![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Op welke manier moeten kinderen van asielzoekers worden opgesloten? | |||
In zwaarbewaakte isoleercelllen van 2 op 2, zonder licht en lucht |
![]() ![]() ![]() |
11 | 23,91% |
In gewone cellen zonder ramen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,35% |
Zij hebben recht op een kamer met ramen, maar wel achter slot en grendel en tralie |
![]() ![]() ![]() |
10 | 21,74% |
Ik ben tégen mensenrechtenschendingen |
![]() ![]() ![]() |
23 | 50,00% |
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eigenlijk heb ik medelijden met Edina....
Ofwel zou Edina een goede auteur kunnen worden van emo verhalen a la Konsalik...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
|
![]() Citaat:
=) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er worden, zo gaan de geruchten, in het buitenland flyers uitgedeeld waarop alle nodige adressen en telefoonnummers staan die ze in België nodig hebben om hier te kunnen verblijven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ze de illegale,belastingsontduikende, kinderverwaarlozer van haar vader nu al opgepakt? Of zijn het nazi praktijken om die mens tot de orde te roepen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Belachelijke poll.
![]() |
#129 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Weet ge ik kan geen ziekenhuisserie het leven zoals het is bekijken of ik zit te snotteren met de miserie van de mensen en als er een kind bij betrokken is... dan verlaat ik de kamer. Zo'n gevoelig bazeke zijnekik in feite.... Maar dat zijn zaken die de mensen overkomen en waar ze niet voor kiezen, ongevallen, erge ziektes, .... brrrrr Maar miserie die de mensen over zichzelf uitroepen door te vluchten naar een ander land... dan kan ik geen medelijden voelen. Enkel boosheid voor die ouders die hun kinderen dat aandoen. Dezendradigaard wou ook op een gegeven moment samen met vrouw en kinderen naar een ander land gaan waar het beter is dan hier en dezendradigaard heeft toen overlegd met zijn kinderen en geen een van de kinderen zag het zitten om naar het buitenland te gaan, een andere taal te leren, zijn vrienden achter te laten, hun grootouders niet meer regelmatig kunnen zien,... En wij gingen legaal immigreren he.... Zij wilden dat niet. En weet ge wat dezendradigaard en zijn vrouw gedaan hebben : gebleven waar we waren, in dit kloteland. Ik wou mijn kinderen geen verdriet aandoen en hun die stress besparen. Djeezes wat nen biecht ... tijd dat ik op verlof ga... (dan willen mijn kinderen nog mee....)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() Het kind zal en moet gelukkig zijn, de linkse progressieve willen iemand om voor te zorgen in woorden, dus moet men ze de gelegenheid geven deze om te zetten in daden. Of bent u ook de mening toegedaan dat buiten 'holle' woorden en lucht het (s)links samenlevingsbeeld niets inhoud.
![]() |
#133 |
|
![]() In afwachting van de uitwijzing in een gewone cel met ramen en tralie ervoor en voldoende verluchting.
Voorlaatste punt. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 2 augustus 2007 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Dat laatste is vrij simpel, zij die zich verkopen als verdraagzaam en dit woord te pas en te onpas te grabbel smijten maar er geen één probleem mee hebben personen die hun mening niet delen als on-verdraagzaam af te schilderen, eigen volk als racistisch bestempelen, verkiezingsuitslagen naast zich neerleggen en zo pakweg één miljoen burgers van Vlaanderen te kakken zetten, mensen hun vrijheid van mening en discussie aan banden leggen door oprichting en steun aan een bepaald centrum, mensen hun waanideëen zoals multicul, abortus, adoptie door holibi's enz. zij die verklaren op te komen voor de rechten van allochtonen (maar nog geen cent geven voor de rechten van de autochtonen) en deze dan misbruiken zoals 'hun' super voorbeeld de burgervader van A'pen voor stemmenwinst. Dus vrij simpel, zij die het normale, normen, plichten als voorbijgestreefd afschilderen en als oudbollig maar die maar één zin kennen, 'ikke en de rest kan stikken'. Dus die streven naar een maatschappij van alleen maar krijgen maar niets geven.
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 2 augustus 2007 om 19:10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Hoe vreemd. We kunnen nu met 100% zekerheid stellen dat sommigen volledig elk contact met de realiteit verloren hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je hebt het relevante eruit geknipt.