![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
jij haat daarentegen alles wat Vlaams/Nederlands is. Vlamingen dit, Vlamingen dat, ... Laatst gewijzigd door Shadowke : 2 februari 2010 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() Beiden de 'teneur' volgend weliswaar, de mens blijft een tribaal kuddedier.
![]() |
#145 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Europees Commissaris
|
![]() Je schreef in posting 26 het volgende "Als geweld tussen Vlamingen en Franstaligen moet komen, laat die maar komen". Deze zin is een niet mis te verstane oproep tot geweld, hetgeen je nu ontkent. Ofwel besef je niet wat je schrijft of je bent een gepatenteerde leugenaar. Je mag zelf kiezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel heeft niets meer van een Vlaamse stad. Kom Brussel bezoeken als u dat niet gelooft!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het einde van de wereld is een uit de context gerukte en half-geciteerde uitspraak over Franstaligen die onvoldoende geestelijke vermogens zouden hebben om Nederlands te leren. Het einde van de wereld komt er aan wanneer ergens in het buitenland een uitnodiging verzonden wordt met daarop een kaartje dat de politiek-geografische situatie in dit land niet geheel correct weergeeft. Zo'n dingen, d�*�*r draait het om. Als zo iets gebeurt is het kot te klein. Al de rest, dat zijn allemaal maar 'faits-divers'. Een mens moet zijn prioriteiten kennen, nietwaar.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 2 februari 2010 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In 100 jaar tijd is de stad omgeslagen van Nederlandstalig naar Franstalig. Wanneer in 2100 de overgrote meerderheid Nederlands spreekt ten koste van het Frans, dan wil u toch ook dat het Franstalige karakter van de stad wordt gerespecteerd? Laatst gewijzigd door Fetai : 2 februari 2010 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil die mensen niet in de steek laten. En als ik daarvoor moet schoppen tegen de schenen van Vlamingen die Brussel graag als 'verloren' beschouwen, of in het kruis van Franstaligen die deze stad nog liever verder naar de knoppen helpen dan wat inmenging van 'flamins' te moeten verdragen, dan zal ik me daar niet ongemakkelijk bij voelen, integendeel ![]() Ik vind niet langer dat Brussel ten allen prijze 'Hoofdstad van Vlaanderen' moet blijven, maar ik zal me tot mijn laatste snik blijven verzetten tegen het 'loslaten' van de stad. Zelfs een "Onafhankelijk Vlaanderen Zonder Brussel" moet zich blijven moeien met wat hier gebeurt, hoe meer, hoe liever. Al was het maar vanwege de vele miljarden die al - tot nu toe blijkbaar tevergeefs - in deze stad werden gepompt. Dat dergelijke bemoeienis daarenboven nog eens flink op de zenuwen blijkt te werken van de 'bétere' Belges vind ik mooi meegenomen. Op sommige dagen zou een mens het alleen al daarom willen doen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 2 februari 2010 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Parlementslid
|
![]() Nee, Brussel is nooit Vlaams geweest en nederlandstalige brusselaars kiezen voor "nederlandstalige brusselaars" en niet voor "vlaamse brusselaar" !
http://www.brusselblogt.be/2009/03/0...n-vlaming.html ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En de 6 politiezones moeten fuseren, hé ? Met een regionale politiezone was er geen probleem ... ![]() Duidelijk ! Ah, ja ... ik had iets vergeten : - Feiten gebeurden in een politiezone - Misdadigers werden gearresteerd - En ... dit alles ... in hetzelfde politiezone ![]() |
|
![]() |
![]() |