![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kunnen julie dan nooit eens een discutie aangaan zonder te schimpen, of te beledigen. En U noemt zich een multicul, en groot licht? |
|
![]() |
![]() |
#122 |
Burgemeester
|
![]() pot en ketel
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(maar helaas alleen in voordeel van VB zolang ze kiesdrempel niet halen) |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Enkele opmerkingen: 1) De linksen en PC'ers zitten steeds te wurtelen dat sport en cultuur niet mogen worden misbruikt voor politieke doeleinden, dat die dingen gescheiden moeten worden gehouden, enz. U weet wel, de Olympische gedachte en diets meer. Dat geldt natuurlijk weer net niet indien men er zich mee kan manifesteren tegen het VB. Veel van de PC-helden die hun nek uitstaken hebben er zich tot nu toe echter serieus aan verbrand (bijv. Schepens & Deblokkeren in Gent, het werd hem voorwaar niet in dank afgenomen op AA Gent, haha ![]() 2) De VB'ers zijn ondertussen met zovelen dat men ze doorheen alle maatschappelijke geledingen met zoveel verschillende smaken kan terugvinden. Als de linkiewinkies denken dat de doorsnee VB'er slechts naar zogenaamde "Vlaamse" hoempapa-muziek �* la Dynamite, Eddy Wally of andere Helmut Lotti's luistert getuigt dat maar van een uiterst enge en bekrompen visie. 3) Over de muziek zelf: mag ik opmerken dat in commerciële én alternatieve lijsten zowel goede als slechte muziek aanwezig is? Linkiewinkies vinden natuurlijk a priori alles wat goed verkoopt slecht, maar De Afrekening bulkt me dunkt ook meer dan eens van de puberale pretpunkrotzooi. Om niet te zeggen dat Stubru ook commerciële trekjes vertoont door R&B-rotzooi te draaien, enz.
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Jaja, just look at the reality...
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 7 april 2005 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
#129 |
Burgemeester
|
![]() Mag ik erop wijzen dat er een verschil is tussen politiek die zich gaat moeien met cultuur en cultuur die kritiek geeft op politiek?
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 8 april 2005 om 07:12. |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De moderne artiesten horen thuis op rock festivals en fuifzalen. En ik vind dat U geen enkele bijdrage levert, u kraamt zelf gewoon onzin uit. Een debat is hetgene waar U voor staat trachten te verkondigen aan de andere mening. Maar U heeft geen mening, enkel schelden doet U, inhoudelijk weet ik nog niet waarom men op een familiefeest eens "moderne artiesten" moet uitnodigen. Een moderne artiest is een Raymond VHGW zeker, als hij maar tegen het Vlaams Belang is. Dan is het een "moderne artiest". Deze die gewoon hun job doen ,voor hun inkomen, zonder een partij te kiezen, dat zijn in Uw ogen ,geen artiesten. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Diezelfde oude zageventen hebben er voor gezorgd dat U nu een PC bezit. U bent dan maar een jonge verdwaasde. ![]() Zie ik kan het ook al. Schelden bedoel ik. |
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#136 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En van dat concert van Deus? Ook als is dat niet de methode, laat die jongens dat organiseren als ze dat willen. In Amerika, waar het VB zo graag naar verwijst, worden er ook anti-Bush concerts, anti-Bush films en anti-Bush campagne's gehouden.
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] Laatst gewijzigd door LA'er : 8 april 2005 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de politiek mag zich inderdaad niet moeien met cultuur. Cultuur mag zich wel moeien met de politiek. |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ga er gawoon van uit dat de moderne muziek, niet thuis hoort op een familiefeest. En Ik vond het heel goed. Aleen degenen die er niet naartoe komen. Laat ons zeggen de linksen hebben het moeten afkraken. Ik kraak toch ook niet Torhout af? Ik zeg eveneens ieder zijn muziek, maar de "modernen" horen niet thuis op een familiefeest, dat is voor een festival! |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |