![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gebrek aan vertrouwen in de doorsnee Vlaming dus, zoals ik al zei...
|
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, op zich niet, dit zou in andere landen volledig hetzelfde zijn. er is momenteel een serieuze hetze bezig tegen het Frans, terwijl die taal er niets mee te maken heeft.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat jij je geschoffeerd voelt door dit feit is uw probleem, overtuig uw medeburgers om mee NEE leren te zeggen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#145 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een meerderheid vormen die de staatshervorming goedkeurt.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#149 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge vergeet Groen!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien heb ik de indruk dat de meeste Vlamingen dit OK vinden. Zelfs de 'voluit virtuele' campagne van de VVB tegen de akkoorden is eigenlijk een fiasco. |
|
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Niet in mijn naam spreken, hè. Als er en franstalige in vlaanderen iets aan mij vraagt dan antwoord ik altijd in het nederlands terug, als ze mij niet verstaan dan is dat hun probleem maar. Als vlaanderen verfranst dan is dat allesinds mijn schuld niet maar van die lafbekken die staan te pronken dat ze de taal van molière machtig zijn. Laatst gewijzigd door matthias999 : 21 oktober 2011 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die Brusselse Vlamingen moeten nogal wat misdaden begaan om zo zoveel rechters werk te verschaffen. |
|
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge er echt niets van snapt kunt ge beter uw mond houden. De Brusselse rechters spreken recht over zaken tegen Brusselaars en bedrijven die in Brussel gevestigd zijn. Vooral bij de burgerlijke rechtbanken en de arbeidsrechtbank betekent dat een zeer groot volume aan gerechtszaken ingespannen door Vlamingen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hopelijk zijn ze 3,3214285714285714285714285714286 maal crimineler, anders is het weer een verspilling van middelen.
|
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, je snapt er niets van.
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in feite, system, is uw domme repliek geen antwoord op hetgeen ik vooropstel, namelijk dat het zootje van 18 dorpen + één kleine stad doorgaans geen sympathie over heeft voor ons Vlamingen en al evenmin voor het Nederlands. En dan druk ik me nog zacht uit.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 21 oktober 2011 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Schaf gratis onderwijs af. Subsidieer niets meer. Ziezo. Verfransing opgelost. Door de vrije markt. Het probleem is overheidsingrijpen: éénmaal om de Vlamingen de kennis van het Frans op te dringen, en éénmaal om ze inefficiënt tegen verfransing te beschermen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 24 oktober 2011 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
#159 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#160 |