![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat toch ook behoorlijk onbegrijpelijk.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch niet bepaald een probleem dat pas gisteren opdook, me dunkt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vuil Belgisch tuig met een enkel Belgisch paspoort? Ze werden gepakt, kwamen voor het gerecht, werden veroordeeld en moesten de schade, indertijd 19.000 Fr betalen. Ze waren gevallen en motor beschadigd. Ben nog altijd op de schadevergoeding aan het wachten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Staatssecretaris
|
![]() 43 feiten binnen de twee jaar, en een verblijf in Everberg, maar 't is toch zo'n ne goeie.
Typisch voorbeeld van de multiculturele "verrijking" ![]()
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
jammer dat er al op z'n minst 42 slachtoffers moesten passeren alvorens hij goed tegen de lamp liep
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() Hopelijk houdt de politie zich eens bezig met het natrekken van "het doen en laten" van z'n familie !
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik hoop voor hem dat hij eerst op den hond botst en niet op mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het gaat hier niet over de afkomst van die jongen hé, toch niet bij djimmi en mij, maar wel over het feit dat zo iemand blijkbaar met een paar weken in een instelling terug op straat gesmeten wordt wegens plaatsgebrek.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Roofovervallertjes, minderjarig , allochtoon of niet. Die horen volgens mij thuis in een werkkamp. Mijn scenario. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 25 oktober 2011 om 07:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op sommige momenten moet ge gewoon doen wat ge moet doen wat ook de gevolgen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een inbreker de moeite wil doen om huize Chaos binnen te geraken. Niet alleen valt er hier weinig te rapen (tenzij je 100den boeken wil verhuizen, of loeizware machines wil verslepen), maar is ook de mechanische beveiliging zelfgebouwd en "leuk" (nog geen boobytraps, maar da's maar een kwestie van een paar uur plezier met metaal),ook zowel mijn vrouwtje als ik hebben enige ervaring met rare situaties, en kunnen omgaan met de meeste handwapens.
Die ook rijkelijk verdeeld zijn in deze woning. Mijn vrouwtjes oefenzwaarden staan in de paraplubak bv.
![]() |
#154 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, "gereedschap" is een betere benaming. Zo iets dat normaal gebruikt word om te werken. Ik weet het , een vies woord voor de slinksen.
![]() |
#157 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. Ik heb al verschillende keren vermeld op't forum dat ik ieder die nu nog kinderen wil zie als een gore sadist.
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben principieel tegen het recht om je goederen te verdedigen met wapens, dit in tegenstelling tot wettelijke zelfverdediging. maar mocht ik al voor de 5e keer overvallen worden en bedreigd worden met een schroevendraaier, ik zou toch ook naar een mes grijpen om me te beschermen, jij toch ook veronderstel ik.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |