Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2005, 21:57   #121
The Great Old
Lokaal Raadslid

The Great Old's schermafbeelding

Standaard

Minder belastingen, dus meer loon zou ik zeggen...

"What is conservatism? Is it not adherence to the old and tried, against the new and untried?"

Abraham Lincoln
1809 - 1865
The Great Old is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 22:01   #122
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

het zou tijd worden dat je het zegt. Maar omdat dit slechts een zalige gedachte is die nooit in vervulling gaat komen pleiten wij intussen voor de koe bij de horens te vatten en alvast te beginnen enkele basisbehoeften te vrijwaren. Kan toch niet mis zijn?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 22:08   #123
The Great Old
Lokaal Raadslid

The Great Old's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
het zou tijd worden dat je het zegt. Maar omdat dit slechts een zalige gedachte is die nooit in vervulling gaat komen pleiten wij intussen voor de koe bij de horens te vatten en alvast te beginnen enkele basisbehoeften te vrijwaren. Kan toch niet mis zijn?
Om de belastingen te verlagen moet je de uitgaven drukken.... dit is in strijd met jouw basisbehoeften dekken... het zal dus of/of zijn en niet en/en...

"What is conservatism? Is it not adherence to the old and tried, against the new and untried?"

Abraham Lincoln
1809 - 1865
The Great Old is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 22:12   #124
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pak om te beginnen aardgas da's goedkoper
= eerst kunnen investeren om om te schakelen. In een huurhuis beslist ge dat bovendien niet zomaar.
Citaat:
, en isoleer uwe winkel een beetje..
is nie onze winkel
ik voel me wel te goe om de winkel van mijne huisbaas een beetje te gaan zitten isoleren en dan het jaar daarop buiten te vliegen.
Citaat:
Ik verwarm een woning van 180 m2 voor 60€ per maand
= uw eigen woning.
Citaat:
Voor de rest, zelf koken, rings a bell? Als bepaalde marginalen daarvoor te lui zijn en liever gaan dineren,
Ik ben al vijf jaar nie meer gaan eten. Ik vindt gaan eten belachelijk.
Citaat:
dan is dat niet mijn probleem.
Jawel want ge moet belasting betalen voor onze dop
Citaat:
Dat ze dan gaan werken om dat te betalen...
Heb de gij werk voor mij ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 maart 2005 om 22:13.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 22:17   #125

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Great Old
Minder belastingen, dus meer loon zou ik zeggen...
minder belastingen =minder solidariteit = minder herverdeling = meer slachtoffers van de keerzijde van de medaille van de welvaartstaat = meer criminaliteit = meer politie nodig = meer belastingen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Oud 1 maart 2005, 22:31   #126

Standaard

minder egoisme = meer spontane solidariteit = minder belastingen
Oud 1 maart 2005, 22:35   #127

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Great Old
Om de belastingen te verlagen moet je de uitgaven drukken.... dit is in strijd met jouw basisbehoeften dekken... het zal dus of/of zijn en niet en/en...
Als je op houdt met wettelijk toe te laten dat ze onze basisbehoeften pikken - dan hoef jij onze basisbehoeften niet langer artificieel en ontoereikend te dekken. Salaam wa'aileikum
Oud 1 maart 2005, 23:09   #128
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Niet waar
ik kan dat niet
Het werd betaald door enen die zijn wapen al heeft weggesmeten en nu goei dingen doet met dat geld. Zoals. bvb mij een aansluiting geven zodat ik hier kan zitten zeveren over armoede. En ik kan er niks aan veranderen want dat is voor twee jaar al op voorhand betaald. Dus sterkte he.
Dat is dan het voordeel van arm zijn hé.
Ik moet alles zelf betalen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 23:12   #129
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb dat eens uitgerekend.
Als ge vlees eet is het heel veel
maar als ge geen vlees eet dan denk ik met een half voetbal veld toe te komen
ttz dan zou ik voor 80 percent zelfvoorzienend kunnen zijn op termijn van een jaar of vijf en met landbouwadvies.
Ge gaat niet ver springen met uw voetbalveld.
Met wat gaat ge u kleden, verwarmen?
Hoe denkt ge een huis te bouwen, met uw savooikolen?
Oud 1 maart 2005, 23:31   #130

Standaard

Citaat:
Bobke Ge gaat niet ver springen met uw voetbalveld.
Zelfs nog niet nodig
Citaat:
Met wat gaat ge u kleden,
Nu ook al geen probleem. Er is gratis kleding genoeg. Waarom zou dat plots een probleem zijn omdat ik een voetbalveld heb ?
Citaat:
verwarmen?
Vuur - warmte van de composthoop naar binnen leiden via rubber darmen naar CV binnen. Kunt ge allemaal vinden op t internet En bovendien - heb al eens twee jaar in t bos gewoont in een tent - ben nog nooit zo gezond geweest als in die periode.
Citaat:
Hoe denkt ge een huis te bouwen, met uw savooikolen?
Origineel idee in alle geval. Ik zou persoonlijk gaan voor een boomhut.De bouwwerkzaamheden zijn gemakkelijk uit te voeren met recyclage materiaal. Maar dan moet ge best wel over vervoer beschikken. Als ge voor de rest geen uitgaven meer hebt dan het geen probleem om u dat aan te schaffen. Ik denk bovendien niet dat er veel mensen zullen zijn die voor een voetbalveld kiezen. maar er zijn huizen en flats enz genoeg om te herverdelen. Voor ieder wat wils dus.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 maart 2005 om 23:32.
Oud 1 maart 2005, 23:34   #131

Standaard

Citaat:
mezelf ttz dan zou ik voor 80 percent zelfvoorzienend
maar hier heb ik ietsepietsie overdreven als ge er vanuit gaat dat zelfvoorziening betekent dat mijn voetbalveld een reservaat wordt waar ik niet uit mag.
Oud 1 maart 2005, 23:41   #132

Standaard

Citaat:
Dat is dan het voordeel van arm zijn hé.
Ik moet alles zelf betalen.
Ik denk dat hier genoeg mensen zijn die uwe gezappige commentaar kostelijk genoeg vinden om desnoods voor u ook uw internet te betalen als ge dat niet meer kon betalen. De vraag die k mij daarbij stel is....Zult ge in voorkomend geval niet te trots zijn om het te vragen - het te outen. Daardoor zal ook niemand het weten. En dan zult ge ook niet geholpen worden. In uwen tijd was leven van den bijstand een schande - in onzen tijd is dat van zelfsprekend. Er is geen veld niet meer om patatten op te zetten Bobke alles is vol - in uwen tijd was dat gans anders - ge moet nu wel naar den dop.
Oud 1 maart 2005, 23:55   #133
Necrofilius Rectum
Vreemdeling

Standaard

Tsss..
Patattenvelden en afgedragen kleren.

Als we ons nu eens inbeelden om op een onbewoond eiland te wonen.
Zonder hulp en goodwill van die rijken dus, want die zijn er niet.
Moet je eens over nadenken.
En dan eventueel eisen stellen aan de rijke stinkerds hier.

Wedden dat je gaat vastlopen?
Necrofilius Rectum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2005, 00:00   #134
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als het een warm eiland is dan maken we er een naturisten eiland van.
Maar kom, het is de symboliek dat hier aan het spelen is.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2005, 00:07   #135
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vuur - warmte van de composthoop naar binnen leiden via rubber darmen naar CV binnen. Kunt ge allemaal vinden op t internet En bovendien - heb al eens twee jaar in t bos gewoont in een tent - ben nog nooit zo gezond geweest als in die periode.
Ge moet dus ook al internet hebben en gratis darmen en waar binnen?
Oud 2 maart 2005, 00:08   #136
Necrofilius Rectum
Vreemdeling

Standaard

Op een forum kan fantasie een uitlaatklep zijn.

Het echte leven is hard.

Voor iedereen trouwens.
Oud 2 maart 2005, 00:13   #137
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou persoonlijk gaan voor een boomhut.De bouwwerkzaamheden zijn gemakkelijk uit te voeren met recyclage materiaal. Maar dan moet ge best wel over vervoer beschikken. Als ge voor de rest geen uitgaven meer hebt dan het geen probleem om u dat aan te schaffen. Ik denk bovendien niet dat er veel mensen zullen zijn die voor een voetbalveld kiezen. maar er zijn huizen en flats enz genoeg om te herverdelen. Voor ieder wat wils dus.
Als er voetbalvelden uitgedeeld worden zullen er genoeg gegadigden zijn hoor.
Wat zijn de criteria om daarvoor in aanmerking te komen?
Trouwens op een voetbalveld staan geen bomen om uw hut te bouwen.
Oud 2 maart 2005, 00:15   #138

Standaard

Citaat:
afgedragen kleren.
die zijn niet afgedragen die zijn nog nieuw
Citaat:
Als we ons nu eens inbeelden om op een onbewoond eiland te wonen
Haha gijllie had toch niet gedacht om hier zo gemakkelijk van mij vanaf te geraken zeker. Ik blijf hier. Raar toch - telkens je begint over voetbalvelden en vrijheid en zelfbeschikkingsrecht. Beginnen zij over Hekken en onbewoonde eilanden ?
Citaat:
Zonder hulp en goodwill van die rijken dus, want die zijn er niet.
Zonder pesterij en gesar van die rijken dus, want die zijn er niet Zalig. De rijken zijn de schijn - heiligen van de kapitalistische hoogmis. Hun macht is volledig gebaseert op de mythe als zouden de anderen van hun goodwill afhankelijk zijn. Zolang ze dit de grote massa kunnen blijven wijsmaken zolang zal hun macht blijven. Dat is voor sommigen ook een morele rechtvaardiging om mensen uit te zuigen. Ze moeten maar leren om zich niet in de zak te laten zetten - op die manier trainen we ze ....zo denken ze in hun psychopathie ...
Citaat:
Moet je eens over nadenken.
Nog meer ?
Citaat:
En dan eventueel eisen stellen aan de rijke stinkerds hier.
Is terug vragen wat van u is arrogant. ?
Oud 2 maart 2005, 00:19   #139
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat hier genoeg mensen zijn die uwe gezappige commentaar kostelijk genoeg vinden om desnoods voor u ook uw internet te betalen als ge dat niet meer kon betalen. De vraag die k mij daarbij stel is....Zult ge in voorkomend geval niet te trots zijn om het te vragen - het te outen. Daardoor zal ook niemand het weten. En dan zult ge ook niet geholpen worden. In uwen tijd was leven van den bijstand een schande - in onzen tijd is dat van zelfsprekend. Er is geen veld niet meer om patatten op te zetten Bobke alles is vol - in uwen tijd was dat gans anders - ge moet nu wel naar den dop.
Maar zelfs in mijn tijd kon je geen patatten zetten waar je wilde en diefstal van veldvruchten was zelfs een zware misdaad. Nu wettelijk ook nog eigenlijk al zal geen enkele rechter dat nog toepassen.
Oud 2 maart 2005, 00:20   #140
Necrofilius Rectum
Vreemdeling

Standaard

Allemaal goed en wel...

Maar als u gaat terugnemen wat van U is, maar ik denk dat het van mij is, dan gaan daar toch vodden van komen?

Laatst gewijzigd door Necrofilius Rectum : 2 maart 2005 om 00:21.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be