![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() De Croo : "Als het juist zou zijn dat mijn (de zijne dus) genezingskansen met 10 procent zouden kunnen stijgen door een meer frequente bestraling, loont dat toch de moeite om het debat aan te gaan".
Mijn kanker neemt ook geen WE vrij ! Herman De Croo wil ook bestraling in het weekend.aspx Reactie van de radioloog van het UZ : "Ik denk dat ikzelf en mijn collega's het een goede zaak zouden vinden." Tot dusver bleek het blijkbaar nooit eerder de moeite om dit debat aan te gaan. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 31 juli 2009 om 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ah juist, toen was het zijn probleem niet. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 31 juli 2009 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat het probleem van klein pierke ,dan volstaat immers vijf dagen op zeven,anders loopt het budget voor gezondheidszorg immers een grote kans om te ontsporen aangezien er maar één De Croo is,en duizenden klein pierkes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen ze hem ook eens niet behandelen tegen zijn onweerstaanbare drang tot koningshuisprotectionisme?
Dat zou pas nuttige zaak zijn!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dit misschien het gevolg van de overtallige aanwezigheid van advocaten ? Is dit dan ook het bewijs dat het parlement geen vertegenwoordiging is van onze volledige maatschappij maar slechts van een beperkt elitair deel ervan ? I wonder .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus toch emopolitiek
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een duidelijk verschil tussen politica Moreel en politicus De Croo. Ik heb het hier dan niet over de baard of over het geslacht.