

En krijg een belachelijk antwoord:

Misschien had ik moeten antwoorden met "gij zijt een nazi"?
Oud 14 oktober 2004, 08:41   #130
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
PS: Je beseft toch dat je met dergelijke posts exact hetzelfde zegt als het Vlaams Blok?
Heb jij een probleem om een Vlaamsblokker (m/v) gelijk te geven wanneer hij/zij (om welke reden dan ook) de waarheid zegt?
Ik alvast niet................
Oud 14 oktober 2004, 08:49   #131
De Vliegende Hollander
Gouverneur

De Vliegende Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
En uit welke topic mag dat dan blijken? Want veel argumenten heb ik in deze topic nog niet gezien.

WE WANT MORE ARGUMENTS
Oud 14 oktober 2004, 09:41   #132
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Heb jij een probleem om een Vlaamsblokker (m/v) gelijk te geven wanneer hij/zij (om welke reden dan ook) de waarheid zegt?
Ik alvast niet................
Neen, ik ook niet, maar leugens en halve waarheden letterlijk overnemen, daar pas ik voor.
Oud 14 oktober 2004, 10:40   #133
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, ik ook niet, maar leugens en halve waarheden letterlijk overnemen, daar pas ik voor.
Er zit veel waars in: "Ieder zijn waarheid"
Oud 14 oktober 2004, 10:46   #134
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Och ze hadden die rotzooi van begin af aan moeten slopen.
Dit kan ik nu van geen enkele vlaming of die nu separatist of belgieschist is begrijpen.Of het moest zijn dat je droomt van een unitair franstalig belgie.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2004, 11:21   #135
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Dit kan ik nu van geen enkele vlaming of die nu separatist of belgieschist is begrijpen.Of het moest zijn dat je droomt van een unitair franstalig belgie.
Ik vind het een lelijk monument. Das één. Bovendien trekt het radicalen aan, die deze begraafplaats van gesneuvelden onteren. Das twee.

Maw: gooi dat gedrocht tegen de vlakte
Oud 14 oktober 2004, 11:37   #136
mulder7
Schepen

mulder7's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind het een lelijk monument. Das één. Bovendien trekt het radicalen aan, die deze begraafplaats van gesneuvelden onteren. Das twee.

Maw: gooi dat gedrocht tegen de vlakte
Waarom doe je het zelf niet? Grote mond, klein hartje?
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12.
mulder7 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2004, 12:03   #137
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mulder7
Waarom doe je het zelf niet? Grote mond, klein hartje?
Ik heb geen sloophamer. Moest ik die wel hebben ging dat fallussymbool tegen de vlakte. SSteen voor SSteen.
Oud 14 oktober 2004, 12:13   #138
mulder7
Schepen

mulder7's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb geen sloophamer. Moest ik die wel hebben ging dat fallussymbool tegen de vlakte. SSteen voor SSteen.
Aan die sloophamer geraken kan toch zo moeilijk niet zijn, noem het liever lafheid. Als je ooit van plan bent het te doen, wees dan vooral niet zo laf om de actie niet op te eisen, hé.
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12.
mulder7 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2004, 12:29   #139
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dan maar de flaminganten verwijten voor onruststokers....
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Yann
Als Moortgat dat wenst, dan is dat de realiteit. Dat u daar allerhande Flamingantische verhaaltjes rond zit te breien gaat daar helaas weinig aan veranderen. Dat is dan ook het enigste wat onze flamimbo's kunnen: onrust stoken of rond de pot draaien. Beiden werken ze contraproductief.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2004, 12:32   #140
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Probeer maar nog een keer zoals in 1946, dan bouwen we er nog één en nog groter.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be