![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het zou nieuwelingen helpen om trollen te herkennen en het zou de mensen met hoge negeerlijstcijfers aanzetten minder te trollen. Ik denk dat eigenzinnig vrij hoog zou scoren.
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou nieuwelingen kunnen helpen om te zien welke profielen verdraagzaam zijn en open staan voor een debat met andersdenkenden.. Zie: bv. Egmond Godfried Ik heb alleen 'corse' op een negeerlijst staan.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zit er inderdaad dik in...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() De negeerlijst is contraproductief en dient alleen om moderatie te ontlasten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat terwijl jij ernaar streeft de moderatie zoveel mogelijk te belasten... 't Zijn lappen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Op andere fora's valt de aanwezigheid van de moderatie veel meer op dan hier, ze doen zelfs dikwijls eens mee met een debat. Ik heb hier nog geen enkele moderator bezig gezien. Werken ze achter de schermen, zijn het gewone forummers met een admin acount? Werken ze zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En af en toe gaat de discussie (nadat er een paar banpunten zijn uitgedeeld) over wie van de gewone leden een dubbelnick is van de moderators. Een beetje zoals de discussie over jouw vermeende dubbelnick, waar iedereen zijn eigen idee heeft maar niemand iets zeker weet.
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu heb je geen flauw idee wat de politieke voorkeur van de moderatie is. Ik vind dat wel goed zo.
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze de forumregels hanteren zie ik daar geen probleem in. Ook zie ik meningsverschillen zowel bij links als bij rechts, dus van groepen kan je ook niet echt spreken, eerder van individuen denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk bvb. maar eens naar de discussiedraad 'Racisme op politics.be' ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat er in de koran staat, komt neer op: gij zult geen mensen doden die zich aan de islam onderworpen hebben. Daarmee worden moslims en dhimmies bedoeld. Alle anderen mogen wel degelijk gedood worden, inclusief degenen die uit de islam willen stappen.
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() ![]() De zaak Breivik bewijst dat er iets ernstigs aan de hand is rond bruine, zwarte en moslim burgers in Europa. Helaas horen wij weinig commentaar van leden van deze groepen zelf. Dat een witte man andere witten vermoordt omdat ze mee zouden helpen bruine, zwarte en moslim mensen naar Europa te halen. Verder valt op dat in de berichtgeving men steeds erop hamert hoe gewelddadig, hoe crimineel moslims en zwarten niet zouden zijn. Maar wie is steeds bezig mensen te vermoorden? Juist ja: het zijn de humane christelijk Nederlanders, de Fransen en de Engelsen die dagelijks moslims vermoorden. Dat deze landen besloten om Libiye te bombarderen is het meest walgelijke dat ik hoorde. En toch is er geen enkele retaliatie van deze veronderstelde criminele, agressieve mensen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 3 september 2011 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er staat niets racistisch tussen, indien dit wel het geval moest zijn zou de moderatie dit knippen...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |