![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is overigens een groot succes gebleken, mede daardoor stuikt het imperium ineen en de hegemonie die het ooit had in het MO smelt er als sneeuw voor de zon. Tot grote spjt van wie zionisme belijd. Sharia4Belgium en Osama, hier tracht je tevergeefs de connectie met islam te leggen. Ik denk niet dat iemand uw geplamfetterij serieus neemt. Verder kan mij evenmin UW islamprobleem mij geen lor schelen. Praat er wat over met SDX and have a blast, maar val mij er niet mee lastig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
Maar als je het verband niet ziet tussen S4B en Osama, zelfs niet als ze het zelf leggen, heb je zelf een probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() S4b, Osama. Relevantie? Niets, jij wil verbanden leggen met islam, het er bijhalen om de indruk te wekken dat zulke marginale randverschijnselen de norm zijn bij islam. Dat is alles, stop daar eens mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onschuldige burgers die vallen tijdens een oorlog, noemen we collateral damage, toch? Een anekdote. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() inderdaad sommige mentaal gestoorden waren ook blij...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ze was niet de enige US-politicus die er zo over dacht: Bill Richardson zei hetzelfde. Albright was Amerikaans minister van Buitenlandse Zaken. Albright en Richardson waren beide VS-ambassadeur bij de VN. Nog zo één, presidentskandidaat: http://www.youtube.com/watch?v=9H-btXPfhGs Citaat:
'God is our side', immers, en die deed erger in de bijbel. Laatst gewijzigd door filosoof : 11 september 2011 om 20:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://academic.evergreen.edu/g/gros...rventions.html http://en.wikipedia.org/wiki/Timelin...ary_operations http://www.wordnik.com/lists/countri...bombed-invaded |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister
|
![]() les informatica, middelbaar onderwijs
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De allereerste terreurzaaier? er is géén link met S4B/Osama & islam? Bekijk 't hele leven van de stichter van islam, misschien kom je er dan wel...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In Molenbeek aangekomen heb hele groepen zien juichen en dansen in de straten. Wat mij het meest getroffen heeft is dat toen ik later op dit forum over die dansende would-be terroristen iets neerschreef hier werd uitgemaakt voor leugenaar en de klassieke dooddoener kreeg 'dat dan te bewijzen'. Nodeloos te zeggen dat beelden of verslagen hiervan nergens terug te vinden zijn. Jammer dat ik het zelf niet fimde...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of die hoogzwangere vrouw die onder de ogen van brandweerlui te pletter sloeg en daarbij zo hard neerkwam dat het kind er uit werd gedreven... Vast een multimoordenares nietwaar? Ik toon hier mijn naam en gezicht bij alles wat ik schrijf. Durf jij dat ook? Ik zal je gegevens met veel plezier aan de nabestaanden van de slachtoffers bezorgen... Jij wil die mensen toch vast wel laten weten dat hun vaders, moeders, zusters en of broers het verdienden om levend geroosterd te worden of vermaald te worden tussen de brokstukken?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Empathie is er alleen voor de 'onzen'. Geen empathie voor de anderen. Het ongenoegen en de frustatie van de 'feestvierders' wordt afgedaan als banaal. En het is net die houding die ze voor de borst stoot. Geen empathie voor de Arabieren of Moslims of Vietnamezen of... of... Of... De mateloze arrogantie van hun eigen zogezegd hoogstaand moraal die het doden van duizenden onschuldigen legimiteert. It's a just cause. Freedom! Democracy! De collateral damage moet je er maar bijnemen.
Ik herinner mij beelden van Amerikaanse snotters die met nachtkijkers mensen afknallen en zitten te juichten als die neergaan. Net alsof ze net een driepunter gescoord hebben in een basketbalspel. Loontje komt om zijn boontje. Zelf vind ik het jammer dat ze burgerdoelwitten hebben gekozen zoals het WTC. Het Pentagon was dan wel een legitiem doelwit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Ik heb reeds gezegd dat uw obsessieve aandoening mij geen bal interesseert. Wat begrijp je daar niet aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islam is vanaf 't ontstaan gewelddadig, bloeddorstig en crimineel, de stichter was 'n bloeddorstige crimineel...loontje komt om z'n boontje...dan zullen er nog heel veel loontjes om hun boontje gaan komen...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze stonden allahu akbar te brullen, wat ik indertijd niet eens begreep of verstond... Bende criminelen...die er hun hand niet voor omdraaien om hun soortgenoten te kelen of te laten ontploffen...allemaal schuld van 't westen dat er om gevraagd heeft!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Na de duizendste keer dat ge uzelf herhaald, zal het ineens wel indruk maken ja. Komt er niks anders uit die muil van je dan dat vort islam gezeik. Get a life.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jongens jongens toch. Met fundamentalisten van welke strekking dan ook is het kwaad kersen eten.
|
![]() |
![]() |