![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Iedereen draagt dus bij via de belastingen en het is dan aan de overheid om van iedereen een evenredige bijdrage te vragen. Iemand met een laag inkomen en weinig geld kan nu eenmaal niet hetzelfde bijdragen als iemand met een hoog inkomen en veel geld. Dus betaalt iemand met een hoog inkomen meer. Een heel logisch en eerlijk principe. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Het gaat om het principe, Distel, niet om die ene persoon waarvan zijn naam in de krant staat. Citaat:
Overigens heeft Bill Gates dan tenminste nog zelf zijn bedrijf opgebouwd. De topmanagers waar we het hier over hebben niet. Citaat:
Citaat:
![]() Maar in dit geval heb je nog ongelijk ook, want er is inderdaad sprake van onvrede hierover. Dit is inderdaad een gespreksonderwerp, zoals ik al aangaf bij de gevallen die telkens in de media verschijnen. Ik vind het trouwens iets te gemakkelijk om een enquête zo weg te zetten. Alsof 60 procent van de ondervraagden wil dat de overheid ingrijpt in iets waar ze zich niet druk over maken. Wel een beetje serieus blijven hè. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dimitri : 27 oktober 2005 om 21:18. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() er zijn ook "managers" die uit eigenbelang een bedrijf over de kop laten gaan, hé
en dan zijn ze gezellig met het geld weg men kan ze toch niks doen |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daar is heel veeeeel groooooot kapitaal en zijn er heeeel veeeeel arme mensen die geen eten hebben en dan kan je daar zeggen dat er veeeeeel groooot kapitaal nodig is en zelf in de rij gaan staan bij die grootgrondbezitters voor een aalmoes waar je 12 uur voor moet werken www.neutr-on.be Laatst gewijzigd door neutron : 27 oktober 2005 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarom nog eens in het rood. Ik krijg telkens tegenwind als ik dit aan de oudere generatie vertel. Zij zagen aan mijn kop over 'respectloos zijn', want zij hebben het 'gemaakt' voor ons. Maar dat er een torenhoge staatsschuld op onze schouders rust, een staatsschuld waarvan 'onze rijken' toch ook niet armer van geworden zijn, daar mag niets van gezegd worden of sterker nog, 'dat zijn ze vergeten'. Of hoe bij de 'anciens' het bezitten van geld dementie in de hand kan werken.
![]() |
![]() |
#129 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Burgemeester
|
![]() Quote: bist du mesjoche ?
Helemaal niet, gewoon niet jaloers op de buurman, als ik kapitaal nodig heb kan ik vragen om te investeren... Zo wordt iedereen er beter van (arbeiders, overheid, hem en ik)
![]() |
![]() |