![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al eerder zei, is het in de Islamitische wereld mainstream om je problemen met geweld op te lossen, in plaats van dat als ''laatste uiterlijke alternatief'' te zien. Zo'n cultuur is uiteindelijk ook tot maar zeer weinig in staat, cfr. het complete afwezig zijn van hoogstaande Islamitische universiteiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tekenend dat Sus Iratus wéér geband is, en mijn halve draad daaromtrent gekortwiekt. Het begint zo'n beetje op censuur te lijken op dit forum... en u, Artisjok, bent daar met uw klikgedrag medeverantwoordelijk voor. Kan me niet voorstellen wat voor een ziek maatschappijbeeld u voor de rest van het land in petto heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk/hoop dat we geen uitzondering moeten maken voor de Islam; maar laat eerst de moslims zelf lachen met henzelf. Kritiek die vanuit de gemeenschap zelf komt; daar wordt naar geluisterd; dat haalt tenminste iets uit. Het is spijtig dat het interview dat Lichtpunt met Shirin Ebadi had niet meer op hun website staat. http://nl.wikipedia.org/wiki/Shirin_Ebadi Het is niet de mainstream binnen de islamitische wereld om problemen met geweld op te lossen. Het is mainstream binnen alle werelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien komen die geluiden van mensen binnen de gemeenschap alleen maar binnen, omdat die mensen zich gesteund voelen door 'autochtonen', die dezelfde analyse al eerder maakten. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Is beledigen je hobby? Citaat:
Citaat:
Geweld bestond gewoonweg niet, tot de eerste moslim voet op Europese bodem zette. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien komen die geluiden van mensen binnen de gemeenschap alleen maar binnen, omdat die mensen zich gesteund voelen door 'autochtonen', die dezelfde analyse al eerder maakten. Citaat:
Toon het me. Dat moet je dan toch kunnen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zwijgt er trouwens zelf over. Ongetwijfeld in functie van je uitgesproken islamofilie. Ik heb jenog geen woord van veroordeling horen uitspreken tegen de doodsbedreigingen vanwege je troetels tegen mensen als Geert Wilders, Rushdie of Ayaan Hirsi Ali. En om de beledigingen van jouw troetels tav van niet-moslims (varkens, apen, ezels, etc), fiets je in een grote bocht heen. Van onderkruiperige achterbaksheid gesproken. Laatst gewijzigd door Sunny : 16 oktober 2010 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Wat is uw probleem eigenlijk? Het feit dat ik de vinger in de stinkende islamitische wonde leg? Mag er niet gezegd worden hoe crapuleus uw geloofsgenoten omgaan met islamcritici. Voel je plaatsvervangende schaamte voor het barbaars gedrag van diegenen die critici met fatwas bedreigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat jij brabbelt over zaken die totaal niet meer met de topic hebben te maken. Waarom open je geen eigen topic? 'De sunny's islambashtopic' of de 'artisjokbashtopic' ofzoiets.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... Ik denk niet dat iemand bij de VRT om zulke dingen zendtijd, zou moeten proberen te krijgen. In Islamstaten krijgen dergelijke zelfs een speciale status. Dat kunnen we toch geen fait divers meer noemen, maar weldgelijk een patroon. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sunny : 16 oktober 2010 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij een probleem hebt met analytisch denken, eerlijk gezegd. Maar ik zal je helpen. We zijn bezig met de hoe en waaroms van het niet mogen beledigen van moslims. Weldegelijk on-topic dus. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
|
![]() Citaat:
Sunny is wel degelijk met andere zaken bezig maar dat u dat ontkent verwonderd me eerlijk gezegd niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ongelijke behandeling tussen man en vrouw. Beperken van de godsdienstvrijheid... Om er maar een paar te noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Analytisch denken en een islamopvoeding/indoctrinatie = een onwerkbare combinatie.
|
![]() |
![]() |