![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hun sociale appartementen en huizen mogen ze van mijn part volsteken met mensen die zij willen,daar doen ze mee wat ze willen maar wat van mij is van mij en ik bepaal zelf wel wat ik er mee doe. |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#123 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Onze beleid van vandaag zorgt mee voor zulk houding van mensen. onze politici besefen niet dat ze een voorbeeld functie hebben voor onze maatschappij. Kijk naar de wapenwet. Ik wist niet dat het zo makelijk was om aan wapen te komen. Voor deze wet kunt je echt alle politici verantwoordelijk stellen. Het is hetzelfde als je als ouder lucifers geeft aan je 2jarige kind in de hoop dat hij geen brand gaat stichten. Maar voor zulke gevallen heeft onze overheid wel een wetgeving waarin dat men graag de beschuldige vinger wijst naar de ouders en hun niet opgenomen verantwoordelijkheid. maar bekijk dat nu van een andere kant bijvoorbeeld ivm wapenwet. Ze geven een voorbeeld aan hun burgers waarom dan de beschuldiging naar de ouders? Wel zo zit ons beleid in elkaar allemaal tegenstrijdigheden, alleen niemand wil zijn verantwoordelijkheid eens opnemen! |
|
![]() |
![]() |
#125 |
Burger
|
![]() Dat is het product van ons beleid:
"Egoisme" en "Haat" ik ik ik en de rest kan stiken. |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() Ik zou op basis van racisme potentiële partners in elk geval niet uitsluiten.
![]() |
#128 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is een echte asociale, kapitalistische en platte, liberale redenering maar zoals ik al zei is het subjectief en als jij met zo'n standpunten door het leven wilt gaan is dat enkel spijtig voor jezelf. Laatst gewijzigd door Garben : 15 mei 2006 om 16:49. |
||
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() Opgedoekt door de stichters, omdat ze er een 'smet van racisme' op zagen liggen. En als rasechte slachtoffers kon men dat natuurlijk niet verdragen. Laat het Vb nu net nog steeds diezelfde smet telkens weer over zich heen halen..
![]() |
#130 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
2. Welke oplossingen kan de politiek bieden in het kader van het controleren van discriminatie bij sollicitatie/verhuur volgens jou? |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Beleid die zorgt voor situaties waarmee mensen van vandaag steeds meer geconfronteerd worden en waarvan de onmacht alleen maar groter wordt. De onmacht en de misbruik van deze onmacht bij mensen door het vlaams belang zorgt voor de groei van hun partij. een partij die de haat en racisme verspreid. Daar moet men iet over twijfelen. Met beleid bedoel ik ook het beleid op verschillende vlaken, werk, huisvesting, gezin, enz.. Dit beleid is tegenstrijdig met de fundamentele rechten van de mens. Het ondersteunt discriminatie en mee opvoed tot een maatschappij gelijk dat die nu is. Waarom denk je dat bepaalde mensen stemmen op vlaams belang? Niet voor democratie he das een bulshit! Maar wel omdat ze hopen dat ze hun miserie gaan oplossen! Maar daarvan mogen ze verder dromen want het zal nooit iets van komen, zolang dat er fundamenteel iets niet verandeerd aan ons beleid die steeds represiever wordt. Ons beleid mist de menselijke kant en das het probleem. |
|
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() OK, ik zie dat door de vingers als je mij de post van personeelschef geeft.
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Whatever. Dit soort categorïeën is niet relevant in een politieke. Tenzij u een missionaris bent.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dus is die wet verkeerd.
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zelfs CD&V (en daarmee ook N-VA?) heeft aangegeven dat uw stem voor het kartel zal gebruikt worden om paars te depanneren.
![]() |
#137 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#138 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door alberto : 15 mei 2006 om 17:20. |
||
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij voorbaat dank ![]()
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij mag koffieman worden. Niet lachen! Je komt op álle kantoren eh 8)