![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De pastoor komt voorbij....
![]() Beter niet meer teveel zeggen precies. Waarom werkt die firewall niet? Alles is gezegd. "Onbewust" verkloten veel mensen het zodat het achter hun ligt. Geen Zwijndrecht meer? Tijd voor een pauze voor dit forum.
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er dan doden vallen, stigmatiseer de mensen die vragen stellen; en die schapen blaten dat dus gewoon na zonder 1x na te denken en kritisch puntjes te verbinden.
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij dan af waarom mijn medemensen zo kalm blijven als overheden -megalomaner dan Hitler- pharmakia in hun kinderen willen spuiten.
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen was het nieuws en als een 15 jarige meisje in een rivier werd getrokken een drama; nu volgt dat als bijkomend detail in het nieuws en is dat geen prioriteit. Zie de overstromingen van enkele dagen geleden. Nu namen hier wekelijks groepsverkrachtigen plaats, enkel de kopschieters halen het nieuws. Zoals dat meisje dat zelfmoord pleegde maar al vele kreten had gelost die geen beleidsmaker wou horen. De nazi zijn koorknapen vergeleken bij het dodental van deze democratie’
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BigTech is de terrorist.
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() veel keuze hadden die sukkels niet he, ...
nauwelijks eten of onderwijs en als mijnheer van t kasteel goesting had om wat oorlogje te gaan spelen konden ze mee optrekken (in het beging van WO1 had de lokale lord of sir zijn eigen regiment) Ah en niet mee doen, bal door uwe kop. Veel militaire kennis zat daar trouwens niet altijd in , in die lokale adel, behalve dan dat hier en daar eens een held met zijn mannen ging meevechten, als het niet toevallig tea time was. gevolg in een klap een paar regimenten en dus alle gezonde mannen van het dorp / shire dood. Toen zijn ze begonnen met die regimenten te mengen en te professionaliseren. Aan de vooravond van WO 1 was het nog een grote amateuristische bende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind hongersnood en anarchie veroorzaakt door westerse interventie toch veel meer prioritair.
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gisteren beweerde je dat criminaliteit sterk gestegen was, maar ik gaf je cijfers die het tegendeel bewezen. Daar ben je wijselijk niet op ingegaan. Veel meer dan reactionaire stemmingmakerij doe je niet. "Vroeger was alles beter," en wanneer we je confronteren met wantoestanden uit dat gouden verleden, negeer je dat of wuif je het weg. Citaat:
On topic: deze en vorige generaties hebben er oa toe bijgedragen dat vrouwen meer rechten hebben, al is het verre van perfect. Ik ben alvast blij dat mijn dochters en ik leven in een tijd waar we ons niet meer moeten schikken naar wat de priester (of mollah, rabbijn, etc) uit een oude door mannen geschreven tekst afleidt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij doet het er ook weinig toe onder welk systeem die mensen verkracht worden, het is geen welles nietes spelletje voor mij. Het feit is dat dit systeem moedwillig genocidaal is en dat is voldoende om te weten. Bevoegdheden verrijkten zichzelf terwijl ze op volksgezondheid en burgerveiligheid bespaarde. Ik verwijs hen niet naar de nazi, ik zeg dat deze democratie haar dodental hoger is dan de nazi. Deze generatie is dus erger dan de “wir haben das nicht gewusst” mensen, omdat deze generatie liever een verleden over het heden plakt en daardoor dus doet alsof haar neus bloedt. Toch bedankt voor uw tip, maar ik wil niet stoer doen en het boeit mij werkelijk geen hol wat mensen alhier over mij insinueren.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 16 juli 2021 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien eerst wijzen naar beleid dat niet kan concurreren met loonslaaflanden en door die collaboratie niet eens een schadeclaim durft eisen als die een potentiële pandemie doodzwijgen.
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus alle premisses en generalisaties zoals gij ze stelt aanvaarden, en daarop verder bouwen. Check!
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of de miljarden die het licht gezien hebben die anders het licht niet zouden gezien hebben (kindersterfte, massale hongersnoden, ...).
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oude patience-spelende ambtenaarkes kijken vanuit hun vrijstaande woning met twee auto's, dubbele garage, grote tuin en zwembad, voortuin met autooprit, lachend naar jonge managers die 80 uur per uur werken vanuit hun gehuurd 1-slaapkamer appartement.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |