![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: wie is de betere film kenner | |||
Cdude |
![]() ![]() ![]() |
4 | 17,39% |
Styllo Ben |
![]() ![]() ![]() |
11 | 47,83% |
zolang in mijn films tientallen doden vallen, de dialogen bestaan uit "shit" "fuck" "damn" en "I'll kill ya" , kan het me echt niet schelen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 34,78% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() ik ga hier een patat van een leugen onthullen... maar niet nu, ik ga nog efkes wachten.
(kwestie van op een filmisch manier spanning op te bouwen nu we toch bezig zijn in een film-topic). |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() is er al voldoende spanning opgebouwd of zal ik nog een dag of twee wachten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() [guessmode] Hij heeft geen enkele van die films gezien mr plukte een lijstje van het net of uit de collectie van papa[/guessmode]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() nog efkes geduld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() [guessmode]Hij heeft zijn lijstje gevonden op de website van een of andere holebi-vereniging[/guessmode]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() lach maar, ik heb toch lekker veel meer stemmen gekregen dan gij
![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 13 mei 2010 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]() het is tijd om het één en ander te bekennen...
ik ben geen filmkenner zoals ik mij hier heb proberen af te schilderen. Die filmtitels die ik in de openingspost opgesomd heb... ik ken die films totaal niet. Ik heb ze alleen maar van wikipedia geplukt. ik dacht dat films met hoogdravende titels wel zouden voldoen om mij die status van "verheven culturele kunst filmkenner aan te smijten. En kennelijk is me dat gelukt ook. ![]() Steve_M, ik ben dus weldegelijk het type dat liever Conair 5 keer achtereen ziet in plaats van ook maar te denken een film te zien die in de openingspost voorkomt. Nu terug vrienden? Vandaag de dag komt dat heel "brainless" over, om ervoor uit te komen dat ge gewoon geniet van die "stomme" Hollywood actie-films. Nochtans doe ik dat, ik geniet er van. Hieronder heb ik een nieuwe lijst samengesteld. dit is de ware lijst, deze toont hoe ik echt ben. Trouwens, deze lijst zal aantonen dat ik geen homo ben, maar op en top hetero... en zelfs beetje infantiel eigenlijk. Want ondanks dat ik al mid-20 ben, zie ik graag infantiele hersenloze schietfilms. Je weet wel, het soort films dat 15 jarigen ook graag zien en dan denken dat zij de actieheld zijn en de ganse wereld aankunnen. De films waar ik van hou, moeten dus schiet en vecht films zijn. Het liefst met een goed verhaal erin maar dat is geen absolute vereiste. Thrillers, spionage films, policiers... dat is waar ik op kick. Dus mijn echte lijst: De laatste 6 james bond films alle drie Bourne films the recruit spy game the departed green zone Terminator (vooral 1 en 2, 4 ook wel maar 3 wat minder) alle robocop films (lach me niet uit) wanted eagle eye the international the conspiracy the day of the jackal the jackal mad max (2 en 3, 1 niet eigenlijk) Rambo (2 en 3 vooral, 1 en 4 minder) true lies Ronin Heat en nog een hele hoop van hetzelfde dus ja, voordat ge begint te lachen, realiseer je wel dat ik je liggen had. ik heb toch lekker de meeste stemmen gekregen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey hey hey!
Hou je tooghangers-bar open en dan pas ben ik niet meer nuchter. (en zal je me misschien niet kunnen stoppen om je te versieren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omgekeerd bij mij. 1 en 2 vond ik goed, de derde vond ik maar niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Braveheart blijft ook een pareltje. Ook al kan ik Mel Gibson als mens niet uitstaan, hij heeft talent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister-President
|
![]() in de lijn van Ronin hebben ze ook de Italian Job gemaakt.
ook een genietbare film maar helaas is Italian Job wat te licht, alsof het gemaakt werd voor een jonger publiek, een publiek dat niet wakker ligt van het verhaal maar het eerder moet hebben met oppervlakkige spanning. Op dat vlak vind ik de bourne films zeer geslaagd. Weinig films hebben en goed verhaal en goede actiescenes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() .
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 15 mei 2010 om 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |