![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Glijdt de BuB af naar extreem-rechts? | |||
Duidelijk |
![]() ![]() ![]() |
18 | 62,07% |
Niet meer dan andere windhanen uit politiek opportunisme |
![]() ![]() ![]() |
11 | 37,93% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo zie je maar dat je zelfs in je leugens niet consequent bent, hé! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#122 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer u beiden binnen de VLD zat,was er nog geen akkoord met het Vlaams Blok leugenaar. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#123 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
sorry dat ik verdraagzaam ben staafje
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar ga gerust door met uit je nek lullen: je bent nu zo goed op dreef! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Peter, waarom wilde je eigenlijk bij de B.U.B. komen wanneer je dit:
![]() als avatar gebruikt? |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer Ward Beysen de VLD heeft verlaten,om het Liberaal Appel op te richten had hij nog geen akkoord met het Vlaams Blok. Ward Beysen wist op dat ogenblik wel,dat hij deze lokale kernen op de kaart wou zien staan,evenals hij na de verkiezingen pronkte met het feit''het Liberaal Appel staat op de kaart''(zie verkiezingsschow). Hij heeft u binnen de VLD nog op de hoogte gebracht van deze plannen. Wanneer u samen met hem de VLD verliet,mocht u rekenen op een bestuursfunctie(waarnemend Voorzitter). Aangezien Mijnheer Boonen reeds waarnemend Voorzitter was van de gemeente Deurne,en u een woonst huurde op de Gallifortlei in Deurne,bent u gaan verhuizen naar Hoboken,waar u buiten de persoonlijke secretaresse van Ward Beysen die in de districtraad zit waarnemend Voorzitter werd van het Liberaal Appel. |
||
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie zegt er dat ik interesse had in een studentenvereneging ![]() ![]() Mag een politieke ''partij'' persoonlijke gegevens doorspelen aan derden,die geen lid zijn van deze partij(schending van de privacy) ![]() Ik wil mij hieromtrend de komende week grondig informeren. |
|
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Mag jij gegevens van een politieke partij doorspelen?
Nogmaals, waarom contacteerde je ons dan? (als je anti-Belgisch bent, wat uiteraard je recht is) |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() Om de vraag van Tacitus te beantwoorden: Omdat Peter zich het imago van 'politicus' wil aanmeten.
Om de vraag van Peeke te beantwoorden: Ja, een partij mag dat, tenzij U hen een privacyclausule laat ondertekenen. Maar dat was je in al je slimheid waarschijnlijk vergeten, zeker? |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Maar het ging in tegen je politieke overtuiging?
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie het tegendeel wil beweren,is naief of een leugenaar. Enerzijds heb ik een negatief beeld over ons koningshuis,anderzijds heb ik een negatief beeld over het Vlaams nationalisme. |
|
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() je gebruikt wel een Vl-nationalistische avatar
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Omdat Peter nu eenmaal geen positieve denkbeelden heeft...
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg mannen, spannend debat hier.
Misschien meer iets om via Pb uit te vechten (of schelden), maar enfin, toch grappig om mee te lezen. @BUB 'k kzalnekikke ulle Provinciaal ondervoorzitter worden ok? Enige voorwaarden zijn; *Jullie spreken me aan met "Mein Führer" *onkostenvergoeding van 1302€ per maand *ik hoef niet uit mijn zetel te komen *als ik vind dat mijn gras te lang staat moeten jullie dat direkt begrepen hebben ![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() Hé Paulus,
U stelt nu net dezelfde voorwaarden als degene waar Peter De Ryck van droomt! ![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer ik mijn lidgeld had moeten betalen in verhouding met de e-mails die ik heb ontvangen van hen om aub lidgeld(of meer)te betalen,dan hadden zij bij de komende verkiezingen geen 50 affiches maar 250 affiches gehad. |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen,ik tegenstelling tot uw lasterlijke aantijgingen ben ik bereid om een serieuse financiële inspanning te leveren binnen een politieke partij,in het belang van de partij(o.a.propagandamateriaal)en niet als persoonlijk winstbejach(zie districtraadslid Liberaal Appel-Deurne). |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En als het van U had moeten komen, dan hadden ze geen affiches gehad, daar gij eerder aan uw eigen portefeuille denkt... ![]() |
|
![]() |