![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: aangezien de opties te lang zijn, zie de startpost voor de 7 verschilende keuzes | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
7 | 11,11% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
15 | 23,81% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
7 | 11,11% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
8 | 12,70% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,76% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,94% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
18 | 28,57% |
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=_KrRViGdONk En moest den bovenkant er niet gewoon afvallen ipv de gebouwen dat flat naar beneden stuiken? Ik blijf resoluut voorstander voor optie7
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat deed Bush op 9/11? Wist hij dat de aanslag zou komen?
Zie het filmpje op de link. http://www.youtube.com/watch?v=BUXglJU2w6U Hoe demonstreert een president dat hij van niets weet en dat hij de aanslag niet kon voorkomen? Door zich onschuldig te gedragen. Bijvoorbeeld door op de ochtend van de crash een bezoek een een schoolklasje te plannen. De CIA kan dit natuurlijk ook voor hem geregeld hebben en hij wist misschien niet precies wat er stond te gebeuren. Was het bezoek aan de schoolklas lang of kort tevoren gepland? We hebben het hier alleen over de schijn tegen hebben. (ik heb de discussie niet helemaal gevolgd dus de link kan al bekend zijn) |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Nee, eerder nr. 5:
'Zij die geloven dat een select groepje Amerikanen (de conspirators dus) (waarom niet in het Nederlands?) wisten waar, wanneer en wat de aard van de aanslag zou zijn én doelbewust niets hebben ondernomen om 'm te voorkomen.' Overigens gaat het woord conspirators (samenzweerders) mij te ver. Het idee dat de twintowers met explosieven zijn neergehaald lijkt mij waanzin. Want dan moeten tientallen mensen 's-nachts explosieven hebben geplaatst. Gangen en diverse kantoren zijn dan afgesloten. Medewerkers van de bewaking, de interne dienst en de facilitaire dienst kunnen dat waarnemen. Dat was een te groot risico. Bovendien lijkt mij het instorten van de gebouwen van weinig belang voor het slagen van dit 'complot'. Over de gebeurtenissen bij het Pentagon en het neergestorte vliegtuig is de informatie mij nog te vaag en te tegenstrijdig. Wat mij bevreemdt is dat de eerste crash volledig is gefilmd door de brandweer, terwijl de crash op het Pentagon, het best bewaakte gebouw van de VS niet behoorlijk is gefilmd. Waarom is dat vliegtuig niet neergehaald? Dit zal pas opgehelderd worden als meer getuigen en betrokkenen hierover gaan praten. Die doen dat misschien wel als ze met pensioen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kijk he, ik heb heel die show live op TV gevolgd.
Het was ook al live op alle grote kanalen, tv, vtm, bbc, cnn, ... ALVORENS het tweede vliegtuig zich doorheen het andere WTC boorde. Ik vraag me werkelijk af waarom we "wereldwijd" al live zaten voor één vliegtuig dat zich in het WTC baande. "Wereldwijd" zaten we al live en niemand wist wat er aan de hand was... Een uur later nadat het tweede vliegtuig zich doorheen het WTC baande, het ander in het pentagon en het ander tegen de grond... amper een uur later had men de daders al. GEEN zwarte dozen tot op vandaag teruggevonden, of wel? Maar live liet men wel op TV een verbrand paspoort van een "terrorist" zien? Desondanks alle papieren die men nu naar mijn hoofd kan werpren, ik zat aan de TV... En er is een luchtje aan. Noem mij maar een retard om optie zeven te geloven, ....Maar om nog niet door te hebben dat men al eeuwen/millennia met ons voeten speelt, noem ik nog meer retarded.
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je echter zegt dat men niets deed om dit te voorkomen door stand down orders en dergelijke ben ik het oneens dat je niet geloofd in explosieven zullen bepaalde truthers als verraad aanzien Citaat:
van de eerste crash is er bij mijn weten maar 1 filmpje dat van de naudet broers... dat er van de pentagon crash geen filmpje is is nogal logisch niemand wist dat er een vliegtuig ging crashen en de filmpje van de bewaking waren niet geschikt om dit te kunnen filmen door de snelheid Citaat:
dit geld voor alle crashes ...
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() oh neen een nwo believer nu snap ik het ![]()
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarschijnlijk ging het om dit paspoort: http://911research.wtc7.net/disinfo/.../passport.html Het mag dan wel misinformation zijn, het is getoond geweest op tv.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 28 februari 2010 om 12:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Ik vergelijk dit met de vliegtuig crash in de Bijlmer bij Amsterdam. Daar was het complete vliegtuig nog aanwezig. Dat vloog waarschijnlijk veel langzamer dan het vliegtuig op het Pentagon, maar verklaart dat alles?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja !!! dat verklaart alles , als je er nog bij bedenkt dat de voorgevel van het Pentagon een supersterke was, een dikke laag gewapend beton met stalen kolommen verstevigd + een laag keflar !!. Ook de ramen waren van superdik kogelvrij glas .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijdens het filmen van de brandende north tower verscheen er op de achtergrond opeens nog een toestel dat zich in de andere toren boorde . Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door atmosphere : 28 februari 2010 om 13:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft men wel!
Waarschijnlijk ging het om dit paspoort: http://911research.wtc7.net/disinfo/.../passport.html Het mag dan wel misinformation zijn, het is getoond geweest op tv.[/quote] Ik erger mij te pletter aan die 911research . Die link hierboven bijvoorbeeld beweert men doodleuk dat er niets anders is gevonden als een paspoort en één stukje vliegtuig . Grotere onzin is nauwelijks denkbaar , en dat noemt zichzelf dat 9/11 research !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft men wel!
Waarschijnlijk ging het om dit paspoort: http://911research.wtc7.net/disinfo/.../passport.html Het mag dan wel misinformation zijn, het is getoond geweest op tv.[/quote] Ik erger mij te pletter aan die 911research . Die link hierboven bijvoorbeeld beweert men doodleuk dat er niets anders is gevonden als een paspoort en één stukje vliegtuig . Grotere onzin is nauwelijks denkbaar , en dat noemt zichzelf dat 9/11 research !! kijk hier maar eens , dan wordt snel duidelijk dat die site leugwens verkondigd: http://wtc7lies.googlepages.com/aircraftpartsnyc911 |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 dag na 9/11, direct focussen op de - daders - Bin Laden - Terror -, zeker het plebs niet laten nadenken over hoe kon men nu zoiets laten gebeuren in het meest beveiligde en gecontroleerde gebied in de US... Alhoewel ze maanden de tijd hadden de terroristen ruim vóór 9/11 op te pakken, gebeurde er niets door FBI en CIA; ze (CIA) hadden nochtans en nogmaals ~ 20 augustus 2001 4 namen van zeer verdachte -*reeds gekende*-terroristen - die een aanslag gingen plegen - van de Mossad nog een bevestigd-gekregen (*terroristen en helpers aan de aanslag in Jemen, USS Cole*) Maar kort na 9/11 en ´s avonds gebeurden er plots talrijke mirakels bij FBI en CIA... want ze stonden in de prille ochtend al in de krant... ![]() ![]() Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 28 februari 2010 om 16:16. |
||
![]() |
![]() |