![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees eerlijk gezegd ook voor MAD_MAX toestanden maar minder om energie, wel om geld en voedsel en huisvesting, als de staat echt failliet zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien gooien de Amerikanen er ginder beter een atoombom op , dan moeten ze niet meer met duizenden naar hier komen... We kunnen ook, zoals nu, wachten tot zij een atoombom in elkaar geknutseld hebben die ze ons cadeau doen vanwege Allah of zo... Irak, Iran... whatever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik dacht eerder dat U zou begrepen hebben dat ik uw geintje over de 'Franstalige' oorwassende 'Politici' niet zou slikken. Alhoewel ik 'apolitiek' ben, belet mij dat niet het politiek 'LANDschap' in zijn geheel als een vlijtige 'burger' waar te nemen en in de gaten te houden. Vandaar dat ik vermoedt, dat er in beide ploegen evenveel en goede *wassers te bespeuren zijn. Maar, alle gekheid op een stokje: al deze overwegingen verstrooien ons van het werkelijke debat: Het absoluut ondankbare gedrag van deze 'Moslim' gemeenschap, dat zowel 'Vlaanderen' als 'Wallonië' met open armen en portemonnee (in alle vriendschap) ontvangen heeft. Over dit onderwerp wil ik U nog wel te woord staan, maar aub.: mag ik erop berusten en vertrouwen dat U het op een degelijk peil zou behouden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Parlementslid
|
![]() De staat, (als dusdanig) kan niet in faling gaan? maar dit soort overwegingen zijn in mijn denkbeeld, al voorbij gestreefd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door het zeer democratisch cordon sanitaire blijven hun stemmen, voor een "democratisch land" op een schandalige manier in de prullenmand en roepen de verzamelde echte verliezers zich samen uit als winnaars! Dus zullen veel mensen wellicht gedacht hebben dat het voorlopig geen zin had zo verder te doen! Maar gestemd voor de PS, de SPa en nog andere doodgravers hebben ze toch ook niet bepaald gedaan! Denk jij dat dat één vierde van het Vlaamse kiezerskorps van gedacht was veranderd over bepaalde zaken? Afwachten wat de komende jaren brengen zal... Laatst gewijzigd door andev : 17 september 2009 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weggeblazen?We hebben idd eens een verkiezing niet gewonne,dit gebeurt trouwens altijd met eender welke partij,toch zijn we nog de 2de grootste partij dus dit wil zeggen er nog minder mensen de weg volgen van open vld,sp-a,groen enz.... Het vb + de stemmen van nv-a en ldd erbij want ook deze 2 staan meer aan de kant van het vb dan van de anderen dus zoals steeds trekt uwen theorie op niks. Ik ken zelfs mensen die sp-a gestemd hebben maar toch ook wel zeggen zoals het er nu aantoe gaat het niet meer verder kan en deze ook vinden het moet stoppen om zelfs tot illegalen toe zomaar onze nationaliteit te geven en noem maar op.Uw theorie van zovelen zijn tegen is nonsens alweer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat dat je dat ginder straks in orde zult brengen! Dan is ons geld toch goed besteedt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() Flanel is een puber, en cynische pubers hebben geen geweten want daarvoor ontbreekt het hen aan zin voor verantwoordelijkheid.
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nuja, betaal maar voort, Vlaming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denkt u dat er gebeurd als het halve ghetto daar in bvb antwerpen geen geld meer heeft om zich te verwarmen of eten te kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Australië had destijds ook het Israël van nu kunnen zijn. In de periode '45-'46 zwierven duizenden Joden op grote boten over onze zeeën en niemand wilden die mensen aan land hebben er werd zelfs op geschoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
'Polititi' mogen zo maar niet ongestraft, een groot deel van de bevolking, lange jaren met een 'gezondheidssnoer' (cordon sanitaire) laten rondlopen. Daarmee werd het 'Vlaams belang' (en in hun zog) meer dan 1 miljoen 'sympathisanten' gruwelijk afgestraft wegens ‘anders denken’ dat het 'Establishment'. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou een zegen zijn voor al de landen en volkeren die ongewild met die bende al hebben kennis gemaakt. Volledig akkoord met je! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In 't zwart zoals in Brussel in de bouw of zo? Meer jongeren? Als kinderen hebben zo fijn was dan had elk gezin 10 kinderen. Je mag tegenwoordig al blij zijn als gezin, als jouw kind gezond en wel geboren wordt. En welke toekomst hebben die kinderen. Dertig jaar geleden was er al een probleem met laaggeschoolde jongeren onder de 25 jaar. En het is er nu niet beter op geworden. Welke families "verwekken" nakomelingen? Onze Vlamingen? Sorry hoor maar veel Vlamingen kunnen zich geen kinderen meer permitteren. Het klinkt misschien plat maar het is zo. Man en vrouw gaan ook samen werken en dat doet er ook geen goed aan. En weer sorry omdat het wellicht plat klinkt maar dit maakt kinderen hebben nog duurder dan het al is. Een hele generatie gaat op pensioen? Ja dat is juist maar of die nu vervangen gaat worden? De grootste tegenstelling is de leeftijd waarop wordt ingespeeld of waarmee gespeeld wordt. Niemand wil oudere werknemers en anderzijds moeten ouderen nog langer gaan werken. Pfff, om moedeloos van te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() hoor ook veel bij de onderlaag van de bevolking al 20 jaar, kan allemaal niet blijven duren, er gaat iets uitbreken, allemaal zever in pakskes... mijn grootvader zei altijd, vlamingen zijn geene schop onder hun kloten waard ( Fortis, Walen, witte woede, .... ) gelijk had ie ![]() Laatst gewijzigd door BlueThunder : 17 september 2009 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. In een discussie zijn diegenen die tégen een 'consensus' durven ingaan - die dus 'provoceren', vaak (maar niet noodzakelijk altijd) diegenen die de discussie het meest vooruithelpen, en zodoende vaak (maar niet noodzakelijk altijd) aan de basis liggen van een oplossing voor een probleem. Ik probeer iedere forummer hier ernstig te nemen, maar ik heb ook wel al geleerd 'kaf' van 'koren' te onderscheiden. Wat mij betreft behoren zowel Flanelcondoom als Eberhard Leclerc tot het koren. Dat hoeft niet te betekenen dat ik het altijd met het eens ben. Binnen een paar minuutjes moet ik weg, naar een debat-avond over "La Révolte des Jeunes. Vers quel Avenir?", maar ik kom later nog wel terug om méé te bakkeleien. Tot straks, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Linkerhand en rechtervoet erafhakken en nog honderd zweepslagen als toetje! Neen, we beseffen echt niet genoeg waar de meest hoogstaande culturen te vinden zijn... Misschien doorsturen naar oa onze PS-multicul-creaturen... met een ticket enkele reis erbij cadeau. |
|
![]() |
![]() |