![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waw, TomB, waar komt gij uitgekropen man!
OK, er is nog racisme, maar de meerderheid van de Vlamingen zijn géén racisten! En een allochtoon die zich correct gedraagt wordt méér dan goed ontvangen, daar kan ik van meespreken! Ikzelf ben géén racist ( ![]() Maar, dat is niet wat hen zal tegenhouden om de Islam aan te hangen en verder te verspreiden...het bewijs : AEL! Hoofdbedoeling van AEL : Islam verspreiden in Europa om ooit aan de macht te komen! En wie dat niet inziet is écht naïef! Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TomB schreef:
Citaat:
Er zijn voldoende voorbeelden van Mustapha's die het blijkbaar wél gemaakt hebben in België, die wel een huisje met een tuintje en een autootje bezitten. Hebben zij dan niet af te rekenen gehad met een onderscheid op basis van huidskleur en geloof? Wanneer Mustapha in Borgerhout het vertikt om naar school te gaan en Nederlands te leren is dat natuurlijk zijn probleem. Wanneer klein Pierke niet probeert om aan een job te geraken, kan hij zijn huisje met een tuintje en een autootje ook wel vergeten. Enig idee hoeveel Belgen onder de armoedegrens leven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() ...en hoeveel Belgen onder die grens zitten door hun eigen schuld? Hetzelfde geldt voor allochtonen: niet veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementslid
|
![]() Tomb, telkens weer probeert u om kritiek op de Islam te vergelijken met plat racisme. Net zoals de meeste godsdiensten is Islam multiraciaal, dus hoe kan iemand die kritiek levert op de Islam überhaupt bestempeld worden als racistisch??? Een serieuze denkfout dat u daar maakt!
Ik ga u een geheim vertellen: minstens de helft van de wetenschappers en de geniën van deze tijd zijn atheïsten, de bijdragen van fundamentalisten daarentegen zijn nihil: Die hebben onze maatschappij enkel nog meer in de vernieling geholpen. Dit is ook logische omdat wetenschappers van naturen kritische geesten zijn die alles openlijk in vraag stellen: maw wetenschappers zijn gevaarlijk voor het voortbestaan van religie. Zonder een representatief aandeel van atheïsten en zonder een seculiere maatschappij zal het nooit lukken. Ook Irak zal dan gedoemd zijn te mislukken. In alle Islamitische landen, Turkije is dit strikt genomen niet, is atheïsme een taboe. Indien er geen kritiek en twijfel is toegestaan, dan kan men ook niet evolueren naar een betere maatschappij en blijft men steken bij principes en pseudo-wetenschappen van pakweg 10 eeuwen geleden. Verder verwijs ik naar een vorig schrijven waar ik het nogmaals met handen en tanden heb uitgelegd (maar dat u blijkbaar genegeerd heeft): Citaat:
Prosperity and the rise and fall of Islam By John L. Perkins Freethinkers of Islam By Ali Sina
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kotsmos schreef:
Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Ik heb inmiddels een kopie van de Koran op de kop getikt en ben die nu aan het lezen zodat ik niet moet afgaan op een paar passagas op niet zo neutrale websites, I'll let you know.
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Hoofddoel van de CD&V: Christenlijke waardes verspreiden om ooit aan de macht te komen. Hoofddoel van de PVDA: Stalinistische waardes verspreiden om ooit aan de macht te komen. Hoofddoel van de AGALEV: Milieuterrorisme verspreiden om ooit aan de macht te komen. Het is maar hoe ge het bekijkt he Dutch. Ik ben allesbehalve voorstander van het AEL en denk dat er betere manieren zijn dan dat. Maar kom, Malcolm X had ook zijn bestaansreden als moslim en we mogen die niet uit het oog verliezen he, want zonder die reden aan te pakken gaan de Malcolm's en de JahJah's blijven opkomen, en terecht.
![]() |
![]() |
#132 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk draaien de meeste religies maar rond één ding: macht en onderdrukking, maar de ene doet het al wat gewelddadiger dan de andere met alle gevolgen vandien.
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu maar eerst Tomb? Het internet staat vol met stukken van en gehele Korans, in bijna alle denkbare talen. Tik bij Google Koraan, Koran, quraan nederalnds; of english en de lionks komen met tientallen tegelijk. Elke site gemaakt door moslims die zichzelf respecteren heeft ofwél de volledige Koran op zijn site of minsten één link naar de Koran online. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik bewonder uw toewijding... maar er is betere lectuur te vinden op deze wereld. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wisten jullie trouwens dat Mohamed verklaarde dat er 2 soorten djinns (kwade geesten) zijn? Menselijke djinns en niet menselijke djinns.
Ik behoor tot de eerste soort naar 't schijnt ![]() Jij misschien ook, TomB? Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Ik heb vandaag mijn eerste gesprek gehad met een moslim over een passage die verwijst naar het feit dat er in de oceaan een plaats is waar het water zoet is. Ik dacht hierbij dat in elke slechte situatie en elke slechte mens wel iets goed te ontdekken was, maar mijn moslimvriend legde me uit dat dit een verwijzing was naar een echte plaats in de oceaan waar het water zoet was. Antartica als er genoeg ijs smelt? Misschien moeten we de aarde nog wat opwarmen.
![]()