Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 oktober 2011, 04:30   #141
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Onbegrijpelijk dat een kerel die van zijn 15-de al tientallen criminele feiten pleegde nog vrij op straat rond liep.
Ik vind dat toch ook behoorlijk onbegrijpelijk.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 04:35   #142
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik vind dat toch ook behoorlijk onbegrijpelijk.
Plaatsgebrek?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 04:45   #143
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Plaatsgebrek?
Dat is toch niet bepaald een probleem dat pas gisteren opdook, me dunkt.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 06:26   #144
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Dat is toch niet bepaald een probleem dat pas gisteren opdook, me dunkt.
Mijn motor werd in 1985 door 2 Belgische jongeren gestolen. Hoe moet ik die noemen.
Vuil Belgisch tuig met een enkel Belgisch paspoort? Ze werden gepakt, kwamen voor het gerecht, werden veroordeeld en moesten de schade, indertijd 19.000 Fr betalen. Ze waren gevallen en motor beschadigd. Ben nog altijd op de schadevergoeding aan het wachten.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 06:35   #145
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

43 feiten binnen de twee jaar, en een verblijf in Everberg, maar 't is toch zo'n ne goeie.
Typisch voorbeeld van de multiculturele "verrijking"
Oud 25 oktober 2011, 06:44   #146
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
43 feiten binnen de twee jaar, en een verblijf in Everberg, maar 't is toch zo'n ne goeie.
Typisch voorbeeld van de multiculturele "verrijking"
²
jammer dat er al op z'n minst 42 slachtoffers moesten passeren alvorens hij goed tegen de lamp liep
Oud 25 oktober 2011, 06:59   #147
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Mijn motor werd in 1985 door 2 Belgische jongeren gestolen. Hoe moet ik die noemen.
Vuil Belgisch tuig met een enkel Belgisch paspoort? Ze werden gepakt, kwamen voor het gerecht, werden veroordeeld en moesten de schade, indertijd 19.000 Fr betalen. Ze waren gevallen en motor beschadigd. Ben nog altijd op de schadevergoeding aan het wachten.
Rechtsbijstand is een basis in het BA pakket van je motorverzekering. Je kon die inschakelen toenertijd. Maar na 26 jaar, kan je daar wel naar fluiten.
Oud 25 oktober 2011, 07:05   #148
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Hopelijk houdt de politie zich eens bezig met het natrekken van "het doen en laten" van z'n familie !
Oud 25 oktober 2011, 07:14   #149
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Vraag is maar of de jeugdige 'inbreker' ook zou doodgestoken geweest zijn, mocht hij een ander kleurtje gehad hebben he? Ja er zijn problemen met jongeren, ja er zijn problemen met marokkanen, maar we leven nog altijd in een rechtstaat, waarin alle burgers verondersteld gelijk zijn voor de wet. Een inbreker met godbetert een schroevendraaier, neersteken met een mes in de keel, dat vind ik een daad van ongebreidelde agressie. Anderzijds, ik pleit ook voor de oude man. Er is enerzijds de leeftijd, anderzijds het verrassingselement van de inbraak, dus in zo'n verhaal kan het zijn dat men handelt door zinsverbijstering. Dit wordt een moeilijke rechtszaak en ik hoop op een billijk oordeel van de rechter. Beide partijen zijn hier verliezers.
Als bij mij eender wie inbreekt, en mij daarbij bedreigt, in mijn kot gelden mijn wetten, van zodra ge de drempel ongevraagd passeert maakt ge kans op een potje eminente justitie...

En ik hoop voor hem dat hij eerst op den hond botst en niet op mij.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 07:15   #150
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat evengoed niet zou mogen.

het gaat hier niet over de afkomst van die jongen hé, toch niet bij djimmi en mij, maar wel over het feit dat zo iemand blijkbaar met een paar weken in een instelling terug op straat gesmeten wordt wegens plaatsgebrek.
Oud 25 oktober 2011, 07:24   #151
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
wat evengoed niet zou mogen.

het gaat hier niet over de afkomst van die jongen hé, toch niet bij djimmi en mij, maar wel over het feit dat zo iemand blijkbaar met een paar weken in een instelling terug op straat gesmeten wordt wegens plaatsgebrek.
Bingo.

Roofovervallertjes, minderjarig , allochtoon of niet. Die horen volgens mij thuis in een werkkamp.

Mijn scenario.

Citaat:
Jongens, we hebben hier simpele regels, en simpele oplossingen.

Jullie gaan in groepen bepaalde taken vervullen. We weten exact hoeveel tijd jullie als noobs ervoor nodig hebben. Hier zijn de instructieboeken. Ik hoop dat jullie op school opgelet hebben en goed begrijpend kunnen lezen, want des te beter dat jullie dit begrijpen en het kunnen uitvoeren, des te sneller zijn de taken vervult en is de beloning korterbij en beter.

Onwilligheid of sabotage , vrij simpel. Een belangrijk deel van de beloning is jullie ontbijt, middagmaal en avondmaal. De groep is verantwoordelijk voor de uitvoering van de toegewezen taken. Groepen worden als groep beoordeeld.

Pas, we letten op jullie. Slavendrijvertjes ,afpersers en geweldadige dwingelanden hebben we een broertje dood aan. Die worden samen gestoken in leuk uitgezochte combinatiegroepjes.

Laatst gewijzigd door maddox : 25 oktober 2011 om 07:32.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 07:30   #152
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Sorry schat, ik ga me leven niet riskeren. Benen open en meewerken. Dan is het sneller gedaan. En willen de heren ook een bukake doen?

Sommige mensen zijn echt laf geworden.
Inderdaad, ik snap zo een mensen ook niet, en dan hun hele leven naar een psychiater moeten lopen om van hun "ik was een laffe klootzak trauma" af te raken.

Op sommige momenten moet ge gewoon doen wat ge moet doen wat ook de gevolgen zijn.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 07:36   #153
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als een inbreker de moeite wil doen om huize Chaos binnen te geraken. Niet alleen valt er hier weinig te rapen (tenzij je 100den boeken wil verhuizen, of loeizware machines wil verslepen), maar is ook de mechanische beveiliging zelfgebouwd en "leuk" (nog geen boobytraps, maar da's maar een kwestie van een paar uur plezier met metaal),ook zowel mijn vrouwtje als ik hebben enige ervaring met rare situaties, en kunnen omgaan met de meeste handwapens.
Die ook rijkelijk verdeeld zijn in deze woning. Mijn vrouwtjes oefenzwaarden staan in de paraplubak bv.
Oud 25 oktober 2011, 08:15   #154
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
²
jammer dat er al op z'n minst 42 slachtoffers moesten passeren alvorens hij goed tegen de lamp liep
Ik zou dat nu ook niet bepaald "lamp" noemen
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 08:16   #155
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Als een inbreker de moeite wil doen om huize Chaos binnen te geraken. Niet alleen valt er hier weinig te rapen (tenzij je 100den boeken wil verhuizen, of loeizware machines wil verslepen), maar is ook de mechanische beveiliging zelfgebouwd en "leuk" (nog geen boobytraps, maar da's maar een kwestie van een paar uur plezier met metaal),ook zowel mijn vrouwtje als ik hebben enige ervaring met rare situaties, en kunnen omgaan met de meeste handwapens.
Die ook rijkelijk verdeeld zijn in deze woning. Mijn vrouwtjes oefenzwaarden staan in de paraplubak bv.
Geen kinderen in huis vermoed ik?
Oud 25 oktober 2011, 08:17   #156
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Ik zou dat nu ook niet bepaald "lamp" noemen
Neen, "gereedschap" is een betere benaming. Zo iets dat normaal gebruikt word om te werken. Ik weet het , een vies woord voor de slinksen.
Oud 25 oktober 2011, 08:19   #157
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nee, ik bedoel wat ik zeg: een kind.
Als jij dit een kind noemt, ga je dan akkoord dat in België pedofilie toegestaan is? Seks mag vanaf 16 jaar.
Oud 25 oktober 2011, 08:22   #158
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Geen kinderen in huis vermoed ik?
Nope. Ik heb al verschillende keren vermeld op't forum dat ik ieder die nu nog kinderen wil zie als een gore sadist.
Oud 25 oktober 2011, 08:24   #159
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Desnoods met de dood van een kind tot gevolg. Want zó belangrijk zijn die have en goed nu eenmaal...

volgens het gerecht zou er sprake zijn van wettelijke zelfverdediging. ik denk niet dat wij genoeg informatie hebben om daar over te oordelen, niet?

ik ben principieel tegen het recht om je goederen te verdedigen met wapens, dit in tegenstelling tot wettelijke zelfverdediging. maar mocht ik al voor de 5e keer overvallen worden en bedreigd worden met een schroevendraaier, ik zou toch ook naar een mes grijpen om me te beschermen, jij toch ook veronderstel ik.
Oud 25 oktober 2011, 08:34   #160
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Mijn vrouwtjes oefenzwaarden staan in de paraplubak bv.
Aha? Enkel houten oefenzwaarden, of rapieren, éénhanders, anderhalfhanders, langzwaarden?
Of eerder oriental style, bokken en zo?
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be