![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zaak is inderdaad zo lek als iets. Zopas heb ik even twee zaken geprobeerd: ondertekenen met en zonder mailbevestiging onder een denkbeeldige naam en beroep. De naam was "Mimi van achter den Hoek". In beide gevallen werd de naam in de lijst ingeschreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Misschien is er geen software voorzien waarmee ze t kunnen verwijderen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In geval er zelfs geen software voorzien werd zouden ze beter de hele boel zo vlug moelijk opdoeken.
Ze maken er zich immers totaal belachelijk mee. Maar neen, elke stem, hoe doorzichtig ook, is er één die kan en zal gebruikt worden. De manier waarop dit stemmenaantal behaald werd zal onder de druk van het getal ondergesneeuwd worden en maar al te graag door alle goede Belgen 'vergeten' worden.
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iedereen die ik tegenkom, echt iedereen, vertel ik dat ik ook die petitie heb ondertekend, en wel elf keer. Dat nieuws begint zich stilaan te verspreiden. De reacties die ik krijg zijn niet van de minste, zelfs van niet-vlaamsgezinden.
Als iedereen dat doet dan is die petitie binnen enkele weken naar de prullenbak verwezen want dan gaan de media het frauduleuze karakter ervan niet meer kunnen negeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#126 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En ja hoor, staat er nog gewoon tussen: http://www.reddesolidariteit.be/peti...rsResult=67937
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Staat België Barst ernog tussen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een keer of 100, schat ik. Ik heb de petitie doorgestuurd naar een West-Vlaamse vriend van me, die heeft zich er ook goed mee geamuseerd.
Citaat:
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() OOk gelezen; De mora y Aragon Fabiola , receveuse!!
|
![]() |
![]() |