![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was gewoon op mijn werk toen een collega mijn kamer binnenstormde en zei dat er een ernstig ongeluk was gebeurt in New York.
Ik liep meteen naar de klantenbalie waar een TV stond, uiteraard op CNN. In eerste instantie gingen wij ervan uit dat het ongeluk was, maar toen we de tweede inslag live zagen gebeuren wisten we dat dit aanslagen waren. Ook kan ik me nog herinneren dat er geproken werd van tenminste 30.000 doden, maar dat bleek te hoog te zijn. Eigenlijk heb ik die dag weinig gewerkt en heel veel teevee gekeken of radio geluisterd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thuis, in de tuin, toen mijn Duitse buurvrouw riep dat ik m'n TV moest aanzetten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik was een bedrijfswagen naar de keuring aan het brengen. Ik hoorde het nieuws toen ik terug op het werk was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen flauw idee...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat was erg bizar, we waren sprakeloos, al mijn buren waren om en om, dan weer buiten om met mekaar sprakeloos te zijn, dan weer naar binnen om verder te kijken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kwam thuis van school.
Ik zet de TV open en ik zag net hoe een vliegtuig zich in een gebouw beukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() op het werk ni ver van de navo,
kort voor de aanslagen had een vrouw taliban tegen mij gezegd wat me engelachtig in de oren klonk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op m'n stageplaats. We hadden pauze, en ik stond koffie te drinken naast de radio. Een beetje later stonden we allemaal rond die radio. we hadden toen nog niet echt door wat er aan de hand was. beelden heb ik pas 's avonds gezien. de volgende dag mocht ik bij m'n eerste cliënt, een kindje van 6, al uitleggen wat er precies was gebeurd daar.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 10 september 2011 om 22:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wekenlang had ze het over Osama. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik was juist aan het kakken, en de humo aan't lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Ik was thuis en had zoals zo vaak CNN op de achtergrond aanstaan. Heb het tweede vliegtuig "live" die toren in zien vliegen alsof het een slechte remake van een typische rampenfilm uit de jaren '70 was, "The Towering Inferno" of zo.
Alleen dit keer was het geen film maar bittere ernst. Als ik destijds al geen hekel aan de criminogene islam-doodscultus had gehad, dan zou ik dat toen zeker gekregen hebben.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was toen 357 koppen aan het sizen naar 356, semiwadcutters om precies te zijn. Dan zet ik altijd de radio op omdat dit een retesaai jobke is.
Ik heb gisteren juist hetzelfde gedaan ![]()
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 10 september 2011 om 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=6O8iH...ture%3Drelated
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lees je dan ook enkel op het WC, om zeker te zijn dat je nooit zonder papier zit.
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb de krant van 12 september 2001 hier overigens nog altijd liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik weet nog dat het ook hier een stralend zonnige dag was en ik die dag vrij had. Het eerste vliegtuig had zich net in één van die torens geboord toen ik binnenkwam in mijn favoriete koffiewinkel in Maastricht. De euh... koffieverkoper wees opgewonden naar het televisiescherm. Ik keek ernaar en zag wat rook uit een toren komen. Ik haalde mijn schouders op en begon aan een spelletje pool. Sommige vliegtuigen ontploffen in de lucht, andere vliegtuigen knallen tegen een berg en deze tegen een wolkenkrabber. Nou en? Kan gebeuren!
Iets later is er weer beroering in de zaak. Ik kijk even op. Een tweede vliegtuig in de tweede toren! 'Hmmm.', dacht ik en riep triomfantelijk:'Dat was Osama!' Ik krijt mijn keu en pot mijn ballen genadeloos in de pockets. Een half uurke later is het Pentagon aan de beurt. 'De Amerikanen krijgen lik op stuk!', zei ik grappend. Ik ben altijd wel te vinden voor een kwinkslag. De koffieverkoper kon er niet mee lachen want hij had een vriend die een navy seal was. Mijn dag kon niet meer stuk want ik had al zeven tegenstanders op de biljarttafel ingemaakt. |
![]() |
![]() |