![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sterkte, man ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een maand of 2 geleden met een klant gesproken en die had het 15 jaar geleden ook voor.
Nu is hij 90 jaar en in kwieke toestand.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn pa had het 10 jaar geleden en mijn oom 5 jaar geleden, beiden zijn er nog en vrij van kanker. Op tijd bij zijn is de belangrijkdte boodschap. Goeie moed aan uw pa Libro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleine foetus gevonden op straat: parket opent onderzoek naar mogelijk strafbaar feit
https://www.gva.be/cnt/dmf20181010_0...traat-in-essen Euh ????????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die niet door had dat abortus hier legaal is.
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De naald in een kraag van het Chinese legeruniform om hun hoofd omhoog te houden.
Dit is discipline.
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Zijn mannen zo "soft" om zichzelf van kant te maken over een scheiding of vrouw? Blijkbaar wel.
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Een lagartijo die zich bij mij ingeburgerd heeft, had zich achter een van mijn aan de muur geplakte keramiek kunstwerken gewrongen en dat kletste in stukken tegen de vloer. Ik ging kijken en de lagartijo zat er nog, verbaasd te kijken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 12 oktober 2018 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() We hebben het laatste nog niet gezien of meegemaakt de laatste tijden. Gekker en gekker is het aan het worden. Zou de opkomst van de vele verwarden (drugs) daar voor iets tussen zitten?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De tweede grafiek is fout. Komt van een 20 jaar oude pagina ( http://vmi.freeservers.com/suicide.htm ), al de cijfers zijn voorspellingen voor de VS, en een onderschatting btw, in 2015 lag het aantal zelfmoorden bij mannen 5000 en vrouwen 4000 hoger. Ze gaan uit van een female suicide rate die 4.0 op 100000 blijft, in 2015 was het 6.26, voor mannen 21.52. In 1999 waren de cijfers 4.04 en 17.15. Ze claimden dat de cijfers bij mannen stijgen tov de cijfers bij vrouwen omwille van feminisme. Volgens hen zou die steeds omhoog gaan. In werkelijkheid zie je de laatste 20 jaar net het omgekeerde. In 1999 was het 17.81:4.04 (verhouding van 4.25 op 1) 2003: 17.7:4.25 verhouding 4.16 2004: 17.78:4.61 verhouding 3.85 2009: 19.29:5.01 verhouding 3.85 2011: 20.23:5.38 verhouding 3.76 2013: 20.60:5.66 verhouding 3.64 2015: 21.52:6.26 verhouding 3.44 Van 1999 tot 2015 steeg de suicide rate bij mannen met 25%, bij vrouwen met 54%. Daarentegen in de UK: van 2000 tot 2016, bij mannen een daling van 18.4 naar 16, en bij vrouwen van 5.9 naar 5. (in Engeland en Wales een grote daling, in Schotland en N-Ierland een stijging) Het idee dat feminisme dat verschil verklaart (en veroorzaakt) is belachelijk. Gaan we ook beweren dat het verschil in veroordelingen, in aantal moordenaars, in druggebruik, in lichaamslengte door feminisme veroorzaakt wordt? Misschien is betere technische opleiding de verklaring, vrouwen plegen namelijk vaker zelfmoordpogingen dan mannen, misschien zijn mannen er gewoon beter in? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien wel ja. Kunnen we dan ook concluderen dat veelal al het hysterisch gedrag van vrouwen aandacht trekken is en dat het beste is om gewoon weg te lopen en ze in hun vet te laten gaar koken? ![]() Net zoals zij dat doen als een man ermee dreigt om zelfmoord te plegen of "domme" dingen te gaan doen? "Hij is labiel zeggen ze dan... maar zij is dat niet." Wahaha Tragikomisch allemaal.
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van een near miss gesproken: https://www.lepoint.fr/monde/etats-u...2262684_24.php
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar? Welk hospitaal? OK dat laatste beter uiteraard niet posten, maar... vrijwilliger toch proberen te checken, neen?
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Van het enorme aantal kloondraden van de mijne.
|
![]() |
![]() |