![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
kan al niet wachten op de teleurgestelde smoeltjes in 2006 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Gouverneur
|
![]() trouwens,
het de standaard ff bekeken de koppen van het VB staan niet in de lijst van de populairste politici op een teleurstellende ![]() er is meer aan de hand, maar laten we de VB'ers niet teveel verontrusten, een verwittigd man is er 2 waard
![]() |
#123 | |
Burger
|
![]() Vlaams Belang heeft het mooi samengevat:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Yann, niet verder vertellen maar het VB haalt geen enkele stem meer volgende keer.
Nie zeggen dat ik het gezegd heb he... psss mondje toe... slaap maar rustig op je beide oren..... (VB = Vlaams Blok he....)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() zou het toeval zijn dat de peilingen van Waalse kranten dichter bij het resultaat liggen dan de Vlaamse peiling van de VRT/Standaard ? En meestal onderschatten die Waalse peilingen ook nog eens het VB..
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rare bokkesprongen maken die peilingen als je het mij vraagt.
Mij komt daarbij het beeld voor de geest van ratten die in een val zitten en die de wanhopigste dingen doen om er weer uit te geraken.
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() Bericht aan maarte.
Sorry, maar ik ben het niet eens met je mening dat de D.S. geen linkse koers vaart. Ik ben al jaren lezer en heb in de loop van de jaren een merkwaardige verandering vastgesteld. In de tijd dat Manu Ruys hoofdredacteur was het een uitgesproken behoudsgezind dagblad met een uitgesproken Vlaams profiel. Met de nieuwe hoofdredacteur is het Vlaams profiel volledig verdwenen, bovendien vind ik het bijzonder hypokriet dat ze wel betaalde publiciteit van het Belang opnemen, maar voor de rest erop inhakken dat het niet mooi meer is. Idem voor N-VA. Ik heb wel naar een goed alternatief gezocht maar vond er geen. De Morgen? Bedankt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is even wennen, maar waarom probeer je 'De Tijd' niet als je persé een krant wil lezen? Ik vind het niet slecht dat ik alle kranten eens langs elkaar kan leggen en dat kan zelfs gratis via het internet. Je kan er zelfs bijna alle krantenkommentaren op nalezen. Uit hun opiniestukken leer je de idelologie van mensen achter de krant trouwens het beste kennen.
![]() |
![]() |
#130 | |
Burger
|
![]() Citaat:
DS vaart een rechts vlaamse koers en als je dat niet ziet lees je de lijntjes ipv ertussen .
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() Bericht aan Knuppel.
Bericht aan Knuppel. Bedankt voor je tip, maar aangezien ik niet al te veel beursgenoteerde aandelen in mijn portefeuille heb zitten komt ook "De Tijd" niet in aanmerking. Bovendien zou ik dan de plezante anti-nationalistische oprispingen van Benno Barnard, de onbetaalbare artikels van Marc Reynebeau enz. moeten missen. Beetje masochistisch misschien, maar een onbetaalbare bron van oprecht leesplezier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() Bericht aan Jakke Racing.
Het artikel over Mortier en De Winter valt onder berichtgeving. Dat D.S. een rechts-vlaamse koers vaart is een mop die u 5 euro opbrengt als je ze opstuurt naar 't Pallieterke. Dat ik de lijntjes lees is nogal wiedes. Ertussen vind ik niet al te veel, maar ik begrijp wat je bedoelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Misschien kunnen we de peilingen in Vlaanderen vanaf nu door de Waalse media laten organiseren en andersom.
Binnen de kortste keren zal het VB de grootste partij zijn in Vlaanderen en de PS de kleinste in Wallonië. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() de mop van het jaar... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() en ik sta niet eens in de lijst van populaire populisten... die opiniepeiling trekt gewoon op niks..
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() óf gij lult uit uw bek maar om eerlijk te zijn, je antwoord maakt het gewoon nog zoeter, het niet willen geloven....
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Rodeo geloof jij die opiniepeiling ?
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Als het Vlaams Belang achteruitgaat, dan is het toch de aangewezen moment om verkiezingen te houden, nietwaar?
Ik denk dat de pc partijen zelf wel beseffen dat de vrt/ds peiling een .. lachertje is. Of gewoon een vervalsing.
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() de zoveelste zwarte zondag op rij komt er aan !!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Di Rupo is toch zo dom nog niet ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 2 maart 2005 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |