Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2011, 18:23   #141
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Moslimhaat? Versmade liefde bedoel je.

Leg nog maar eens uit wat Marokko ooit voor last heeft gehad van de USA. Die hebben echt nooit 'slaag gehad van hun pa', zoals u dat zegt.

Wat toen pas begon op te vallen is dat deze mensen zichzelf niet als Nederlander of Belg zien maar in eerste instantie als moslim en als zodanig verbonden met alle moslims ter wereld, ook al zijn het misdadigers zoals OBL.

Wat die man van Sharia4Belgium zei: 'Moorden mag niet maar de moordenaars blijven moslim en zullen vergeven worden door Allah, de dode ongelovigen gaan sowieso naar de hel.''

Jezelf in eerste instantie identificeren als moslim en dan pas als Nederlander of Belg is ieders goed recht. Dat je solidair bent met alle moslims, ongeacht of ze misdaden plegen of niet, ter wereld moet je ook gewoon zelf weten. Maar als je feestjes gaat vieren om 3000 gedode onschuldigen ga dan niet zeuren dat men je scheef aankijkt.
Het gaat niet om de slachtoffers, wat overigens een peulschil is ivg met. Maar om de symboliek.

Het is overigens een groot succes gebleken, mede daardoor stuikt het imperium ineen en de hegemonie die het ooit had in het MO smelt er als sneeuw voor de zon.

Tot grote spjt van wie zionisme belijd. Sharia4Belgium en Osama, hier tracht je tevergeefs de connectie met islam te leggen. Ik denk niet dat iemand uw geplamfetterij serieus neemt.

Verder kan mij evenmin UW islamprobleem mij geen lor schelen. Praat er wat over met SDX and have a blast, maar val mij er niet mee lastig.
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2011, 18:31   #142
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Had van de week de CD-box Kinks Kollekted in mijn handen.
Goed gedaan !
Dankjewel! Heb je de DVD ook?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2011, 18:32   #143
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Het gaat niet om de slachtoffers, wat overigens een peulschil is ivg met. Maar om de symboliek.

Het is overigens een groot succes gebleken, mede daardoor stuikt het imperium ineen en de hegemonie die het ooit had in het MO smelt er als sneeuw voor de zon.

Tot grote spjt van wie zionisme belijd. Sharia4Belgium en Osama, hier tracht je tevergeefs de connectie met islam te leggen. Ik denk niet dat iemand uw geplamfetterij serieus neemt.

Verder kan mij evenmin UW islamprobleem mij geen lor schelen. Praat er wat over met SDX and have a blast, maar val mij er niet mee lastig.
Ik heb geen islamprobleem.
Maar als je het verband niet ziet tussen S4B en Osama, zelfs niet als ze het zelf leggen, heb je zelf een probleem.
Oud 11 september 2011, 18:42   #144
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:

U praat overigens naast de kwestie. U zou uitleggen waarom u het zeer menselijk vond dat Marokkanen (of Nederlanders van Marokkaanse afkomst) feest vierden.
Oud 11 september 2011, 19:03   #145
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb geen islamprobleem.
Maar als je het verband niet ziet tussen S4B en Osama, zelfs niet als ze het zelf leggen, heb je zelf een probleem.
S4b, Osama. Relevantie? Niets, jij wil verbanden leggen met islam, het er bijhalen om de indruk te wekken dat zulke marginale randverschijnselen de norm zijn bij islam. Dat is alles, stop daar eens mee.
Oud 11 september 2011, 19:08   #146
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
U praat overigens naast de kwestie. U zou uitleggen waarom u het zeer menselijk vond dat Marokkanen (of Nederlanders van Marokkaanse afkomst) feest vierden.
Omdat de grootste terreurzaaier koekje van eigen deeg kreeg? Kan me inbeelden dat niet alleen moslims blij waren, maar zowat de hele wereld. Ik genoot mee.

Onschuldige burgers die vallen tijdens een oorlog, noemen we collateral damage, toch? Een anekdote.
Oud 11 september 2011, 19:17   #147
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan me inbeelden dat niet alleen moslims blij waren,
inderdaad sommige mentaal gestoorden waren ook blij...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2011, 19:53   #148
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je ooit iemand zien juichen bij de beelden van Kim Phuc of zien feesten bij het zien van de bombardementen op Hanoi? Integendeel. De anti-oorlog-beweging groeide en groeide met als gevolg dat Amerika zich terugtrok uit Vietnam.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madeleine Albright
On May 12, 1996, Albright defended UN sanctions against Iraq on a 60 Minutes segment in which Lesley Stahl asked her "We have heard that half a million children have died. I mean, that's more children than died in Hiroshima. And, you know, is the price worth it?" and Albright replied "we think the price is worth it."
http://books.google.com/books?id=9Rn...is+worth+it%22
http://en.wikipedia.org/wiki/Madelei...#Controversies
en hier
http://www.fair.org/index.php?page=1084
Ze sprak over een half miljoen kleine moslimkinderen.
En ze was niet de enige US-politicus die er zo over dacht: Bill Richardson zei hetzelfde.

Albright was Amerikaans minister van Buitenlandse Zaken.
Albright en Richardson waren beide VS-ambassadeur bij de VN.
Nog zo één, presidentskandidaat: http://www.youtube.com/watch?v=9H-btXPfhGs
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
In mohamedanenlogica is dat heel normaal en menselijk dat je allahu akbar loopt te brullen als er mensen sterven recht voor je ogen, zelfs als ze hun eigen volk/mede-islamieten kelen of opblazen staan ze allahu akbar te brullen!
In Americanenlogica is het dus héél normaal een half miljoen kinderen onder 5 te laten sterven om een latere invasie te vergemakkelijken, zo die kleuters moslim zijn.
'God is our side', immers, en die deed erger in de bijbel.

Laatst gewijzigd door filosoof : 11 september 2011 om 20:15.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2011, 20:12   #149
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat de grootste terreurzaaier koekje van eigen deeg kreeg? Kan me inbeelden dat niet alleen moslims blij waren, maar zowat de hele wereld. Ik genoot mee.

Onschuldige burgers die vallen tijdens een oorlog, noemen we collateral damage, toch? Een anekdote.
hier enkele mogelijke kandidaten:
http://academic.evergreen.edu/g/gros...rventions.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Timelin...ary_operations
http://www.wordnik.com/lists/countri...bombed-invaded
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2011, 20:23   #150
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

les informatica, middelbaar onderwijs

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2011, 20:38   #151
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat de grootste terreurzaaier koekje van eigen deeg kreeg?
...
Heb je 't nu over mohamed?

De allereerste terreurzaaier?

er is géén link met S4B/Osama & islam?

Bekijk 't hele leven van de stichter van islam, misschien kom je er dan wel...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2011, 20:41   #152
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
D�*t was voor mij ook de ergste naschok, die feestende mohamedanen, en niet enkel palestijnen, zelfs in Genk, de stad waar ik gewoond heb, opgegroeid ben, heel veel allochtonen kende, vrienden en vriendinnen had, stonden ze te juichen, dat begreep ik niet, dat was voor mij ook 'n verschrikkelijke 'schok', daarna ben ik me gaan verdiepen in 'islam'.
Ik was na de eerste inslag in Borgerhout waar reeds mensen op straat stonden te lachen en te juichen. Onderweg naar Molenbeek hoorde ik van de tweede inslag.
In Molenbeek aangekomen heb hele groepen zien juichen en dansen in de straten.

Wat mij het meest getroffen heeft is dat toen ik later op dit forum over die dansende would-be terroristen iets neerschreef hier werd uitgemaakt voor leugenaar en de klassieke dooddoener kreeg 'dat dan te bewijzen'.
Nodeloos te zeggen dat beelden of verslagen hiervan nergens terug te vinden zijn.
Jammer dat ik het zelf niet fimde...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2011, 20:48   #153
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Die zwarte man die zijn dood tegemoet sprong was vast een vuile terrorist!!!
Of die hoogzwangere vrouw die onder de ogen van brandweerlui te pletter sloeg en daarbij zo hard neerkwam dat het kind er uit werd gedreven...
Vast een multimoordenares nietwaar?

Ik toon hier mijn naam en gezicht bij alles wat ik schrijf. Durf jij dat ook?
Ik zal je gegevens met veel plezier aan de nabestaanden van de slachtoffers bezorgen...
Jij wil die mensen toch vast wel laten weten dat hun vaders, moeders, zusters en of broers het verdienden om levend geroosterd te worden of vermaald te worden tussen de brokstukken?
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2011, 20:57   #154
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Empathie is er alleen voor de 'onzen'. Geen empathie voor de anderen. Het ongenoegen en de frustatie van de 'feestvierders' wordt afgedaan als banaal. En het is net die houding die ze voor de borst stoot. Geen empathie voor de Arabieren of Moslims of Vietnamezen of... of... Of... De mateloze arrogantie van hun eigen zogezegd hoogstaand moraal die het doden van duizenden onschuldigen legimiteert. It's a just cause. Freedom! Democracy! De collateral damage moet je er maar bijnemen.
Ik herinner mij beelden van Amerikaanse snotters die met nachtkijkers mensen afknallen en zitten te juichten als die neergaan. Net alsof ze net een driepunter gescoord hebben in een basketbalspel.
Loontje komt om zijn boontje. Zelf vind ik het jammer dat ze burgerdoelwitten hebben gekozen zoals het WTC. Het Pentagon was dan wel een legitiem doelwit.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2011, 21:02   #155
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb je 't nu over mohamed?

De allereerste terreurzaaier?

er is géén link met S4B/Osama & islam?

Bekijk 't hele leven van de stichter van islam, misschien kom je er dan wel...
Ik heb reeds gezegd dat uw obsessieve aandoening mij geen bal interesseert. Wat begrijp je daar niet aan?
Oud 11 september 2011, 21:04   #156
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Empathie is er alleen voor de 'onzen'. Geen empathie voor de anderen. Het ongenoegen en de frustatie van de 'feestvierders' wordt afgedaan als banaal. En het is net die houding die ze voor de borst stoot. Geen empathie voor de Arabieren of Moslims of Vietnamezen of... of... Of... De mateloze arrogantie van hun eigen zogezegd hoogstaand moraal die het doden van duizenden onschuldigen legimiteert. It's a just cause. Freedom! Democracy! De collateral damage moet je er maar bijnemen.
Ik herinner mij beelden van Amerikaanse snotters die met nachtkijkers mensen afknallen en zitten te juichten als die neergaan. Net alsof ze net een driepunter gescoord hebben in een basketbalspel.
Loontje komt om zijn boontje. Zelf vind ik het jammer dat ze burgerdoelwitten hebben gekozen zoals het WTC. Het Pentagon was dan wel een legitiem doelwit.
Wat, loontje komt om zijn boontje?

Islam is vanaf 't ontstaan gewelddadig, bloeddorstig en crimineel, de stichter was 'n bloeddorstige crimineel...loontje komt om z'n boontje...dan zullen er nog heel veel loontjes om hun boontje gaan komen...
Oud 11 september 2011, 21:07   #157
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Die zwarte man die zijn dood tegemoet sprong was vast een vuile terrorist!!!
Of die hoogzwangere vrouw die onder de ogen van brandweerlui te pletter sloeg en daarbij zo hard neerkwam dat het kind er uit werd gedreven...
Vast een multimoordenares nietwaar?

Ik toon hier mijn naam en gezicht bij alles wat ik schrijf. Durf jij dat ook?
Ik zal je gegevens met veel plezier aan de nabestaanden van de slachtoffers bezorgen...
Jij wil die mensen toch vast wel laten weten dat hun vaders, moeders, zusters en of broers het verdienden om levend geroosterd te worden of vermaald te worden tussen de brokstukken?
Volgens Westerse waarden zijn tijdens een oorlog, burgerslachtoffers die vallen collateral damage. Als je walgt van de spiegel die je voorgehouden wordt, is dat zeer begrijpelijk.
Oud 11 september 2011, 21:07   #158
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Ik was na de eerste inslag in Borgerhout waar reeds mensen op straat stonden te lachen en te juichen. Onderweg naar Molenbeek hoorde ik van de tweede inslag.
In Molenbeek aangekomen heb hele groepen zien juichen en dansen in de straten.

Wat mij het meest getroffen heeft is dat toen ik later op dit forum over die dansende would-be terroristen iets neerschreef hier werd uitgemaakt voor leugenaar en de klassieke dooddoener kreeg 'dat dan te bewijzen'.
Nodeloos te zeggen dat beelden of verslagen hiervan nergens terug te vinden zijn.
Jammer dat ik het zelf niet fimde...
Ik moest dat ook 'bewijzen', want ja natuurlijk, zulke beelden werden wereldwijd uitgezonden...

Ze stonden allahu akbar te brullen, wat ik indertijd niet eens begreep of verstond...

Bende criminelen...die er hun hand niet voor omdraaien om hun soortgenoten te kelen of te laten ontploffen...allemaal schuld van 't westen dat er om gevraagd heeft!
Oud 11 september 2011, 21:11   #159
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:

Bende criminelen...die er hun hand niet voor omdraaien om hun soortgenoten te kelen of te laten ontploffen...allemaal schuld van 't westen dat er om gevraagd heeft!
Na de duizendste keer dat ge uzelf herhaald, zal het ineens wel indruk maken ja. Komt er niks anders uit die muil van je dan dat vort islam gezeik. Get a life.
Oud 11 september 2011, 21:11   #160
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat, loontje komt om zijn boontje?

Islam is vanaf 't ontstaan gewelddadig, bloeddorstig en crimineel, de stichter was 'n bloeddorstige crimineel...loontje komt om z'n boontje...dan zullen er nog heel veel loontjes om hun boontje gaan komen...
Jongens jongens toch. Met fundamentalisten van welke strekking dan ook is het kwaad kersen eten.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be