![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die zond ik al klein kind altijd keihard mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zond is zong natuurlijk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het feit alleen dat we via onze aarspoep onze prostaatklier kunnen (laten) masseren, maakt van die anus inderdaad een seksueel orgaan.
Voor de rest ben ik geen voorstander van anale seks bij vrouwen, want vrouwen hebben dat gewoonweg niet graag. Niks zo stupied om een vrouw te zien lijden terwijl ze net geil begon te worden. Tenzij ze kickt op pijn of om anale seks smeekt en de poezel daardoor controleerbaar begint te druipen. Want de poezel moet druipen. Anders geen seks.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, seks is vreemd voor wie het nog nooit gehad heeft.
Maar ge zult het wel begrijpen na die eerste keer. ![]() Alles op z'n tijd.
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... en misdienaar geweest?
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle kinderen van kleine zelfstandigen deelden datzelfde lot.... ![]() ![]() En zelfs nog lang nadat ze getrouwd waren en in een volcontinue ploegenstelsel werkten mochten ze gratis gaan travakken om de zaak vooruit te helpen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mijn broer die de opvolger werd van de boerderij was de enige die telde , de andere moesten voor mijnheer de herenboer werken .daarom ben ik ook met mijn familie gebroken . Leuke annecdote . Ik was op mijn zestiende op zaterdag en zondag kelner en eens 18 ook op vrijdagavond in de discotheek . en toen ging het flirten en een boompje planten vrij vlug . Tot mijn broer het in de mot had dat er al een paar de reveu gepasseerd waren en zonodig een klapke moest doen met papa , die me daarover aanpakte . Hij sugereerde . kijk eens naar je broer ,die was van zijn 16 met het zelfde meisje en was 27 en nog steeds met haar . hij heeft hem ten minste een goeie genomen en blijft daar bij ( ha ja wat wil je , een boerendochter ) Ik vroeg , " een goeie " Hoe kan hij dat weten ? Vader ... hoe bedoel je ? Ik .... Hij heeft er ooit maar eentje gehad , dus kan niet vergelijken , hoe is hij er dan zo zeker van dat het een goeie is . Dat werd mij natuurlijk niet in dank afgenomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() Allez Klarekijk, tis toch maar een grapje.
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een selfmade man bent U wel een vrij oppressief personage.
Als iemand de anus vrijwillig wil gebruiken als genotsgrotje, als gever of ontvanger, dat die dat dan doen. Dat is niet aan U om te veroordelen. En daar heeft de natuurlijke bestemming weinig mee te maken. Want anders is de sexuele belevenis gereduceerd tot het Abrahmistische ideaal. Alleen op de meest geschikte dag van de vrouws cyclus, en alleen ter procreatie. Plezier/genot moet daar totaal, absoluut en compleet buiten blijven. Alleen het aanbidden van god/jaweh/allah mag een mens plezier geven, al de rest is het verkrijgen van vergiffenis door lijden.
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... volgens de richtlijnen van de RKK en zijn bedienaars, mag ik vehopen?
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Mijn vriendin heeft graag anaal, ben ik nu homo?
God man wat een belachelijke threads. Wat boeit het of een orgaan voor eene of geene functie geëvolueerd is, organen kunnen voor andere functies gebruikt worden. Handen zijn in eerste instantie geëvolueerd om iets mee vast te nemen gezien de stand van onze duimen, is handenlopen dan "onnatuurlijk" of gewoon leuk? En een mond dient om te eten, maar toch is het een leuk seksorgaan. Heel misschien vinden we dergelijke dingen zelfs leuk omdat *gasp* evolutie gezorgd heeft dat oraal en anaal een leuk alternatief zijn wanneer kinderen niet opportuun zijn. Mensen die gelukkig zijn overleven immers en planten zich beter voort. Dat levert een evolutionair voordeel op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Geachte .
Het kan mij geen moer schelen je hier even aan te pakken in deze draad . Sorrie voor de andere forumers. Ik weet niet wie BOCXOA is , jong of oud , man of vrouw . maar ik ontving van hem / haar een voorstel . te laf voor woorden . Te laf omdat in het privé bericht deze persoon zichzelf niet kenbaar maakt en stelt dat er aangestuurd is door de andere forumers mij dit voorstel te maken . U bent dus te laf om te zeggen wie U bent , wat U wil , en wie er zogezegt U aanspoorde dit voorstel aan mij te doen . Welke lafaard gebruikt andere mensen om zijn eigen vunzigheid te verrechtvaardigen , om aan mij te vragen om samen met U anale sex te hebben. Als je zin hebt om met om het even wie anale sex te hebben , gebruik dan uw echt aangezicht en went U tot de daartoe beschikbare sites . Ik ben een man , en fier hetero te zijn en op een respectvolle manier sex wens te beleven met vrouwen . Dat is mijn sexuele gehaardheid . is daar iets mis mee ? Nog veel succes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 2 juni 2012 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister-President
|
![]() Voornamelijk is iets anders dan "enkel". Tepels kunnen een vrouw doen klaarkomen. Oren zijn een geweldig seksorgaan, en vele vrouwen kunnen zelfs klaarkomen door iemand anders te pijpen. Seks zit immers tussen de oren.
|
![]() |
![]() |