![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard is dat niet overal mogelijk.
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als men een ICE start best de garagepoort open laten. ![]() Ik heb alvast een degelijke huisgarage waar ook nog eens mijn verwarmingsketel aan de muur hangt, kouder dan 15°C wordt het daar niet. Dus bij de volgende wagen zal ik het interieur en de batterij niet hoeven voor te verwarmen in de huisgarage. Het laadpunt zal naturlijk in de garage zijn, zoals ik al mijn batterijen ook binnenshuis bijlaadt. (behalve de uitneembare batterij van fiets of grasmaaier in de zomer, die laadt ik dan buiten op)
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : Gisteren om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo nu terug on-topic...
Er zijn al een paar grappige Belgische artikels over Tesla FSD Mad Max in de USA. Uiteraard met lokkende titels, en wat misleiding/weggelaten zoals gewoonlijk... En de nieuwe"zondagsrijdermode" SLOTH is dan helemaal niet interessant om te vermelden. Zal ik het doen. Citaat:
- Bovendien kun je niet sneller dan de limiet rijden wanneer het verkeer of je voorligger dat niet toelaat. - Dus op de echte snelweg bij rustig vlot verkeer zal het natuurlijk de wagen die hij volgt en die de limiet overschrijdt gewoon volgen, maar dat beslist de bestuurder snel zelf, die kan altijd terug naar de mildere mode HURRY of STANDARD gaan via scrollwieltje, of desnoods CHILL, of een nieuwe mode SLOTH dat kan de zondagsrijdermode zijn, mss 20 kmu onder de limiet, wie weet. - Hier de Mad Max gedemonsteerd, en de andere modes uitgelegd op 13 minuten: Citaat:
Soit, gehaald uit een linkje van de release notes: Citaat:
![]() Nu de SLOTH mode wat kan dat zijn, want zeker nog bedachtzamer en tikje langzamer dan CHILL, ook de standaard mode kan ietsje rustiger zijn omdat er nu twee assertievere modes boven staan. Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : Gisteren om 13:38. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jaja, zelfrijdend...
Ooit waren er op terhills ook zelfrijdende shuttles. Wegens faling van de technologieleverancier rijden die niet meer. Zo een bemande shuttle draaide gisteren vlak voor mijn neus de weg over. Nog een geluk dat ik snel reageerde, anders had ik er met mijne fiets onder gelegen. |
![]() |
![]() |