![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Ziet u een kartel tussen Vlaams Belang en N-VA ook wel zitten? | |||
Ik stem N-VA en ik zie dat WEL zitten !!!! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 10,61% |
Ik stem N-VA en ik zie dat niet zitten |
![]() ![]() ![]() |
25 | 37,88% |
Ik stem VB en ik zie dat WEL zitten !!!! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 9,09% |
Ik stem VB en ik zie dat niet zitten |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,58% |
Ik zou als traditionele kiezer misschien wel voor zo'n kartel willen stemmen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,03% |
Waarom niet? Die partijen lijken nogal sterk op mekaar |
![]() ![]() ![]() |
7 | 10,61% |
Ja ik vind dat Vlaams-nationalisten als één front België moeten kapot maken |
![]() ![]() ![]() |
7 | 10,61% |
Neen de verspreide slagorde lijkt me verstandiger vanuit strategiscg opzicht |
![]() ![]() ![]() |
22 | 33,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 17 december 2011 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hun doel - Onafhankelijke Vlaanderen - maar daar stopt het. N-VA is tenminste voor een dialoog met de Franstaligen, alvast het gros van de N-VA. Vic Van Aelst moest zeker depressief zijn toen hij vernam dat De Wever aan die groot debat op RTL-TVI deelnam. Zelfs zonder het "cordon" zie ik helemaal niet Dewinter, Annemans en compagnie aan zo'n debat willen deelnemen............
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat is daar niet democratisch aan? Laatst gewijzigd door born2bewild : 17 december 2011 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De splitsing van België betreft evenwel de Vlamingen als de Franstaligen en ik vind het meer dan logisch dat er een dialoog tussen de twee gemeenschappen bestaat. Misschien vindt u dat De Wever niets had te doen op RTL-TVI maar dat is helemaal niet mijn standpunt. Het feit dat het VB geen dialoog met Franstaligen wil, bewiijst meer dan duidelijk dat ze tegen de democratie zijn.
|
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Natuurlijk zal er met onze franstalige landgenoten en hun vertegenwoordigers gesproken worden gezien de redding van België ook in hun belang is. Maar of deze laatste zullen willen luisteren en of zullen wensen in te gaan op de voorstellen, is zeer de vraag te oordelen op de manier waarop de afgelopen regeringsonderhandelingen verlopen zijn.
|
![]() |
![]() |
#150 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Ge hebt gelijk. De blokkers zijn nog niet met hakbijlen richting de Walenkoppen vertrokken om hun kop (en stelende handjes) eraf te hakken.
![]() |
![]() |
#152 | |||
|
![]() Citaat:
Overigens, ik heb er niet voor gekozen om Belg te zijn. Ik ben hier geboren wat van mij automatisch een Belg maakt. (Denk ik toch). Citaat:
Maar zoals ik al schreef. Al scheurde ik dat groen paspoort in duizend stukken. Ik zal toch een allochtoon blijven en eerlijk, het kan me momenteel geen fuck meer schelen.
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
A/ Het VB is helemaal niet racistisch....bij de enige juridische uitspraak over het vermeende racisme van het VB ooit (die toevallig van dit jaar dateert en door de tweetalige raad van state) werd het VB helemaal vrijgesproken. B/ Mochten er nu toch racisten bij het VB hebben gezeten dan zitten 2/3 nu bij de NVA.... Zulke laag bij de grondse en mediageïnduceerde gluiperigheid doen de NVA geen goed hoor. U moet weten dat er bij bij dezelfde gebruikers van deze vulgariteiten de NVA wordt beschreven als een concentratie van collaborerende antizionistische en Le Pen liefhebbende collaborateurs. Zijn zij dat? NEEN! Maar ook die mediagelanceerde onzin werd/wordt gelanceerd op het niveau van uw uitdrukking hierboven. Hang dus de achterlijke dommekloot niet uit en beledig uw eigen partij, uw eigen ideologie en uw eigen gedachtengoed niet....Ik denk bij God dat ik als VB sympathisant de NVA liever zie en hoger inschat dan u als ik zulke achterlijke zeik lees van iemand met een NVA avatar. Realiseert u zich niet dat deze uitdrukkingen een leugenachtige gesel zijn voor het ganse Vlaamse volk?
![]() |
#154 | |
|
![]() Fantastisch
![]()
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
Lees O2. Het VB wil niet praten over een verder uitkleden van Vlaanderen. Het VB wil op dezelfde wijze met de Walen spreken als dezen doen met Vlaanderen namelijk op hun voorwaarden. Vraag het anders eens aan de NVA. Volgens de Vlaamse verraderspartijen wil de NVA ook al niet "praten".... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 december 2011 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
#156 | ||
|
![]() Citaat:
Maar misschien maken jullie wel een punt. Ne vreemde moet maar slim (sluw) genoeg zijn om Belg te worden op papier om zo meer rechten te krijgen. Waarom is dat een vreemde uitspraak. Je neemt alles zo ernstig, Peter. Overigens, Walen hebben ook een Belgische pas. Zijn die nu ook Vlaams geworden? Leuke link trouwens. Dank je.
![]() |
![]() |
#157 | ||
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik heb jou geen racist genoemd. Ik zou niet durven.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 17 december 2011 om 23:21. |
||
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zitten bij het VB niet meer racisten dan bij de andere partijen. Ik heb contact gemaakt met mensen uit alle "rangen" van het VB. Uitgesproken racisme heb ik niet ontdekt. Wel kan ik zeggen dat bij jan modaal, waarbij politieke overtuigingen meestal ver te zoeken zijn, een latent racisme aanwezig is, wel meestal beperkt tot rauwe moppen want over politiek wordt in die kringen nauwelijks gesproken. Meer nog, ik heb het ook in mijn eigen familie vastgesteld bij twee schoonbroers, de ene een liberaal en de andere een sos. Beide waren uitgesproken racisten. Zo zie je maar... |
|
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat gooien ze weer graag met dat woordje hé...
![]() |
![]() |