Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 7 april 2005, 19:47   #121
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Moderne artiesten = grof lawaai ??

Hoe enggeestiger kunnen de blokkers nog worden?
Waarom moet een enggeestig mens de anderen steeds beschuldigen?
Kunnen julie dan nooit eens een discutie aangaan zonder te schimpen, of te beledigen.
En U noemt zich een multicul, en groot licht?
fernand is offline  
Oud 7 april 2005, 19:57   #122
jorisjeroen
Burgemeester

jorisjeroen's schermafbeelding

Standaard

pot en ketel
Oud 7 april 2005, 19:59   #123
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Waarom moet een enggeestig mens de anderen steeds beschuldigen?
Kunnen julie dan nooit eens een discutie aangaan zonder te schimpen, of te beledigen.
En U noemt zich een multicul, en groot licht?
Wat verwacht je anders als je zo'n onzin uitkraamt?
Musketo is offline  
Oud 7 april 2005, 20:02   #124
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Hup, principessa, op de kniëen voor de VB'ers...
Patriot! is offline  
Oud 7 april 2005, 20:23   #125
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Op mijn knieën? Welnee. De BUB s gewoon grappig.
(maar helaas alleen in voordeel van VB zolang ze kiesdrempel niet halen)
la_Principessa is offline  
Oud 7 april 2005, 20:36   #126
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar dUSK
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Hardrockers gaan enkel op hun knieën voor het geluid van ACDC.
dUSK is offline  
Oud 7 april 2005, 22:52   #127
mulder7
Schepen

mulder7's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Muziekbands moeten muziek maken, en nie teveel aan politiek doen. Ik koop nooit nog iets van die mannen. (zal het wel downloaden van het web)
Zo is dat maar! En dEUS moest tot op heden zeker niet klagen wat mij betreft. Als de nieuwe plaat me bevalt zal ik ze met plezier kopiëren en daar zal Tommeke Bartender niets aan kunnen doen.
Enkele opmerkingen:
1) De linksen en PC'ers zitten steeds te wurtelen dat sport en cultuur niet mogen worden misbruikt voor politieke doeleinden, dat die dingen gescheiden moeten worden gehouden, enz. U weet wel, de Olympische gedachte en diets meer. Dat geldt natuurlijk weer net niet indien men er zich mee kan manifesteren tegen het VB. Veel van de PC-helden die hun nek uitstaken hebben er zich tot nu toe echter serieus aan verbrand (bijv. Schepens & Deblokkeren in Gent, het werd hem voorwaar niet in dank afgenomen op AA Gent, haha ). Ik voorspel hetzelfde voor dEUS. Bajdewee, dEUS' muziek apprecieer ik zeer goed, dus als VB'er kan ik dat fameuze onderscheid nog maken; nu Barman en de linkse kerk zelf nog.
2) De VB'ers zijn ondertussen met zovelen dat men ze doorheen alle maatschappelijke geledingen met zoveel verschillende smaken kan terugvinden. Als de linkiewinkies denken dat de doorsnee VB'er slechts naar zogenaamde "Vlaamse" hoempapa-muziek �* la Dynamite, Eddy Wally of andere Helmut Lotti's luistert getuigt dat maar van een uiterst enge en bekrompen visie.
3) Over de muziek zelf: mag ik opmerken dat in commerciële én alternatieve lijsten zowel goede als slechte muziek aanwezig is? Linkiewinkies vinden natuurlijk a priori alles wat goed verkoopt slecht, maar De Afrekening bulkt me dunkt ook meer dan eens van de puberale pretpunkrotzooi. Om niet te zeggen dat Stubru ook commerciële trekjes vertoont door R&B-rotzooi te draaien, enz.
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12.
mulder7 is offline  
Oud 7 april 2005, 23:13   #128
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mulder7
2) De VB'ers zijn ondertussen met zovelen dat men ze doorheen alle maatschappelijke geledingen met zoveel verschillende smaken kan terugvinden. Als de linkiewinkies denken dat de doorsnee VB'er slechts naar zogenaamde "Vlaamse" hoempapa-muziek �* la Dynamite, Eddy Wally of andere Helmut Lotti's luistert getuigt dat maar van een uiterst enge en bekrompen visie.
Ik herinner me anders nog levendig die verkiezingsmeeting, een paar jaar geleden, waar VB-militanten, de DJ aanvielen en ze draaitafel naar de maan holpen, omdat hij het aandurfde van Engelstalige muziek te spelen, in plaats van de doorgaans Vlaamsche en Duitsche slagermuziek... En het grappige was nog dat het allemaal opgenomen werd op video, omdat een van de toetredende EU-lidstaten op de meeting aanwezig was met een camera-team om kennis te maken met de westerse "Democratie"

Jaja, just look at the reality...

Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 7 april 2005 om 23:14.
Jonas Elossov is offline  
Oud 7 april 2005, 23:14   #129
jorisjeroen
Burgemeester

jorisjeroen's schermafbeelding

Standaard

Mag ik erop wijzen dat er een verschil is tussen politiek die zich gaat moeien met cultuur en cultuur die kritiek geeft op politiek?
Oud 7 april 2005, 23:44   #130
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet of men modernere artiesten ooit zal aanspreken. Het grof lawaai klinkt niet zo goed op een familiefeest!
Noem je dat grof lawaai?! Het grofste en extreemste lawaai is al van de jaren '80 en '90, maar van die muziek zal je waarschijnlijk niks kennen, of je was toen ook al een oude zagevent.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 8 april 2005, 07:12   #131
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Ik begrijp dat het voor 'tVB niet gemakkelijk is artiesten te vinden. Maar Garry Hagger... As low as you go.
Gary Hagger heeft wel een fantastische stem ! Als crooner mag hij er best zijn.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 8 april 2005 om 07:12.
ancapa is offline  
Oud 8 april 2005, 07:27   #132
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Wat verwacht je anders als je zo'n onzin uitkraamt?
Wanneer men de moderne artiesten hoort, produceren ze enorm veel lawaai, en dat is geen muziek om te draaien op een familiefeest, waar ouderen , kinderen enz onder elkaar zijn.
De moderne artiesten horen thuis op rock festivals en fuifzalen.
En ik vind dat U geen enkele bijdrage levert, u kraamt zelf gewoon onzin uit. Een debat is hetgene waar U voor staat trachten te verkondigen aan de andere mening.
Maar U heeft geen mening, enkel schelden doet U, inhoudelijk weet ik nog niet waarom men op een familiefeest eens "moderne artiesten" moet uitnodigen.
Een moderne artiest is een Raymond VHGW zeker, als hij maar tegen het Vlaams Belang is. Dan is het een "moderne artiest".
Deze die gewoon hun job doen ,voor hun inkomen, zonder een partij te kiezen, dat zijn in Uw ogen ,geen artiesten.
fernand is offline  
Oud 8 april 2005, 07:31   #133
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Noem je dat grof lawaai?! Het grofste en extreemste lawaai is al van de jaren '80 en '90, maar van die muziek zal je waarschijnlijk niks kennen, of je was toen ook al een oude zagevent.
Het zijn die oude zageventen die Uw welstand hebben bekomen.
Diezelfde oude zageventen hebben er voor gezorgd dat U nu een PC bezit.
U bent dan maar een jonge verdwaasde. Groen achter de oren, en te dom om los te lopen.
Zie ik kan het ook al. Schelden bedoel ik.
fernand is offline  
Oud 8 april 2005, 08:31   #134
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
En ik zeg dat het mij geen reet kan schelen dat VB'ers VB'er zijn. Dat is hun probleem. Als ze weg willen van het VB zijn ze welkom, maar ik ga er geen inspanning voor doen. My 2 cents is dat het VB niks anders doet kakken op de "linksen", maar als de linksen iets terug doen gaan ze blijkbaar te ver.
Dat het VB kakt op linksen verbaast me niks: het is nu eenmaal de aard van het beestje. Dat linksen echter zo dom zijn om dezelfde methoden toe te passen, ergo, te kakken op rechts, dat irriteert me mateloos. Ik ging er vroeger immers vanuit dat linkse mensen verondersteld werden een tikkeltje beter na te denken.
Oud 8 april 2005, 08:35   #135
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlomsBelang
Net gelezen in Metro dat Deus op de vooravond van de gemeenteraadsverkiezingen een concertje gaat geven tegen het Vlaams belang.

En dan nog de schonen uitleg dat Antwerpen ook een ander gezicht heeft.
Ja, da van de Marokkanen en de illegale Georgiers en albanezen....

Het zal wel weer een extreem-links feestje worden...maar laat ze maar doen..
Zonen onbekende Vlaamse zanger die nooit in den top 10 staat zal toch nie veel aantrek hebben.

Op naar de 40% in Antwerpen, en in Mechelen naar de 35%!!!
Haha! Deus onbekend! In uw Vlaanderenlandje misschien wel ja.
Oud 8 april 2005, 08:45   #136
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer men de moderne artiesten hoort, produceren ze enorm veel lawaai, en dat is geen muziek om te draaien op een familiefeest, waar ouderen , kinderen enz onder elkaar zijn.
De moderne artiesten horen thuis op rock festivals en fuifzalen.
En ik vind dat U geen enkele bijdrage levert, u kraamt zelf gewoon onzin uit. Een debat is hetgene waar U voor staat trachten te verkondigen aan de andere mening.
Maar U heeft geen mening, enkel schelden doet U, inhoudelijk weet ik nog niet waarom men op een familiefeest eens "moderne artiesten" moet uitnodigen.
Een moderne artiest is een Raymond VHGW zeker, als hij maar tegen het Vlaams Belang is. Dan is het een "moderne artiest".
Deze die gewoon hun job doen ,voor hun inkomen, zonder een partij te kiezen, dat zijn in Uw ogen ,geen artiesten.
Laat mensen naar die muziek lusteren die ze graag horen. En waar ze dat willen Thuis of op een festival. Ik luister naar muziek dat u rommel vindt, dat is uw goed recht. Het is eveneens mijn recht om te genieten van die muziek. Voor de kenners: dr. Lektroluv, funk d'void, Miss Kittin, Alexander Robotnick, The Hacker, Superdiscount en ontelbaar meer. Voor u betekenen ze niets, voor mij zijn ze van groot belang. En vergeet aub niet dat Mozart in zijn tijd ook lawaai was!

En van dat concert van Deus? Ook als is dat niet de methode, laat die jongens dat organiseren als ze dat willen. In Amerika, waar het VB zo graag naar verwijst, worden er ook anti-Bush concerts, anti-Bush films en anti-Bush campagne's gehouden.

Laatst gewijzigd door LA'er : 8 april 2005 om 08:47.
LA'er is offline  
Oud 8 april 2005, 08:56   #137
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik weet niet of men modernere artiesten ooit zal aanspreken. Het grof lawaai klinkt niet zo goed op een familiefeest!
Grof lawaai??????????? Ik heb het indruk dat ik grootouders hoor...............
Everytime is offline  
Oud 8 april 2005, 10:32   #138
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mulder7
Zo is dat maar! En dEUS moest tot op heden zeker niet klagen wat mij betreft. Als de nieuwe plaat me bevalt zal ik ze met plezier kopiëren en daar zal Tommeke Bartender niets aan kunnen doen.
Enkele opmerkingen:
1) De linksen en PC'ers zitten steeds te wurtelen dat sport en cultuur niet mogen worden misbruikt voor politieke doeleinden, dat die dingen gescheiden moeten worden gehouden, enz. U weet wel, de Olympische gedachte en diets meer. Dat geldt natuurlijk weer net niet indien men er zich mee kan manifesteren tegen het VB. Veel van de PC-helden die hun nek uitstaken hebben er zich tot nu toe echter serieus aan verbrand (bijv. Schepens & Deblokkeren in Gent, het werd hem voorwaar niet in dank afgenomen op AA Gent, haha ). Ik voorspel hetzelfde voor dEUS. Bajdewee, dEUS' muziek apprecieer ik zeer goed, dus als VB'er kan ik dat fameuze onderscheid nog maken; nu Barman en de linkse kerk zelf nog.
3) Over de muziek zelf: mag ik opmerken dat in commerciële én alternatieve lijsten zowel goede als slechte muziek aanwezig is? Linkiewinkies vinden natuurlijk a priori alles wat goed verkoopt slecht, maar De Afrekening bulkt me dunkt ook meer dan eens van de puberale pretpunkrotzooi. Om niet te zeggen dat Stubru ook commerciële trekjes vertoont door R&B-rotzooi te draaien, enz.
Tom Barman, dank u.
En de politiek mag zich inderdaad niet moeien met cultuur.
Cultuur mag zich wel moeien met de politiek.
la_Principessa is offline  
Oud 8 april 2005, 11:22   #139
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LA'er
Laat mensen naar die muziek lusteren die ze graag horen. En waar ze dat willen Thuis of op een festival. Ik luister naar muziek dat u rommel vindt, dat is uw goed recht. Het is eveneens mijn recht om te genieten van die muziek. Voor de kenners: dr. Lektroluv, funk d'void, Miss Kittin, Alexander Robotnick, The Hacker, Superdiscount en ontelbaar meer. Voor u betekenen ze niets, voor mij zijn ze van groot belang. En vergeet aub niet dat Mozart in zijn tijd ook lawaai was!

En van dat concert van Deus? Ook als is dat niet de methode, laat die jongens dat organiseren als ze dat willen. In Amerika, waar het VB zo graag naar verwijst, worden er ook anti-Bush concerts, anti-Bush films en anti-Bush campagne's gehouden.
Ik heb nergens maar ook nergens beweerd dat ik een of andere muziek rommel vind. Dat maakt U ervan.
Ik ga er gawoon van uit dat de moderne muziek, niet thuis hoort op een familiefeest. En Ik vond het heel goed.
Aleen degenen die er niet naartoe komen. Laat ons zeggen de linksen hebben het moeten afkraken.
Ik kraak toch ook niet Torhout af?
Ik zeg eveneens ieder zijn muziek, maar de "modernen" horen niet thuis op een familiefeest, dat is voor een festival!
fernand is offline  
Oud 8 april 2005, 11:35   #140
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Grof lawaai??????????? Ik heb het indruk dat ik grootouders hoor...............
Inderdaad, de meerderheid der bevolking zijn ouderen, iets op tegen of moeten we een wet stemmen voor euthanasie op 35?
fernand is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be