Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 september 2009, 15:51   #141
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
De voorwaartse vlucht van het 'Kapitalisme' (dat het eind van zijn tijdperk heeft bereikt) drijft ons regelrecht tegen de muur. Tot de totale uitputting van de bevoorradingsbronnen zullen de gegadigden hun fortuinen aan hun constant achteruitgaande levensbehoeften kunnen besteden, terwijl het overgrote arm uitschot van het mensdom, een onoverbrugbare hongernood en chaos zal kennen.
Het 'MAD_MAX' tijdperk is voor straks!

Ik vrees eerlijk gezegd ook voor MAD_MAX toestanden maar minder om energie, wel om geld en voedsel en huisvesting, als de staat echt failliet zal zijn.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 15:54   #142
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Dat moet je nu zo niet zeggen.

Zeg gewoon, wijhebben hier binnen ons model werk voor mensen die meewerken aan ons welvaartsmodel.
Dus goedkoop werkende, belastingbetalende werkmensen.

Die inderdaad met de dynamiek van een jonge bevolking, bereid zijn ook hier kinderen op te voeden

En die inderdaad willen meebouwen aan ons ecologisch project van een minder vervuilende maatschappij met een minimale ecofootprint

En die al onze democratische regels respecteren, onderschrijven en uitdragen. Geen amirkaans pattriotisme, maar belgisch grondwet pattriotisme en ambassadeurs hebben wij nodig.
Je bent precies een politieke multiculler zijn speech aan het schrijven???
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 16:00   #143
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
Als dat juist is, dan ben jij een van de velen uit dit vreemd tuig dat ons aan het leegzuigen is, dus een dikke profiteur(euse)!! En u schijnt er nog plezier aan te beleven ook, dat u hier leeft op de kap van mijn bevolking. En ons zit uit te lachen, zoals de moslims ook bezig zijn gesteund door een extremisctische en fundamentele moslim imam en door de rooien en aanhangsels!! langs beide kanten van de taalgrens.
Nu zal hij/zij nog meer zitten lachen!
Misschien gooien de Amerikanen er ginder beter een atoombom op , dan moeten ze niet meer met duizenden naar hier komen...
We kunnen ook, zoals nu, wachten tot zij een atoombom in elkaar geknutseld hebben die ze ons cadeau doen vanwege Allah of zo...
Irak, Iran... whatever.
Oud 17 september 2009, 16:04   #144
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Fijn voor U. Maar wat is uw punt? Dat U beschaafd bent?
Ik weet pertinent goed genoeg wie en/of wat ik ben en dat volstaat mij. Indien anderen mij op beschaafdheid willen toetsen of beoordelen is dat hun zaak.

Ik dacht eerder dat U zou begrepen hebben dat ik uw geintje over de 'Franstalige' oorwassende 'Politici' niet zou slikken.

Alhoewel ik 'apolitiek' ben, belet mij dat niet het politiek 'LANDschap' in zijn geheel als een vlijtige 'burger' waar te nemen en in de gaten te houden.

Vandaar dat ik vermoedt, dat er in beide ploegen evenveel en goede *wassers te bespeuren zijn.

Maar, alle gekheid op een stokje: al deze overwegingen verstrooien ons van het werkelijke debat:
Het absoluut ondankbare gedrag van deze 'Moslim' gemeenschap, dat zowel 'Vlaanderen' als 'Wallonië'
met open armen en portemonnee (in alle vriendschap) ontvangen heeft.

Over dit onderwerp wil ik U nog wel te woord staan, maar aub.: mag ik erop berusten en vertrouwen dat U het op een degelijk peil zou behouden?
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 16:08   #145
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik vrees eerlijk gezegd ook voor MAD_MAX toestanden maar minder om energie, wel om geld en voedsel en huisvesting, als de staat echt failliet zal zijn.
De staat, (als dusdanig) kan niet in faling gaan? maar dit soort overwegingen zijn in mijn denkbeeld, al voorbij gestreefd.
Oud 17 september 2009, 16:10   #146
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
Men spreekt hier over eigen volk, het Vlaams Belang... mag ik er aan herinneren dat het VB werd weggeblazen bij de laatste verkiezingen en dat meer dan 8,5 miljoen mensen geen problemen hebben met nieuwskomers. Het VB terug groot worden zie ik niet meer gebeuren,
was op een zondag in een grote zaal waar de 7 de dag op tv te zien was en toen was die zeveraar van Dewinter daar weer en alle mensen hebben een afkeer gekregen en velen zeggen is diene zeveraar daar weere. Hun spelletjes van stoken, ophitsen en haat zaaien is voorbij. De wat slimmere kiezers trappen daar niet meer in en stemmen die gasten niet rijk om daar wat te zitten...
Het VB is niet FDW+Annemans+ enz maar onlangs één vierde van het Vlaamse kiezerskorps die een bepaald gedacht hebben over wat ons land te wachten staat met de heersende multiculpest!
Door het zeer democratisch cordon sanitaire blijven hun stemmen, voor een "democratisch land" op een schandalige manier in de prullenmand en roepen de verzamelde echte verliezers zich samen uit als winnaars! Dus zullen veel mensen wellicht gedacht hebben dat het voorlopig geen zin had zo verder te doen! Maar gestemd voor de PS, de SPa en nog andere doodgravers hebben ze toch ook niet bepaald gedaan!
Denk jij dat dat één vierde van het Vlaamse kiezerskorps van gedacht was veranderd over bepaalde zaken? Afwachten wat de komende jaren brengen zal...

Laatst gewijzigd door andev : 17 september 2009 om 16:12.
Oud 17 september 2009, 16:10   #147
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Nu zal hij/zij nog meer zitten lachen!
Misschien gooien de Amerikanen er ginder beter een atoombom op , dan moeten ze niet meer met duizenden naar hier komen...
We kunnen ook, zoals nu, wachten tot zij een atoombom in elkaar geknutseld hebben die ze ons cadeau doen vanwege Allah of zo...
Irak, Iran... whatever.
Belediging: Akelige Utopist!!!!
Oud 17 september 2009, 16:18   #148
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Men spreekt hier over eigen volk, het Vlaams Belang... mag ik er aan herinneren dat het VB werd weggeblazen bij de laatste verkiezingen en dat meer dan 8,5 miljoen mensen geen problemen hebben met nieuwskomers. Het VB terug groot worden zie ik niet meer gebeuren,
was op een zondag in een grote zaal waar de 7 de dag op tv te zien was en toen was die zeveraar van Dewinter daar weer en alle mensen hebben een afkeer gekregen en velen zeggen is diene zeveraar daar weere. Hun spelletjes van stoken, ophitsen en haat zaaien is voorbij. De wat slimmere kiezers trappen daar niet meer in en stemmen die gasten niet rijk om daar wat te zitten...

Weggeblazen?We hebben idd eens een verkiezing niet gewonne,dit gebeurt trouwens altijd met eender welke partij,toch zijn we nog de 2de grootste partij dus dit wil zeggen er nog minder mensen de weg volgen van open vld,sp-a,groen enz....
Het vb + de stemmen van nv-a en ldd erbij want ook deze 2 staan meer aan de kant van het vb dan van de anderen dus zoals steeds trekt uwen theorie op niks.
Ik ken zelfs mensen die sp-a gestemd hebben maar toch ook wel zeggen zoals het er nu aantoe gaat het niet meer verder kan en deze ook vinden het moet stoppen om zelfs tot illegalen toe zomaar onze nationaliteit te geven en noem maar op.Uw theorie van zovelen zijn tegen is nonsens alweer.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 16:18   #149
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Tegen dan ben ik al lang weg. Met een diploma door U gefinancieerd, mijn beste
In het land waar je thuishoort of vandaan komt staat het onderwijs nog niet verder dan een zandbak met speelgoedschopjes?
Proficiat dat je dat ginder straks in orde zult brengen! Dan is ons geld toch goed besteedt!
Oud 17 september 2009, 16:19   #150
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
1. Flanel is een 'hij'.

2. Ik denk dat zijn oneliners eerder bedoeld zijn om sommige mensen eens een geweten te schoppen.
Flanel is een puber, en cynische pubers hebben geen geweten want daarvoor ontbreekt het hen aan zin voor verantwoordelijkheid.
Oud 17 september 2009, 16:20   #151
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
In het land waar je thuishoort of vandaan komt staat het onderwijs nog niet verder dan een zandbak met speelgoedschopjes?
Proficiat dat je dat ginder straks in orde zult brengen! Dan is ons geld toch goed besteedt!
Blijkbaar niet.

Nuja, betaal maar voort, Vlaming.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 16:21   #152
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
De staat, (als dusdanig) kan niet in faling gaan? maar dit soort overwegingen zijn in mijn denkbeeld, al voorbij gestreefd.
De staat kan dan wel niet failliet gaan, als t geld op is, is het gedaan met eten en drinken en poen uitdelen.

Wat denkt u dat er gebeurd als het halve ghetto daar in bvb antwerpen geen geld meer heeft om zich te verwarmen of eten te kopen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 16:30   #153
Tejokus
Minister-President

Tejokus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Het geld is op, de vette jaren zijn voorbij.

Wel neem jij ze dan maar binnen en zorg maar voor hun onderhoud.

In Australië hebben ze veel meer ruimte en plaats maar daar kom je zo makkelijk niet binnen. Daar zijn ze vooruitziender dan hier.
Juist en ik ga nog iets verder en sorry als ik op tenen trap:
Australië had destijds ook het Israël van nu kunnen zijn.
In de periode '45-'46 zwierven duizenden Joden op grote boten over onze
zeeën en niemand wilden die mensen aan land hebben er werd zelfs op
geschoten.
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 16:30   #154
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Het VB is niet FDW+Annemans+ enz maar onlangs één vierde van het Vlaamse kiezerskorps die een bepaald gedacht hebben over wat ons land te wachten staat met de heersende multiculpest!
Door het zeer democratisch cordon sanitaire blijven hun stemmen, voor een "democratisch land" op een schandalige manier in de prullenmand en roepen de verzamelde echte verliezers zich samen uit als winnaars! Dus zullen veel mensen wellicht gedacht hebben dat het voorlopig geen zin had zo verder te doen! Maar gestemd voor de PS, de SPa en nog andere doodgravers hebben ze toch ook niet bepaald gedaan!
Denk jij dat dat één vierde van het Vlaamse kiezerskorps van gedacht was veranderd over bepaalde zaken? Afwachten wat de komende jaren brengen zal...
De geloofwaardigste prognose zou wel kunnen zijn: als zij (Moslim gemeenschap) niet onmiddellijk in het ‘gelid’ treedt, dan komt er wellicht een revolutie of burgeroorlog van.
'Polititi' mogen zo maar niet ongestraft, een groot deel van de bevolking, lange jaren met een 'gezondheidssnoer' (cordon sanitaire) laten rondlopen.
Daarmee werd het 'Vlaams belang' (en in hun zog) meer dan 1 miljoen 'sympathisanten' gruwelijk afgestraft wegens ‘anders denken’ dat het 'Establishment'.
Oud 17 september 2009, 16:39   #155
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Mijn punt is:

Een maatschappij die meer bezig is met hoofddoeken dan met ruimtevaart mag van mij gerust verdwijnen.
In de landen waar die ziekte is uit overgewaaid op bevel van Allah?
Dat zou een zegen zijn voor al de landen en volkeren die ongewild met die bende al hebben kennis gemaakt. Volledig akkoord met je!
Oud 17 september 2009, 16:42   #156
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Ja, zo is dat. En hoe meer er tekeer gaan hoe liever dat ze het hebben.
Dat is ook juist, we weten dat wel... maar ondertussen krijgen ze "opmerkingen" waar ze echt niet blij zullen kunnen mee zijn, hoeveel komedie ze ook spelen!
Oud 17 september 2009, 16:43   #157
Tejokus
Minister-President

Tejokus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ACH, ALTIJD ZO NEGATIEF, waarom toch
we hebben werkkrachten nodig, meer jongeren, families die nakomelingen verwekken die
de SZ en economie draaiende houden, een hele generatie gaat hier op pensioen en dient toch te worden vervangen... en het is een mooie geste dat we mensen kansen geven die niet door het toeval hier geboren zijn en met hun hun gat in de boter vielen... voor mij zijn ze welkom.
En waar ga je die nieuwe werkkrachten te werk stellen?
In 't zwart zoals in Brussel in de bouw of zo?

Meer jongeren?
Als kinderen hebben zo fijn was dan had elk gezin 10 kinderen.
Je mag tegenwoordig al blij zijn als gezin, als jouw kind gezond en wel geboren wordt.
En welke toekomst hebben die kinderen.

Dertig jaar geleden was er al een probleem met laaggeschoolde jongeren onder de 25 jaar.
En het is er nu niet beter op geworden.

Welke families "verwekken" nakomelingen?
Onze Vlamingen?
Sorry hoor maar veel Vlamingen kunnen zich geen kinderen meer permitteren.
Het klinkt misschien plat maar het is zo.
Man en vrouw gaan ook samen werken en dat doet er ook geen goed aan.
En weer sorry omdat het wellicht plat klinkt maar dit maakt kinderen hebben
nog duurder dan het al is.

Een hele generatie gaat op pensioen?
Ja dat is juist maar of die nu vervangen gaat worden?

De grootste tegenstelling is de leeftijd waarop wordt ingespeeld of
waarmee gespeeld wordt.
Niemand wil oudere werknemers en anderzijds moeten ouderen nog langer
gaan werken.
Pfff, om moedeloos van te worden.
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 16:46   #158
BlueThunder
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
waar blijven jullie het halen, EUROPA is er ook nog

hoor ook veel bij de onderlaag van de bevolking al 20 jaar, kan allemaal niet blijven duren, er gaat iets uitbreken, allemaal zever in pakskes...
mijn grootvader zei altijd, vlamingen zijn geene schop onder hun kloten waard
( Fortis, Walen, witte woede, .... ) gelijk had ie

Laatst gewijzigd door BlueThunder : 17 september 2009 om 16:58.
BlueThunder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 16:46   #159
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Flanel is een puber, en cynische pubers hebben geen geweten want daarvoor ontbreekt het hen aan zin voor verantwoordelijkheid.
1. Er is altijd nog wel een verschil tussen wat iemand op dit forum schrijft, en wat iemand in werkelijkheid is.

2. In een discussie zijn diegenen die tégen een 'consensus' durven ingaan - die dus 'provoceren', vaak (maar niet noodzakelijk altijd) diegenen die de discussie het meest vooruithelpen, en zodoende vaak (maar niet noodzakelijk altijd) aan de basis liggen van een oplossing voor een probleem.

Ik probeer iedere forummer hier ernstig te nemen, maar ik heb ook wel al geleerd 'kaf' van 'koren' te onderscheiden.

Wat mij betreft behoren zowel Flanelcondoom als Eberhard Leclerc tot het koren. Dat hoeft niet te betekenen dat ik het altijd met het eens ben.

Binnen een paar minuutjes moet ik weg, naar een debat-avond over "La Révolte des Jeunes. Vers quel Avenir?", maar ik kom later nog wel terug om méé te bakkeleien.

Tot straks,

djimi

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 16:49   #160
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showthread.php?t=127081

Misschien de bovenstaande draad nog eens doorlezen.

Het probleem is juist dat er slechts 1100 witte Vlamingen vast zitten (inclusief voorarrest).

Veeeeel te weinig.

Niemand slaagde er dan ook in om mij een prominente witte persoon te noemen die het cachot in moest.

Diefstal, fraude & corrruptie door blanke stropdasdragers wordt in Belgie nu eenmaal niet bestraft.
Eigenlijk zouden we die witteboorden-criminelen naar de islamlanden moeten sturen, daar hebben ze pas een ver geëvolueerde cultuur waarmee ze die gasten zouden aanpakken, nietwaar!
Linkerhand en rechtervoet erafhakken en nog honderd zweepslagen als toetje! Neen, we beseffen echt niet genoeg waar de meest hoogstaande culturen te vinden zijn...
Misschien doorsturen naar oa onze PS-multicul-creaturen... met een ticket enkele reis erbij cadeau.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be