![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Moet het leger worden ingezet in de strijd tegen illegale vreemdelingen ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
31 | 50,00% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
31 | 50,00% |
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Als een illegaal met een Belg, en dus ook met een SNEL BELG, een kind krijgt, is dat OOK een "Belg". Stel u de trafiek voor die hier geleverd word daaromtrent : U komt hier aan met het geld dat uw familie u heeft toegestopt voor de reis, koopt u als bruid de dochter van een andere migrant, die hier reeds snel "Belg" geworden is, maakt SNEL een kind, en hopsakee, de poppenkast kan verder gaan. Belachelijk, moest het niet zo triestig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() 'de pointe' ontgaat me wat!
Kan je vertellen wat daar zo slecht aan is.... Eén ouder heeft wel de nationaliteit hé Moest het over Uw kind gaan, zou U het dan leuk vinden moesten ze Uw kind repatriëren of uitgesloten laten blijven van bepaalde voorzieningen??? Ik denk dat deze wet gemaakt is met het oog op het beschermen van kinderen! Elk pas geboren kind is een 'aanwinst' voor onze maatschappij, of gaat U baby's ook al veroordelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() sfinksen hebben XXL duimen: maat 666
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 7 augustus 2008 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Graag zou ik dit topic nog eens onder de aandacht willen brengen.
|
![]() |
![]() |